משרדים משותפים בתל אביב לעומת משרדים רגילים

כיום קיימים בישראל מעל 250 משרדים משותפים, כאשר רובם מרוכזים באזור המרכז. חללים רבים מספקים הזדמנות ליהנות ממינגלינג, מחיר פיקס, קהילה תוססת ושירותים נוספים עם ערך מוסף. אולם, עדין רבים אינם מבינים את ההבדל בין משרדים משותפים בתל אביב או בכל עיר אחרת לעומת משרדים רגילים. ולכן עשינו למענכם סדר וריכזנו את כל היתרונות הטמונים במשרדים משותפים.

ראשית, לפני שנתחיל נסביר ששיטת העבודה המודרנית מאפשרת לנו לעבוד מכל מקום. כאשר אנו זקוקים לאינטרנט וטכנולוגיות נוספות ופשוט לעבוד בכל מקום שנרצה. הצמיחה הגדולה במספר הפרילנסרים והיזמים אף היא תרמה למגמה. וזאת מכיוון שנולדו מגוון מקצועות חדשים שאינם דורשים קבלת קהל או מגע פיזי עם לקוחות. כך למשל בוני אתרים, כתבי תוכן, מתכנתים ועוד. כל אלה זקוקים למשרדים בעלות סבירה הכוללים חדרי ישיבות, מדפסת, אינטרנט טוב, פינת קפה ועוד פינוקים .

תנאי עבודה גמישים ללא התחייבות

אם כך, באופן טבעי עולם העבודה המודרני יצר צורך עצום למשרדים משותפים. בהם אותם נותני שירות ובעלי מקצוע חופשיים יוכלו לשבת ולעבוד בתנאי עבודה נוחים. אולם, הבעיה מתחילה כאשר יש צורך לשכור משרד רגיל. אז חותמים חוזים ארוכי טווח, ויש צורך לשלם דמי ניהול, לניקיון, דמי שכירות גבוהים, לרכוש ריהוט ולשלם ארנונה. כל זה בנוסף לרכישת מכונת קפה ולדאוג יום יום לחלב, קפסולות ועוד כהנה וכהנה.

משרדים משותפים בתל אביב, בהרצליה או בכל עיר אחרת מאפשרים לפרילנסרים, בעלי חברות וגם ליזמים ליהנות מתנאי העבודה המעולים הקיימים במשרדים המסורתיים. אך מבלי להתחייב לשכירות ארוכת טווח וכמובן לשלם מחיר פיקס בסגנון 'הכל כלול'. תוכלו לשכור את המשרדים לתקופה מסוימת, להתנסות ולעבור חדרים ואפילו לעזוב עם התראה קצרה מראש. כמו כן, אין צורך להתעסק עם הלוגיסטיקה הכרוכה באחזקת משרדים. אין צורך לרכוש ריהוט ואפילו לא קפסולות למכונת הקפה. המתחם דואג להכל, לכם רק נותר להתיישב ולעבוד להנאתכם.

SPacenter.co .il בריין אמבסי Brain Embassy 36
בתמונה: אזור המטבח המשותף בחלל העבודה בריין אמבסי תל אביב

רגע, מה זה משרדים משותפים ואיך הקונספט הזה עובד?

אז גמישות יש לנו בהחלט. מכונת קפה טובה, קהילה תוססת ועוד שלל אפשרויות גם יש, אבל איך זה עובד? אז טוב ששאלתם. משרדי עבודה משותפים מנוהלים לרוב על ידי יזמים פרטיים וארגונים שונים. אלה רוכשים או שוכרים מתחמים גדולים ומתכננים אותם על פי רצונם. כלומר יוצרים משרדים קטנים בגדלים שונים המיועדים לעצמאים מתחומים שונים. כל 'דייר' במתחם יוכל לבחור את גודל המשרד הרצוי. למשל, משרד המיועד לכמות מסוימת של עובדים, עם חלון או בלי, קרבה למטבח וכדומה.

חיי חברה תוססים, כאילו כולם עובדים יחד

משרדים משותפים ידועים באווירה חברתית קסומה, מחזקים ומגבשים את הקהילה העסקית ע"י מגוון פעילויות מרתקות. שלא כמו במשרדים רגילים, בחללי עבודה משותפים העובדים חולקים דברים עם עובדים אחרים. כך נוצרות חברויות ואפילו קשרים עסקיים. בעזרת אזורים משותפים כמו מתחם המטבח, חדרי הישיבות או הלאונג' המרכזי. כולם אוכלים יחד ארוחת צהרים ופשוט נהנים בכל יום מחדש מהאווירה החברית.