הגדלת יעילות פגישות באמצעות השכרת חדרי ישיבות מותאמים

קיום פגישות עבודה זה אומנם עניין נפוץ ונחוץ, אך לא פעם זה גם מאתגר. לא תמיד זה כל כך פשוט לקבל את מלוא תשומת הלב של הנוכחים. בנוסף, לא תמיד הפגישות האלה מספיק יעילות ומוצלחות. זה נשמע לכם מוכר ואתם מחפשים פתרון? כדאי לדעת: השכרת חדרי ישיבות ייעודיים יכולים לעשות את ההבדל. אם תשכילו לבחור חדר ישיבות מותאם לפגישה שאתם מתכננים, התוצאה תהיה טובה. מתלבטים כיצד לבחור את החדר המתאים? התשובות במאמר שלפניכם. 

חדרי ישיבות בלוקיישן שיהיה נוח לכולם

כפי שקורה כאשר מחפשים מתחמי עבודה משותפים, גם בחיפוש חדרי ישיבות הלוקיישן חשוב. רצוי שהמיקום שבו תתקיים הישיבה יהיה נגיש לכולם: למי שמגיע ברגל, ברכב או בתחבורה ציבורית. בנוסף, המיקום צריך להיות אטרקטיבי. זה אומר שבקרבת חדר הישיבות צריכות להיות מסעדות ובתי קפה. אם, למשל, הישיבה תסתיים בצהריים, כולם ירצו לצאת ולאכול מיד עם סיום הישיבה. אם המיקום יהיה מרכזי תוכלו גם להזמין אוכל ישירות לישיבה עצמה. לכן אין ספק שכאשר אתם מחפשים חדרי ישיבות, המיקום שלו הוא עניין קריטי. בנוסף, קחו בחשבון את השאלה מאיפה כולם מגיעים לפגישה. אם רוב המשתתפים מגיעים מאזור הצפון, לא בטוח שלב תל אביב זו הבחירה הנכונה. אתם יכולים להיות בטוחים שאם תבדקו, תמצאו היום חללי עבודה במיקומים נהדרים. זה לא במקרה שכאשר מדברים על מניית WEWORK מדברים על מניה מוצלחת מאוד. זה קורה כי כולם מתעניינים בכך: בחללי עבודה משותפים ובחדרי ישיבות בלוקיישנים הכי טובים שיש.

הגדלת יעילות פגישות באמצעות השכרת חדרי ישיבות מותאמים
בתמונה: פגישה עסקית בחדר ישיבות

חדרי ישיבות בגודל הנכון

אי אפשר לדבר על השכרת חדרי ישיבות ולא להתייחס גם לגודל. אם תעשו בדיקה מהירה תגלו שיש היום חדרי ישיבות בגדלים שונים. זה לא משנה אם פגישת העבודה שלכם כוללת 5 או 10 אנשים. מה שבטוח זה שאם תדעו כמה מוזמנים יש לכם, תמצאו מיד חדר ישיבות מתאים. חשוב מאוד להימנע מהשכרת חדר קטן מידי. אומנם אתם רוצים לעבוד ביחד בצורה יעילה, אך תרצו בוודאי להימנע מצפיפות. מצד שני, גם לא כדאי לשכור חלל גדול מידי. ברוב המקרים המחיר יהיה בקו ישר עם גודל החלל ולכן אין טעם לשכור מקום גדול מידי. בנוסף למיקום, חשוב לבדוק איזה שירותים נלווים מחכים לכם בחדר הישיבות. למשל, האם יש במקום ציוד בסיסי שכולל כיסאות כמה שיותר נוחים? והאם יש בו מערכת סאונד מתקדמת במיוחד? לא אחת קורה שבישיבות עבודה אנחנו רוצים להציג גרפים, מצגות וכדומה. לכן חשוב מאוד לבחור חלל שיש בו ציוד טכנולוגי מתאים.

חלל שמעניק לכם פרטיות מלאה

לא אחת קורה שכאשר אנשים מחפשים חדרי ישיבות, הם שוכחים להתייחס גם לפרטיות. יש הרבה ישירות או פגישות עבודה שבהן הפרטיות היא חלק בלתי נפרד מהעניין. למעשה, במקום שלא תרגישו בו פרטיות מלאה לא תוכלו להתנהל בנוחות ובטבעיות. לכן, אם אתם כבר מקיימים פגישות עבודה חשובות, רצוי שהאווירה במקום תתאים לכם. זה אומר שכדאי לבדוק כמה פרטים מראש. אם, למשל, מדובר על פגישת עבודה דיסקרטית, כדאי יהיה לעשות אותה במקום מתאים. זה אומר שהקירות צריכים להיות אטומים לרעש והחלל כולו צריך להיות מרוחק מחללים אחרים. ככל שתדעו לומר בצורה יותר מדויקת מראש מה אתם מחפשים, כך החיפוש יהיה מהיר יותר. זו הסיבה שבגללה כדאי לחשוב מראש איך תרצו שפגישת העבודה שלכם תיראה. תגלו מהר שיש הרבה אופציות שיכולות להתאים לכם, כך שרק תצטרכו לבחור מתוכן את הטובה ביותר.