כך תמצאו משרד בחלל עבודה משותף

בשנים האחרונות אנחנו רואים שיש באזורים שונים בארץ עוד ועוד משרדים שמציעים חללי עבודה משותפים. זה קורה בגלל שתי סיבות עיקריות. ראשית, היום יש יותר עצמאים מאשר בעבר, ושנית, היום הטכנולוגיה מאפשרת לנו לעבוד מכל מקום. לא צריך יותר להימצא במשרד פיזי כלשהו כדי לעבוד. עם זאת, נשאלת השאלה: איך בוחרים משרד בחלל עבודה שיענה על הציפיות שלנו? על כך במאמר שלפניכם.

מתייחסים ללוקיישן

יש מספר דברים שצריך לקחת בחשבון כאשר עושים השוואת חללי עבודה, ואחד מהם, זה המיקום. אתם לא באמת רוצים שהמשרד שלכם יהיה ממקום במקום נידח. אתם רוצים שיהיה לכם נוח להגיע אליו, ומעבר לכך, אתם רוצים להרשים את הלקוחות שלכם. לקבוע פגישה עם לקוח במשרד שממוקדם במקום נידח זה לא מאוד מרשים. לעומת זאת, לבחור משרד בחלל עבודה בלוקיישן מצוין זה כבר משהו אחר לגמרי.

כך נמצא משרד בחלל עבודה משותף
בתמונה: משרד בחלל עבודה משותף

המחיר שמציעים לכם כולל הכול

אם ננסה להבין מה מציעים משרדים שונים של חללי עבודה משותפים, אנחנו נראה שהיום השמיים הם הגבול. למעשה, משרדים כאלה הפכו גם למקומות אידיאליים עבור נטוורקינג ולכן יש בהם כל מה שאפשר לחלום עליו. עם זאת, חשוב מאוד לשים לב למחיר. כלומר, האם המחיר שמציעים לכם עבור משרד בחלל עבודה באמת כולל הכול? אתם בוודאי לא רוצים הפתעות פחות נעימות, כמו לחשוב שאתם משלמים X ובסוף לגלות שהמחיר כפול. לכן בהחלט חשוב להבין מראש לא רק כמה אתם משלמים, אלא גם מה בדיוק כולל המחיר.

תנאי עבודה טובים

כתוצאה מכך שבעלי עסקים משתמשים במשרדים הללו לנטוורקינג, יש גם לא מעט רעש במשרדים כאלה. מצד אחד, כל המפגש החברתי הזה טוב, כי הוא יכול ליצור הזדמנויות טובות לשיתופי פעולה. מצד שני, זה גם עלול להיות רועש מידי. לכן, אם חשוב לכם לבחור משרד בחלל עבודה שיש בו אווירה שתדרבן אתכם לעבוד, בדקו גם את הנקודה הזאת. האם שומרים במקום על שקט? והאם יש בו אווירת עבודה? זה חשוב, כי הדבר האחרון שתרצו זה שיפריעו לכם להתרכז. אומנם אתם יוצאים מהבית שלכם כדי לעבוד במשרד עם עוד אנשים, אך התנאים חייבים להיות מתאימים לכם.

בחרו משרד מעוצב ומרשים

אנשים לא תמיד זוכים לשים לב לנקודה הזאת, אך האמת היא, שגם עיצוב המשרד חשוב. למה שתעבדו במקום שלא נעים בו ושהעיצוב בו מיושן או אינו מעורר השראה? זה לא משנה אם אתם בוחרים לשכור משרד בחלל עבודה ליום, יומיים או חודש. מה שבטוח זה שאם הוא יהיה גם מעוצב בצורה יפה, יהיה לכם יותר נעים להיכנס אליו. כדאי לבדוק באותה הזדמנות גם את רמת הטכנולוגיה ולברר שאכן יש במקום את כל הציוד שצריך. זה יכול לכלול שולחן, כיסא, אינטרנט מהיר מאוד ועוד אינספור פתרונות טכנולוגיים אחרים.

לבסוף, רצוי מאוד גם לברר איזה סוג של חללים משכירים באותו משרד. יכול להיות שעבור יום עבודה אחד יתאים לכם לשכור עמדה באופן ספייס, אך ביום שאחרי תצטרכו חדר ישיבות גדול. לכן, אם תוכלו לבחור משרד שבו יש כמה וכמה אפשרויות, מה טוב. אם חששתם לרגע שזה לא אפשרי, כאשר תתחילו לבדוק את הדברים בשטח אתם תראו שזה לגמרי קיים. יש היום לא רק מגוון רחב של משרדים וחללי עבודה משותפים, אלא בכל אחד מהם יש גם חללים שונים. בצורה כזאת כל אדם יכול לבחור בדיוק את המשרד המתאים לו, אז למה אתם מחכים?