חדרי ישיבות לפי שעה – האם זה כדאי ולמי זה מתאים?

מתחמי עבודה משותפים כבשו את ליבם של פרילנסרים ובעלי עסקים רבים, ולכן לא פלא שנולדה האחות התאומה– השכרת חדרי ישיבות לפי שעה. למעשה, הקונספט של חדרים אלה דומה מאוד לחללי עבודה משותפים, שהרי חללי אלה מושכרים לפי תשלום יומי, שבועי או חודשי ללא כל התחייבות ועם שפע של פינוקים סביב. כך גם חדרי ישיבות, הם מושכרים לפי שעה או לפי יומית ומאפשרים לאנשים ליהנות מפגישה עסקית מכובדת במתחם יוקרתי מאוד.

 

למה כל כך כדאי לשכור חדרי ישיבות?

חדרי ישיבות אלה כדאיים מאוד להשכרה, במיוחד למי שמחפש מקום אקסקלוסיבי עם כל הפינוקים האפשריים החל ממקרן, לוח מחיק, מסך, שולחן מרווח, כסאות נוחים ועיצוב עסקי שמכניס אווירה עסקית לפגישה. אם נשווה את החדרים האלה לבתי קפה או למקומות אחרים, נראה שהפתרון נוח מאוד ומאפשר למזמין הפגישה ליהנות ממקום מכובד, שקט ובעצם כל מה שדרוש לפגישה העסקית שלו. דבר נוסף שהופך את חדרי הישיבות לכדאיים מאוד הוא העלויות הנמוכות. לרוב, ההשכרה מתומחרת פר שעה והגמישות גדולה מאוד. לדוגמה, תוכלו לשכור חדרים לפגישות על בסיס, יומי, שבועי ואפילו חודשי. העלויות בשוק אינן גבוהות ומתחילות מ 80 שקלים ויכולות להגיע ל 300 שקלים. תלוי כמובן בגודל החדר, כמות המשתתפים שהוא מכיל, מיקום חדר הישיבות, התוספות הרצויות כמו כיבוד קל וכו'.

Spacenter.co .il מייפל האוס Maple House 33
בתמונה: סטנדרט אירוח אקסלוסיבי במתחם מייפל חדרי ישיבות תל אביב

לא רק פגישות - גם הרצאות, קורסים וסדנאות

מסתבר שבחדרי ישיבות ניתן לקיים דברים נוספים פרט לפגישות עסקיות, שהרי קיימים חדרים במגוון גדלים, החל מ – 4 משתתפים ועד 20 ואפילו 30 משתתפים. מבחר זה מאפשר לכל מי שחפץ לערוך קורסים, הרצאות או סדנאות ליהנות ממקום אטרקטיבי לקיום מפגשים אלה. רק נזכיר שבחדרי הישיבות קיים ציוד המתאים לקורסים וסדנאות כמו מקרן, לוח מחיק, תאורה מתאימה, תשתיות חשמל לחיבור המחשבים של המשתתפים. ובכללי, קיימת אווירה נעימה מהעיצוב סביב ונוחות בשל הריהוט המודרני שמקשט את החדר.

הזמנת חדרי ישיבות בקליק

אם תהיתם לגבי הזמנת החדרים, דעו כי אין צורך כלל להרים את הטלפון ולהמתין לנציג שיבדוק את זמינות חדרי הישיבות במתחם. אלא ניתן לבצע הזמנות אונליין באתרים, ממש כמו להזמין חדר במלון. תוכלו לבדוק היכן יש חדרים פנויים, כלומר את המיקום הרצוי, גודל החדר, כמות המשתתפים, נוף לים ואפילו קרבה לתחבורה לטובת נוחות המשתתפים. ההזמנה נעשית כמובן אונליין במערכת תשלום מאובטחת באתרי האינטרנט של חללי עבודה משותפים.
למי זה מתאים? החדרים האלו מתאימים לכל מי שמחפש מקום לערוך פגישות עסקיות לפי שעה. כמו לאנשים המעוניינים להחליף את בתי הקפה בחדר ישיבות מפואר. ליזמים בתחילת דרכם שאין ברשותם משרד, לאורחים המגיעים מחו"ל וזקוקים לחדר ישיבות. לבעלי עסקים שיש ברשותם משרד עם חדרי ישיבות, אך הוא לא מספיק לכמות המשתתפים שעשויה להגיע.