משרד להשכרה – 5 סיבות להשכרת משרד בחלל עבודה

לא משנה אם יש לך עסק חדש או חברה גדולה, השכרת משרד תמיד תהיה כרוכה בהוצאות גדולות וקבועות, שמשפיעות על התזרים של העסק, בעיקר אם מדובר בעסק חדש. לכן עסקים רבים מחפשים לחסוך את ההוצאה הזאת ומעדיפים את האופציה של משרד להשכרה בחלל עבודה משותף, שעולה הרבה פחות. ישנן עוד סיבות רבות לבחור בחלל עבודה משותף ובמאמר הבא ריכזנו לך 5 סיבות שבגללן רצוי לוותר על משרד עצמאי.

במהלך שנת 2019, נפתחו מספר לא קטן של חללי עבודה משותפים. התחרות הגוברת גרמה למתחמים רבים להציע שירותים שונים כדי למשוך אליהם שוכרים איכותיים, כלומר חברות הייטק ועסקים קטנים בתחומים שונים שישלימו אותן. עסקים רבים ובניהם חברות גדולות ויתרו על הקמת משרדים עצמאיים והעדיפו את חללי העבודה שהציעו עולם ומלואו. המחיר היה רק סיבה אחת שהן עשו את זה.

לשכור משרד בראש שקט- חלל עבודה משותף נותן שקט נפשי

כל מי שהיה בבעלותו משרד יודע שצריך לתחזק אותו. ההוצאות לא נגמרות בשכירות ובארנונה. הן כוללות הוצאות ניקיון, כיבוד, תיקונים ותחזוקת המשרד, שיפוץ ראשוני וכמובן הוצאות על מזכירות במקרה הצורך. כל זה יוצר עומס רב ומפריע לבעל העסק להתרכז בעבודתו. חללי עבודה משותפים מציעים את השקט הנפשי ואת האפשרות פשוט להגיע, להדליק את המחשב ולהתחיל לעבוד, בלי לחשוב על כל המסביב.

חברה ונטוורקינג בעבודה במתחמי חללי עבודה משותפים ​

לשכור משרד באופן עצמאי זה נחמד. זה מראה על סטטוס מסויים, זה מרשים משקיעים ולקוחות גדולים מסוימים אך מצד שני, בעיקר אם מדובר על עסק קטן, במשרד עצמאי אין את הנטוורקינג שמציעים חללי עבודה, אשר רובם שמים דגש על חיי קהילה, הרצאות וסדנאות שבהן עושים נטוורקינג טבעי ומעבירים הפניות הדדיות. תחושת הקהילה והשייכות תורמת רבות לבעלי עסקים, שנחשפים לבעלי עסקים שלא היו פוגשים בשום דרך אחרת.
חדרי ישיבות ספייסנטר
בתמונה: משרד פינתי במתחם העבודה Brain Embassy, תל אביב

היכולת לעבוד מכל מתחם בארץ

גמישות היא שם המשחק בעסקים, בעיקר בעסקים קטנים. בשם הגמישות חברות גדולות שמתחזקות רשת של חללי עבודה מציעות משרד להשכרה עם אופציה לעבוד בכל אחד מהמתחמים בארץ ואפילו בעולם. את הגמישות הזאת קשה מאוד להשיג כששוכרים משרד עצמאי, שבדרך כלל כבול לחוזה לשנה עם תנאים נוקשים ולכן אפילו חברות רבות מעדיפות לשכור משרד בחלל עבודה משותף שמאפשר לשנות את התנאים לפי הצורך.

סל שירותים שיש רק בחללי עבודה משותפים

בזכות התחרות הגוברת חללי עבודה משותפים התחילו להציע בנוסף לשטחי משרד להשכרה גם חדר כושר, מקלחות, חדרי כיף ושירותים נוספים שנועדו לעודד שוכרים פוטנציאלים לבחור דווקא בהם. את כל התוספות האלו מקבלים במקרים רבים כחלק בלתי נפרד מהתשלום החודשי וגם אם ישנה תוספת תשלום על חדר הכושר או על החוגים השונים, באופן טבעי התשלום יהיה נמוך יותר ממחיר השוק.

סל שירותים שיש רק בחללי עבודה משותפים

בנוסף לגמישות, גם גיוון זה אחד הדברים החשובים בעסקים. החופש לבחור איפה ואיך לעבוד הוא אחד הדברים שמושכים אנשים רבים לפתוח עסקים משלהם ולכן אנשי עסקים רבים בוחרים לגוון ולעבוד ממקומות שונים. לפעמים הם עובדים ממשרד מסודר, לפעמים מבית קפה ולפעמים מהבית. בתוך חלל עבודה משותף אפשר לעבוד במשרד מסודר, או שאפשר לבחור עמדה באופן ספייס, שנותנת הרגשה של עבודה בבית קפה. במקומות שיש בהן מרפסת שמש, אפשר גם לקחת את המחשב הנייד ולעבוד בחוץ בנוחות. לרוב האפשרות הזאת תיכלל במסלול היקר יותר של המתחם, אך למי שהחופש לבחור היכן לעבוד חשוב לו שווה להשקיע במסלול שמאפשר בחירה מוחלטת של מקום העבודה.

לסיכום, מלבד המחיר הזול של חללי עבודה משותפים, ישנן עוד סיבות רבות לבחור משרד להשכרה בחלל עבודה משותף על פני משרד עצמאי. אתר ספייסנטר מזמין אותך להכנס ולבחור את המשרד הבא שלך בחלל העבודה המושלם עבורך.