מתחם עבודה – מה צריך לבדוק בדרך למתחם הנכון בשבילכם?

מתחמי עבודה משותפים הם כבר עובדה קיימת בכל מקום בארץ, לא רק במרכז או בערים הגדולות. הפריפריה בצפון ובדרום מציעה מתחמי עבודה משותפים ברמה מצוינת, למגוון רחב של אוכלוסייה. נשאלת השאלה: כיצד בוחרים מתחם עבודה? מה יש לקחת בחשבון? במאמר הבא נשתדל לענות על שאלה זו ולהנחות אתכם בקלילות ובהצלחה למציאת מתחם עבודה משותף שמתאים לכם.

SPacenter.co .il ריסטריט שלומציון RESTREET Shlomzion 2

מיקום מרחב העבודה

אחד הנושאים העיקריים הוא המיקום של חלל העבודה, חשוב לכם למצוא מקום שממלא אחר אחת משתי הפונקציות הבאות: נמצא קרוב לביתכם, נמצא קרוב לשאר קשרי העבודה שלכם. ברגע שמשך הזמן שלוקח לכם להגיע מהבית למתחם העבודה סביר, הרי כי הרווחתם זמן עבודה. כמו גם זמן פנוי לאחר מכן, נכון? אז מצאתם מרחב עבודה משותף שעונה על הצרכים שלכם, מזל טוב! אבל הוא במרחק של שעה נסיעה, אז מה עשיתם בזה?

מה מתחם העבודה מציע ביחס לצרכים שלכם

חשוב שתגדירו לעצמכם לפני שתצאו לחפש את חלל העבודה שמתאים לכם, מה אתם מחפשים. האם אתם מחפשים עמדה באופן ספייס? אתם עובדים עם שותפים ומחפשים לשכור משרד? האם אתם מעוניינים לשבת בעמדה פרטית ושתהיה לכם האפשרות גם להשתמש בחדר הישיבות מדי פעם? האפשרויות נוחות ומגוונות, וכל שעליכם לעשות הוא להיסגר על מה שהכי נוח ומתאים לכם, ובעקבות זאת למצוא מתחם עבודה משותף בהתאם.

פעילויות נוספות במתחם עבודה

אפשר לומר שמרבית המקומות ככולם, מציעים פעילויות נוספות לחבריהם במסגרת של השכרת מתחם עבודה משותף. מה חשוב לכם? חוגים וסדנאות? נטוורקינג? הרצאות? מעדיפים לא להצטרף לפעילויות נוספות ולמצוא מקום שמציע נטו מרחב עבודה משותף? זהו נתון שחשוב לקחת בחשבון.

מחיר של מתחם העבודה

כמובן, אחד הנתונים החשובים ביותר. אחרי שבדקתם מיקום, ונסגרתם על אופן המתחם שנוח לכם, ועד כמה תרצו להיות מעורבים ולקחת חלק בפעילויות שמציע המקום, חשוב לבדוק את נושא המחיר. במקרה של מתחם עבודה משותף, לא תמיד נבחר את הכי זול. כלומר, המחיר הוא לא הפונקציה הראשונה שיש לקחת בחשבון, ולכן היא לא מופיעה במקום הראשון. בכל זאת, לא במקום הראשון אבל חשוב להתייחס לכך ולבדוק מה העלויות של המקומות שמוצאים חן בעיניכם, ומה מידת הגמישות ליציאה מהמקום ולקבלת שירותים נוספים. ייתכן שתגלו שיש שני מתחמי עבודה משותפים שמוצאים חן בעיניכם מאוד, וכל מה שמבדיל ביניהם הוא המחיר.

נוחות של מתחמי עבודה משותפים

בבואנו למצוא מרחב עבודה משותף, חשוב להתייחס לפונקציות נוספות כגון מידת נוחות, עד כמה המקום משדר את מה שאני רוצה לשדר? עד כמה המקום נוח, ידידותי ומתאים לי? אנו ממליצים להצביע ברגליים במקרה הזה. חשוב שתקפצו פיזית ותעשו סיבוב לאחר שבחרתם מספר אופציות שיכולות להתאים לכם, ולאחר ביקור בכל המקומות תחליטו.

בסופו של דבר, לאחר שבדקנו, השווינו, ערכנו, ההרגשה היא זו שקובעת. לפעמים נעדיף לנסוע למקום קצת יותר רחוק או לשלם קצת יותר עלות חודשית, תמורת מקום שנותן לנו הרגשה טובה, מדבר אלינו, מעוצב בראש שלנו.

אנו מאחלים לכם שתמצאו את המקום המתאים לכם ביותר, לעבודה מוצלחת ומשגשגת!