כך תמצאו מתחם עבודה שיתאים לעסק שלכם

כולנו מכירים עוד ועוד אנשים שבחרו לעזוב את המשרד הביתי ולשכור משרד במתחם עבודה משותף. זה לא קורה ככה סתם, שכן הטרנד הזה הפך למשהו שכבר אי אפשר להתעלם ממנו. מתחמי עבודה משותפים מציעים הרבה מאוד יתרונות, כמו גמישות, נוחות ואפילו עלות נוחה יותר. לכן ברור מדוע גם אתם מחפשים היום את חלל העבודה הנכון לכם, ועל כך במאמר שלפניכם.

החשוב ביותר: בודקים אונליין מה כולם חושבים

אם הייתם רוצים לנסוע לחופשה במלון, הייתם בוודאי בודקים חוות דעת. חשוב להבין שזה בדיוק מה שצריך לעשות גם כאשר אתם מחפשים מתחמי עבודה משותפים. בשנים האחרונות אנחנו רואים שיש הרבה מאוד מתחמי עבודה משותפים באזורים שונים בארץ, כך שהתחרות גדולה. לכן, אם תוכלו להימנע מהשכרת מקום שיאכזב אתכם, מה טוב. תוכלו להימנע מבחירה מוטעית על ידי כך שתוכלו ללמוד מניסיונם של אחרים. לכן כדאי לבדוק בפייסבוק, בגוגל ובעוד אינספור מקורות אחרים מה אומרות חוות הדעת על מתחם העבודה שמעניין אתכם.

כך תמצאו מתחם עבודה שיתאים לעסק שלכם
בתמונה: חלל עבודה

מתחמי עבודה משותפים שמציעים רמת ניקיון גבוהה

חלק ממה שנוח כל כך בהשכרת חללי עבודה משותפים, זה שאנחנו בעצמנו לא צריכים לדאוג לשום דבר. ממש כפי שאתם לא צריכים לשלם בעצמכם את חשבון החשמל או הארנונה, כך אתם גם לא צריכים לנקות. אומנם רצוי מאוד שתשאירו את המשרד נקי אחרי שעשיתם בו שימוש, אך זו לא האחריות שלכם להבריק אותו. אתם לא צריכים לדאוג להעסיק מנקים שיגיעו וינקו את החלל אחרי יום העבודה. זו בדיוק הסיבה שבגללה, אם אתם מחפשים היום מתחמי עבודה משותפים, שווה לבדוק את רמת הניקיון. אתם הרי רוצים להיכנס בכל בוקר למשרד וליהנות מכך שהוא נקי ונעים לעבודה. לכן שווה לבדוק, כאשר אתם מחפשים לכם משרד מתאים, שהמקום עומד בסטנדרטים שלכם גם מבחינת הניקיון.

צאו מהמחשב ובואו להתרשם במציאות ממתחם העבודה המשותף

אין ויכוח על כך שכולנו עושים היום הכול אונליין. אנחנו לא רק בוחרים מלונות לחופשה בצורה כזאת, אלא גם קונים כל מה שדרוש לנו. יחד עם זאת, חשוב להבין שכאשר אתם מחפשים מתחמי עבודה משותפים, יש טעם לצאת מהבית. כדאי להגיע ולהתרשם בעצמכם ממתחם העבודה שאתם עומדים לבחור. כך תוכלו לשים לב לנתונים שונים כמו: איפה נמצא חלל העבודה? איך הוא נראה במציאות והאם הוא מרשים או לא. האם, כאשר אתם נמצאים בחלל העבודה, אתם מצליחים לדמיין את עצמכם עובדים בו? מומלץ מאוד לעשות את הסינון הראשוני אונליין, אך בסופו של דבר, כדאי להגיע ולראות את הדברים במו-עיניכם.

בדקו איזה מתקנים מחכים לכם בחלל העבודה המשותף

אי אפשר לדבר בימינו על מתחמי עבודה משותפים ולא להזכיר את האבזור. מטבע הדברים, היום, כאשר הנושא הזה הפך לטרנד של ממש, אנחנו רואים לא מעט אופציות. חשוב מאוד שיהיה לכם נוח במקום ולכן רצוי לבדוק, בין היתר, איזה אבזור יש בחלל העבודה. הם יש במקום עמדת תה וקפה? האם יש במקום שירותים נקיים וחללים בגדלים שונים? האם יש במקום טכנולוגיה ברמה גבוהה שתוכל לשמש אתכם בחיי היומיום שלכם במשרד? חשוב מאוד לשים לב לכל הפרטים האלה, כי רק כך תבטיחו שאתם יוצאים מרוצים. רק כך תדעו שאתם שוכרים היום משרד שבאמת יהיה לכם נעים להיכנס אליו שוב ושוב. אתם תראו שההשוואה הזאת בין מתחמי עבודה שונים תוכיח את עצמה, אז למה אתם עדיין מחכים?