מגלים מחדש את מתחמי העבודה
חללי עבודה אינם מהווים חידוש, אך ממש כשם שבתקופת הקורונה גילינו מחדש את עולם המשלוחים, כך גם מתחמי העבודה המשותפים התגלו מחדש – התגלו כפתרון עבודה זול, נוח ויעיל. שנפרט?
ובכן ראשית עסקים למדו שאין זו "בושה" לחסוך בהוצאות העסק – שאין הכרח שכל עובד יקבל חדר משלו ואין הכרח להוציא מהכיס הפרטי על מגוון הוצאות, קרי תחזוקה שוטפת, שירותי מזכירה, שירותי דואר, שירותי ניקיון, חשבונות חשמל וכדומה.
חוסכים המון ותומכים במיתוג העסקי
מעבר לשירות - מייצרים תחושה של שגרה ועשייה
אין להתעלם מהעובדה שבין היתר עסק מוכר חוויה, ועל כן מאוד חשובה התחושה שהלקוח סופג במהלך הפגישה, ופה ראוי לציין שכאשר הלקוח מגיע למתחם הומה אדם, הוא מקבל את הרושם שאכן מדובר בבית עסק פורה ומצליח, כי גם אם לא כל העובדים במתחם קשורים פרטנית לבית עסק, עדיין ישנה אווירה של עשייה, יצירה ותנועה, וזהו מוטיב משמעותי, במיוחד בתקופת הקורונה בה אנשים משוועים לתחושת שגרה. מכאן שאם מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב (או בכול אזור אחר), היו מודעים לסך האפשרויות וההשלכות – הסתכלו על התמונה הגדולה.
כיום יותר מתמיד - עוברים לחללי עבודה!
עובד מרוצה לצד פריסה ארצית
אם נבקש לקפוץ כמה שנים קדימה, אין זה יהיה מפתיע לגלות שעסקים רבים יחליטו שבמקום להעמיד משרד אחד שמרכז את סך העובדים, הם מעדיפים לשלם את העלות החודשית עבור כל עובד – עלות עבור שכירות במתחם עבודה משותף. באופן שכזה לא מוציאים הרבה וכל עובד זוכה לעבוד קרוב לבית, מה שחוסך זמן יקר על הכביש והוצאה על נסיעות לעובד, חש יותר מתוגמל, מקבל לקוחות שנמצאים באזור המידי (על הדרך מרוויחים פריסה ארצית) ובאופן כללי מיישר קו עם המגמה שאומנם הולידה הקורונה, אך שהתקדמה רבות בזכות אותם אינספור עסקים שהגדילו לזהות הזדמנות עסקית.