חללי עבודה מומלצים בתל אביב על ידי משתמשים

החל ממתחם עבודה משותף אשר שם דגש על נטוורקינג ומוביל ליצירת שיתופי פעולה כבר 15 שנה, דרך מתחם הנמצא בלב רוטשילד, השדרה המפורסמת: WEWORK סניף לונדון מינסטור, מתחם עבודה הנמצא ממש במגדלי עזריאלי ועד מתחם הממוקם בקרליבך- אספנו עבורכם 5 חללי עבודה מומלצים במיוחד בתל אביב, שתשמחו לעבוד מהם.

שדרות רוטשילד מוכרת במיוחד בשל מחאת האוהלים. בנוסף היא השדרה המבוקשת ביותר בקרב משרדי הייטק וחברות שונות. כך שמתחם הממוקם בלב השדרה המפורסמת ימצא את מקומו בראש רשימת מתחמי העבודה המבוקשים שלנו. מלבד זאת, ישנם עוד 4 מתחמי עבודה מבוקשים במיוחד.

לעבוד בלב שדרות רוטשילד המפורסמת: אורבן פלייס רוטשילד

חברות הייטק רבות מתחרות על הלוקיישן הלוהט הזה, אך אתם לא צריכים להתחרות. פשוט לבחור באחד מאותם משרדים להשכרה בסניף אורבן פלייס רוטשילד. כמובן שאפשר גם עמדת אופן ספייס להשכרה, אם משרד זה לא הקטע שלכם. בבניין פסגות מחכים לכם 600 מ"ר של משרדים, חדרי ישיבות להשכרה ,עמדות אופן ספייס וחללים ציבוריים. כמובן שזה כולל מטבח מאובזר בכל מה שצריך, חדר כושר ומקלחות. המקום הלוהט הזה יספיק כדי להרשים כל משקיע עתידי וכל לקוח חשוב ולפתוח לכם את הדלת למשקיעים ולקוחות נוספים.

httpswww.spacenter.co .il אורבן פלייס רוטשילד Urban Place Rothschild 4

חללי עבודה מומלצים וגדולים: WEOWRK לונדון מינסטור

סניף אבן גבירול של חברת WEWORK מסתתר בבניין לונדון מינסטור,כמה קומות מעל תאטרון צוותא הפופולארי, עם תחבורה נגישה במיוחד מכל הארץ וכל הפינוקים הידועים של WEWORK הכוללים משרדים מפנקים, מטבח מאובזר, אפשרות לקבלת דואר למתחם, עמדות אופן ספייס נוחות וכל מה שצריך כדי שתוכלו להתרכז בעבודה, להרשים משקיעים ולקוחות פוטנציאלים. בסניף זה אמנם אין מקלחות וחדר כושר אך יש את חיי הקהילה הידועים של ווי-וורק ואת ההשתייכות למותג מוביל. אם זה מה שחשוב לכם, כולל סביבת עבודה נעימה ומפנקת, WEWORK סניף לונדון מינסטור הוא המקום עבורכם.

לאוהבי המגדלים: חלל העבודה לאבס במגדלי עזריאלי

אזור הנגיש מכל מקום בארץ, משרדים בעיצוב המשדר יוקרה, עם נוף פתוח לים ותל אביב. כל זה מחכה לחברות הייטק, פרילאנסרים ועצמאיים בחלל העבודה לאבס במגדלי עזריאלי. מתחם עבודה משותף המתפרש על פני שש קומות שלמות, שחלקן כבר מאוכלסות במיטב החברות הישראליות. עם עיצוב יוקרתי ומיקום נוח יחד עם פינוקים הכוללים חדר כושר, חדר כיף וכמובן מטבח מאובזר. אם כל הטוב הזה מדבר אליכם, אין ספק שחלל העבודה לאבס הוא המקום בשבילכם.

לב הסצינה ההיטקיסטית: סניף קרליבך של חלל העבודה מרקספייס

אירועי חברה, חוגים, הרצאות אורח ואירועי נטוורקינג הם רק חלק מחיי הקהילה עליהם מקפידים מרקספייס. בסניף קרליבך, אפשר למצוא משרדים להשכרה בכל הגדלים, עמדות אופן ספייס וחדרי ישיבות להשכרה.

לסיכום, כל פרילאנסר יכול למצוא את עצמו באחד מחללי העבודה המושתפים המומלצים. כאלו שנבחרו ובלטו במיוחד, ומתאימים בין אם אתם חברת הייטק או פרילאנסר בודד.