כיתות לימוד להשכרה שיעבירו את התוכן שלכם בדרך מושלמת

כמעט אין יום שבו לא מועברת הרצאה או סדנה, בכל תחום שהוא, בקבוצות הרלוונטיות ברשתות החברתיות אפשר למצוא פוסטים רבים עם בקשות המלצות על כיתות לימוד להשכרה, והביקוש לכיתות מסודרות, מרווחות, אשר יכולות להכיל מספר רב של אנשים בנוחות, רק גדל. במאמר הבא ריכזנו עבורך כיתות לימוד מומלצות, כולן נמצאות בחללי עבודה משותפים, מה שמוזיל עלויות, כך שלך נשאר רק לבחור את הכיתה המתאימה.

הצורך בכיתות לימוד הולך וגדל, מאחר ואין יום שבו לא מועברת הרצאה או סדנה כלשהי. כמות כיתות הלימוד הפזורות בארץ הולכת וגדלה בהתאם ולפעמים קשה לאתר כיתה מתאימה ולכן אפשר לראות פוסטים רבים ברשתות החברתיות עם בקשות להמלצות על כיתה מתאימה. חללי העבודה המשותפים הבינו את הצורך וכמעט אין מקום שלא מחזיק גם מקום להרצאות ולסדנאות.

כיתה לימוד להשכרה בעיר בלב השרון: קונקט פולג נתניה

Connect Poleg Netanya

כתובת: המלאכה 8, נתניה

בעיר אשר מוכרת בעיקר בזכות איקאה ובזכות הטיילת המרשימה לאורך החוף, אפשר למצוא את Connect Poleg Netanya, חלל עבודה משותף שמכיל גם מגוון של כיתות לימוד להשכרה, אשר יכולות להכיל עד 40 אנשים בנוחות, במחירים סבירים לפי שעה.
Spacenter connect netanya קונקט נתניה 9

בתמונה: אחד ממרחבי הכיתות של קונקט

לעורכי דין בלבד: פרטנרס אנד קו

Partners & Co

כתובת: הארבעה 28, תל אביב

עקב החלטת ועדת האתיקה, עורכי דין מוגבלים בחיפושי משרד להשכרה או חדר הרצאות בכל מקום והם חייבים מתחם ייחודי משלהם. לכן נוצר חלל העבודה פרטנרס אנד קו, המאפשר השכרת כיתות לעורכי דין המעוניינים להעביר הרצאות וימי עיון בתחומם. הייחודיות הרבה של חלל העבודה והכיתות של המקום עזרו למקום להכנס לרשימת המומלצים הזאת.

בתמונה: מרחב העבודה של פרטנרס אנד קו

הרצאות לסטארטאפים ולא רק: וופה

WOPA

כתובת: שיזף 4רעננה

המקום, אשר יושב ברעננה, מציע כיתה אשר יכולה להכיל עד 40 משתתפים, לצד חלל אירועים וחדר הרצאות. חלל העבודה וופה פונה אמנם בעיקר לחברות סטאטרפ ותיקות וחדשות כאחד, אך כולם יכולים להנות מכיתות הלימוד שבמקום, כך ששווה לבקר במקום ולהתרשם בעצמך.

בתמונה: מתחם בית הקפה הפרטי של WOPA בו מועברות הרצאות

בלב תל אביב: מקום טוב

Makom Tov

כתובת: סלומון 7, תל אביב

צמוד למגדלי רובינשטיין והליכה קצרה מרחוב רוטשילד נמצא מקום טוב, כשמו כן הוא, אשר שוכן בתוך מרכז לימודים צעיר ולמעשה מוקדש להרצאות וסדנאות, יחד עם אולם מופעים שמאפשר לקיים אירועים גדולים יותר. אפשר למצוא במקום כיתות לימוד להשכרה שיכולות להכיל עד 50 אנשים.

בתמונה: משרד להשכרה בקיבוץ רמת גן סניף הבורסה

בלב בני ברק: אמפרסנד

Ampersand

כתובת: בר כוכבא 21, בני ברק

חרדים ודתיים רבים עוסקים בטכנולוגיה וגם הם משתתפים בהרצאות וסדנאות רבות. חלל העבודה Ampersand מתאים ליזמי הייטק, פרילנסרים, יוצרים ומעצבים חרדים ודתיים וכיתת הלימוד שלו מכילה עד 40 איש בנוחות.

בתמונה: כניסה מרשימה שתכניס כל אחד למוד לימוד

אז זה הכל? ברור שלא! בכל עיר יש עוד מגוון כיתות לימוד להשכרה

ישנם כיתות לימוד רבות ברחבי הארץ, רובן ממוקמות בתוך חללי עבודה שונים, אשר זיהו את הפוטנציאל ומאפשרים השכרת כיתות לימוד לפי שעה במגוון רחב של מחירים. אתר ספייסנטר מזמין אותך להיכנס ולבחור את כיתת הלימוד המתאימה לסדנה או להרצאה שלך.