סגול, נקי ובטוח: חללי עבודה עם תו סגול – הרשימה המלאה

האפי האוור, הרצאות נטוורקינג, לובי שוקק חיים, כל אלו היו מנת חלקם של חללי עבודה משותפים רבים שהתגאו בפעילות הענפה שמתחוללת בין כותליהם. ואז הקורונה הגיעה ושינתה את הכל. הצורך בחיטוי מוגבר ועטיית מסכות במרחב הציבורי הם רק חלק מכללי התו הסגול עליהם מקפדים מקומות רבים, שמנסים ככל האפשר לשמור על השגרה בימים של חוסר וודאות.
במאמר הבא ריכזנו עבורכם חללי עבודה עם תו סגול שהתאימו את עצמם למציאות החדשה שבה אנחנו נמצאים.

כמעט אי אפשר היה לראות את הלובי ריק. תמיד היה מלא באנשים, המשרדים היו בתפוסה מלאה, הרצאות היו דבר שבשגרה ומקור גאוותם של חללי עבודה משותפים רבים, אשר הציעו משרדים להשכרה, עמדות אופן ספייס וחדרי ישיבות להשכרה לחברות ועסקים רבים ואצל חלקם היתה תפוסה מלאה לחלוטין. עד שהגיעה הקורונה ושינתה את הכל.

שומרים על התו הסגול: חללי עבודה עם תו סגול ששומרים על ההנחיות

ההנחיה הברורה ביותר של התו הסגול היא איסור התקהלויות. כשמדובר על חללי עבודה משותפים, משמעות ההנחיה היא איסור על האפי האוור, שבימים שבשגרה היתה השעה שכולם חיכו לה והתאספו יחד באזור המטבח ושם התרחש נטוורקינג טבעי וטעים. גם ההרצאות הפיזיות בוטלו והרצאות רבות עברו למרחב הווירטואלי, לזום ולערוצים אחרים.
כל הנוכחים במקום מתבקשים לעטות מסכה, על האף והפה. זהו עוד כלל ברור וידוע, מעבר לתו הסגול, גם במרחב הציבורי.

להזכירכם, אלו ההנחיות הנדרשות לתו הסגול עפ"י משרד הבריאות:

tav sagol 2
tav sagol 1
tav sagol 3
tav sagol 4
עבודה בחללי עבודה עם תו סגול בתקופת נגיף קורונה
בתמונה: עבודה באופן ספייס מתוך חללי עבודה עם תו סגול וירוס קורונה

גם חדרי הישיבות ספגו מכה, שכן הנחיות התו הסגול מאפשרות עד 8 משתתפים בפגישה, כך שמספר הפגישות ירד משמעותית ומספר המקומות בחדר הצטמצם מאוד. חדרי ישיבות רבים עוברים עכשיו הסבה לשימושים אחרים לרווחת השוכרים שנשארו לעבוד במקום.

חיטוי מוגבר וממונה קורונה- חללי עבודה עם תו סגול שמקפידים על חיטוי ומרחק

שמירת מרחק במרחב הציבורי היא לא תמיד משימה קלה. במקומות כמו חללי עבודה משותפים ומשרדים אחרים, ההנחייה היא לסמן את מקומות העמידה על הרצפה, גם בעמדת המזכירות נדרשת מחיצה בין המזכירות לשוכרים, כדי לאפשר את שמירת המרחק.

חיטוי מוגבר הוא כמובן אמצעי למלחמה בקורונה, וחללי עבודה רבים מקפידים על כך, תוך שהם מקצים אדם מיוחד כממונה קורונה, כפי שאומרות ההנחיות. בנוסף, חללי עבודה רבים מאפשרים לשוכרים שעד עכשיו עבדו בעמדת אופן ספייס לעבוד ממשרד שהתפנה, עד שאלו יתפסו שוב, כחלק מהמאמץ למנוע התקהלות במרחב הציבורי.

חללי עבודה עם תו סגול – להלן הרשימה המלאה (מתעדכן):

נט גב דימונה
מאומת
נט גב דימונה, דימונה
4.64
4.6 טוב מאוד

נט גב דימונה - NETGEV Dimona

מרכז מסחרי ישן 1, דימונה
קליקה בת ים
מאומת
קליקה בת ים, בת ים
5.0
5.0 מצוין

קליקה בת ים - Klika Bat Yam

רהב 7, בת ים
שרונה ספייס החשמונאים
מאומת
שרונה ספייס החשמונאים, תל אביב
4.8
4.8 מצוין

שרונה ספייס החשמונאים - Sarona Space Hahashmonaim

החשמונאים 103, תל אביב
בית משפחת מלאכי
מאומת
בית משפחת מלאכי, שעלבים

בית משפחת מלאכי - Malachi House

חרוב 1, שעלבים

לסיכום, למרות המצב החדש, חללי עבודה רבים שומרים על שגרה ומקפידים על הנחיות משרד הבריאות, כדי לאפשר לעסקים רבים לעבוד כרגיל, למרות השינויים הרבים במסגרת העבודה וביטול ההתקהלויות שיצרו שעת ההאפי האוור וההרצאות השונות שהתקיימו במתחמים השונים. גם חדרי הישיבות השתנו ומקומות רבים מסיבים את חדרי הישיבות הפנויים לשימושים אחרים.
אתר ספייסנטר מזמין אתכם להיכנס ולמצוא חלל עבודה עם תו סגול המתאים ביותר עבורכם.