מדריך למציאת המשרד המושלם לצרכים שלכם

למצוא את המשרד המושלם זה אתגר, ועל כך יכול להעיד כל בעל עסק שכבר עשה זאת. הסיבה למורכבות היא שיש היום אפשרויות רבות. ניתן לבחור בהשכרת משרד מסורתית, שכולל חוזה שנתי ולא מעט עלויות נוספות. מצד שני, אפשר גם לבחור בין הרבה מאוד חללי עבודה משותפים שהם ניתן לשכור משרדים. אם כן, עולה השאלה: איך עושים זאת? איך יודעים איזה משרד יתאים לנו יותר ומאיפה כדאי להתחיל? לפניכם כל הטיפים שיעזרו לכם לעשות סדר בדברים.

המשרד המושלם חייב להיות בלוקיישן מרכזי

כשמנסים להבין איך למצוא את המשרד המושלם מגלים שהלוקיישן זה עניין משמעותי. זה לא משנה אם תשכרו את המשרד במהלך שעון קיץ או חורף. מה שבטוח זה שצריך להיות לכם נוח להגיע למשרד. בוודאי לא תרצו לצאת מהמשרד בתקופת שעון החורף ולגלות שהמקום שומם. המשרד המושלם הוא משרד שנמצא תמיד בלב העניינים. זה אומר שבין אם תצאו מהמשרד כשיש שעון קיץ ובין אם בחורף, הסביבה תהיה הומת-אדם. משרדים להשכרה שיש על ידם מוקדי עניין תמיד מהווים בחירה טובה. במקומות כאלה תמיד תמצאו מסעדות, בתי קפה והרבה אנשים ברחוב. בנוסף לאווירה הכללית במקום, יש לשים לב גם לדרכי ההגעה למשרד. מגיעים למשרד ברכב הפרטי? כדאי לבדוק שיש בו חניה שמחכה לכם. חושבים להתחיל להשתמש בתחבורה ציבורית? כדאי לשכור משרד שעל ידו יש שפע של אוטובוסים ופתרונות אחרים לנסיעה. אם אתם יש לכם עובדים בעסק, כדאי שגם להם יהיה נוח. לכן כדאי לבחור משרד שאינו מרוחק מידי מהמקום שממנו כל העובדים מגיעים.

מדריך למציאת המשרד המושלם לצרכים שלכם
בתמונה: משרד

המשרד המושלם מציע גם שירותים נלווים

כשתתחילו לחפש את המשרד המושלם אתם תראו שגם לשירותים הנלווים יש משמעות. כשמדברים על שירותים נלווים מדברים על לא מעט פרמטרים חשובים. כדאי לברר למשל אם יש מטבחון במשרד. זה חשוב כי אם תבלו שעות בעבודה, בוודאי תרצו שיהיה לכם מקרר ומקום להכין בו קפה. כדאי לבדוק, בעת החיפוש אחר המשרד המושלם, גם את שירותי המזכירות. לעיתים מתעורר הצורך גם בשירותים כאלה וכדאי לדעת שהרבה חללי עבודה משותפים מציעים זאת. שירותים נוספים שיכולים להיות חיוניים אלה הם, למשל, חדרי ישיבות. זה נכון שאולי אתם לא מקיימים ישיבת עבודה כל יום, אך מידי פעם הצורך הזה מתעורר. במקום לשכור משרד גדול שיש בו חדר ישיבות קבוע, כדאי לבחור אופציה גמישה יותר. חללי עבודה רבים מציעים היום גם לשכור חדר ישיבות פר שעה. הגמישות הזאת במשרד החדש שלכם תהפוך את חיי היומיום שלכם לנוחים יותר. לכן, אם כל הטוב הזה קיים, למה שתוותרו על כך?

משרד שמתאים לתקציב שעליו החלטתם מראש

אי אפשר לדבר על בחירת המשרד המושלם בלי להתייחס גם לעלויות. אם תעשו בירור קצר, תגלו שיש היום משרדים במחירים מגוונים. חלק ממה שישפיע על העלות החודשית של המשרד זה גם הגודל שלו. לכן כדאי להחליט מראש עד כמה המשרד שלכם צריך להיות גדול. בנוסף, חשוב להבין מראש כמה אתם משלמים על השכרת המשרד. האם באמת כדאי לבחור את המשרד היקר ביותר? או שאולי גם אופציה קצת יותר זולה יכולה להתאים לעסק שלכם? מומלץ להחליט מראש על התקציב כי זה יעזור לכם בבחירה עצמה. יש היום שפע של משרדים שיכולים להתאים לתקציבים שונים, אז למה אתם מחכים? התחילו לחפש את המשרד המושלם עבורכם כבר עכשיו ותראו שתצאו מרוצים.