חללי עבודה חדשים שצפויים להיפתח במהלך שנת 2020

התחרות בתחום חללי העבודה המשותפים ממשיכה לצבור תאוצה והשנה, 2020 צפויים להיפתח מספר חללי עבודה חדשים, המציעים שפע של עמדות אופן ספייס, משרדים להשכרה וחדרי ישיבות מאובזרים, וגם פינוקים שונים אשר רמתם עולה ככל שרמת התחרות עולה. הנה כמה מתחמים שעתידים להפתח השנה.

התחרות הגוברת מצריכה מכל חלל עבודה משותף שנפתח להציע פינוקים יצירתיים יותר ויותר, לרווחת השוכרים במקום, אשר מתחלקים בין חברות גדולות ובינוניות לבין פרילאנסריםבודדים שרוצים למצוא מקום לעבוד בו. הנה כמה מקומות מעניינים שעתידים להפתח במהלך השנה.

כששתי ענקיות מתמקמות באותו מקום: WEWORK ו- BE ALL יתחרו זו בזו במגדל ספיר ברמת גן

מגדל אחד, 16.4 אלף מר', שמתחלקים בין שתי ענקיות שיציעו את הטוב ביותר עבור השוכרים שלהן בשל התחרות הגוברת. זה מה שמחכה במהלך השנה במגדל ספיר ברמת גן, שהופך למגדל מבוקש בתחום חללי עבודה משותפים. עם שפע של משרדים להשכרה, חדרי ישיבות ועמדות אופן ספייס, שמלבד שולחנות עבודה. הרשתות יציעו את כל הפינוקים אשר אפשר למצוא בסניפים של הענקיות האלו. מה שאומר שהן הולכות להתחרות ראש בראש במהלך שנחשב חריג במיוחד בתחום זה בארץ.

סניף WEWORK פתח תקווה: גם לתאגידים

WeWork Petah Tikva

שטח עצום של 15 אלף מר' ייפרשו בין 6 קומות באזור התעשייה קריית אריה. המבנה, שעד עכשיו עמד כפיל לבן והוקם כבר בשנות ה-80, ונמצא כעת בבעלות חברת אמפא. בבניין אפשר יהיה למצוא את כל הפינוקים של חברת WEWORK: ממטבח מאובזר ועד שירותי הסעדה בקומה הראשונה. כמו כן, שירותי מזכירות, צוות עובדים מקומי, משרדים להשכרה, עמדות אופן ספייס.  כמו כן, ישנה אפשרות לחדרי ישיבות לפי שעה או לפי יום.

גם בסניף זה תימשך מדיניות הרשת הידידותית לכלבים. ניתן יהיה להביא את ההולכים על 4 לעבודה. חלק גדול מהסניף ישווק לתאגידים גדולים, מה שייתן דחיפה לפרילאנסרים שיבחרו לשכור משרד פרטי בסניף.

wework petah tikva וויוורק פתח תקווה 7

סניף נוסף של WeWork: ווי וורק שוקן 23

WeWork Shoken Florentin Tel Aviv

את המשך ההתרחבות שלה רשת ווי-וורק מבצעת בבניין ברחוב שוק 23. בסניף זה אפשר למצוא בין היתר משרדים להשכרה, עמדות אופן ספייס, חדרי ישיבות במגוון גדלים. בנוסף ישנו מתחם הסעדה אשר הוקם בשיתוף פעולה עם FEED. כך יחסך הצורך לאכול בחוץ או להביא אוכל מהבית. גם פה נמשכת מדיניות הרשת הידידותית לכלבים. בסניף זה יהיה ניתן למצוא שיעורי יוגה בגג האורבני. מעבר לכך ישולבו בו פינות מנוחה והרגעות מיום העבודה.

כשרשת מלונות פותחת חלל עבודה משותף: ROOMS רעננה

ROOMS RA'ANANA

לאחר ההצלחה של המתחם הראשון שלה בתל אביב, נפתח החודש מתחם נוסף של רשת פתאל. שנכנסה לתחום עם מטרה ברורה להיות החברה השלישית בגדולה בתחום חללי העבודה המשותפים. 

חברה העוסקת במלונאות יכולה להציע לשוכרים שירותים נוספים מלבד חדרי ישיבות, משרדים להשכרה ואופן ספייס. אכן, בין המסלולים השונים יהיה ניתן למצוא גם חבילת אירוח בבית המלון ושירות חדרים. אלמנט שלקוח מתחום המלונאות.

רומס ROOMS רמת גן בלב העניינים

ROOMS Ramat Gan

לא, זאת לא בדיחה: ב1.4.2020 ייפתח מתחם רומס ROOMS רמת גן, ממש בלב אחת הערים העמוסות בישראל. המתחם ייפתח בלב מגדל העסקים BBC. בקרבה למתחם הבורסה, מגדלי עזריאלי ואזורי עסקים נוספים חשובים בתל אביב. במתחם החדש יחכו מבחר משרדים להשכרה, עמדות אופן ספייס וחדרי ישיבות. כמובן שזה ברמה שרק רשת פתאל יכולה להביא. כאשר גם כאן יהיה שירות חדרים מפנק וחבילה אשר כוללת לינה במלון הרשת.

לעבוד ב-ROOMS מודיעין: שלושה מתחמים בשנה אחת

ROOMS MODI'IN

בלב השדרה המרכזית בעיר מודיעין, אשר הולכת והופכת למרכז עסקים חשוב, בשטח של 4,500 מ"ר המתפרשים על פני שתי קומות, ייפתח מתחם נוסף של ROOMS, מותג חללי העבודה של רשת פתאל. השטח העצום יכלול גם משרדים להשכרה, וגם אולמות להשכרה להעברת חוגים, כנסים, לצד עמדות אופן ספייס וכמובן גם חדרי ישיבות להשכרה בגדלים שונים. הקרבה לתחנת הרכבת והעובדה שחברות עסקיות רבות יוצאות מתל אביב ומגיעות גם למודיעין גרמה לרשת להשקיע בסניף לא פחות מ-90 מיליון ש"ח. גם כאן ייהנו השוכרים מכל השירותים של הרשת, כולל חבילות עם לינה במלון הרשת.

הסניף השלישי של רשת Rent24 ברמת גן

Rent24 Ramat Gan

את הסניף הראשון מחוץ לת"א בחרה רשת Rent24 למקם דווקא ברמת גן השכנה, בקרבת תחנת הרכבת. מדובר בשטח של 2,200 מ"ר בשתי קומות, ויכלול כמובן משרדים פרטיים להשכרה, עמדות אופן ספייס ואולמות לאירועים.

בלב גן העיר: סניף MIXER, לא רק חללי עבודה

Mixer City Garden

בשטח כולל של 2,200 מ"ר, שחלקם יהיו במקום סניף המשביר לצרכן שנסגר בגן העיר, תפתח רשת MIXER סניף נוסף, אשר את רובו השכירה חברת בניית האתרים WIX. שאר השטח יוקצה לעמדות אופן ספייס ומשרדים להשכרה, אך הדבר המעניין ביותר בסניף זה הוא התכנון של MIXER לפתוח בסניף גם חנות שיתופית, בית קפה שיתופי וגם מקום למסחר קמעונאי, אשר יאפשר לשוכרים להציג מוצרים בתחומי האופנה השונים.

גם רוסיה בעניין: מתחם עבודה משותף של חברת SOK

SOK TEL AVIV

ברחוב המסגר בתל אביב, במגדל נצבא, יתמקם הסניף הראשון של חברת SOK, אשר מוגדרת כחברה השניה בגודלה בתחום חללי עבודה משותפים ברוסיה. הגודל הזה מאפשר לה להשקיע במתחם המתפרש על פני למעלה מ- 3,000 מר', השקעה ראשונה של החברה מחוץ לגבולות רוסיה. הרשת עתידה לפתוח 5 מתחמי עבודה משותפים, וניתן רק לדמיין מה רשת בגודל כזה יכולה להציע לשוכרים שלה.

לסיכום, עם כמות מתחמים מרשימה שנפתחה השנה, גם שנת 2020 הולכת להיות שנה מעניינת בתחום מתחמי עבודה משותפים, שלא עוצר לרגע וחברות חדשות ומסקרנות נכנסות לארץ עם מתחמים מושקעים במיוחד.