5 הנבחרים: חללי עבודה משותפים בראשון לציון

הפעם בחרנו להתמקד בחללי עבודה מומלצים בראשון לציון. להציג בפניכם חמישה חללי עבודה משותפים בראשון לציון, אשר זוכים לפופולאריות רבה. הנה סקירה על כל מתחם עבודה משותף. אולם לפני כן המלצה לגבי איך תבחרו את המתחם המתאים לכם ביותר: מומלץ מאוד לבקר בכל המתחמים. לראות אותם, להרגיש, לחוש את האווירה, ולמצוא את המקום שמתאים לכם ביותר, על סמך האווירה, המרחק מהבית, ונגישות של תחבורה ציבורית, למי שזה רלוונטי עבורו.

מרחק הליכה מהרכבת: דוגדר ראשונים

Dogether Rishonim

כתובת: שדרות נים 2, ראשון לציון

אחד ממתחמי עבודה משותפים בראשון לציון שאנו ממליצים עליו הוא דוגדר ראשונים, בשדרות נים 2, עזריאלי ראשונים. בדוגדר (DOGETHER) מתגאים בקהילה הדינאמית שיש במקום. אשר מורכבת בעיקר מיזמים עצמאיים, חברות הייטק, ועסקים קטנים. המיקום מצוין, מציע מגוון של מסעדות ומקומות בילוי. מבחינת תחבורה המיקום גם כן אידיאלי, דוגדר ממוקם באופן נגיש ביותר לתחבורה ציבורית, לרכבת, וגם חנייה יש בשפע. המתחם ממוקם בקומה החמישית והשישית במתחם העסקים עזריאלי ראשונים, ופרוס על פני שטח של 1700 מ"ר.

דוגדר dogether 7

בתמונה:  ככה נכנסים לחלל עבודה, דוגדר ראשון לציון

פיפלס ראשון לציון

Ppl's Rishon Lezion

כתובת: אליעזר מזל 4, ראשון לציון

מתחם פיפלס בהחלט ממוקם בחמשת חללי עבודה מומלצים בראשון לציון. הוא ממוקם במערב העיר באיזור העסקי של ראשן לציון, כשמסביב שפע חנויות ועסקים, מרכזי קניות ופנאי. המתחם מעוצב באופן ביתי ויפהפה ומציע מגוון פעילויות לחבריו, חוגים ונטוורקינג עסקי. מחפשים מתחמי עבודה משותפים בראשון לציון? פיפלס הוא בהחלט אפשרות נהדרת, אשר מציעה גם הרצאות, פעילויות ומגוון רחב של שירותים.

בתמונה: חדר ישיבות לסיעור מוחות, פיפלס ראשון לציון

חללי עבודה משותפים במערב העיר - אופיקס ראשון לציון הרובע

Offix Rishon Lezion HaRova

כתובת: ברשבסקי 33, ראשון לציון

המתחם הייחודי הזה בהחלט נכנס לקטגוריה של חללי עבודה מומלצים בראשון לציון. המתחם ממוקם ברחוב ברשבסקי בראשון לציון, וכולל עמדות עבודה, טרקלין עסקים וחדרי עבודה שונים, בהתאמה לכל אחד. כל חלל עבודה באופיקס הרובע מאופיין בעיצוב של אחת הערים הגדולות בעולם, כגון ניו יורק, אמסטרדם, סידני, בייג'ין, ואם את תל אביב וירושלים תוכלו לראות שם. תוכלו ליהנות מנטוורקינג איכותי, מטבח ברמה גבוהה ומרחבים משותפים של חללי עבודה.

בתמונה: משרד להשכרה עם נוף לניו יורק, אופיקס ראשון לציון הרובע

חללי עבודה משותפים במרכז העיר - משרדי בוטיק + (טרקלין 1883)

Boutique Offices

כתובת: זד"ל 5, ראשון לציון

מי שמחפש מתחמי עבודה משותפים בראשון לציון,עם דגש על משרדי בוטיק, מוזמן לבוא למתחם של משרדי בוטיק+. פה תוכלו בעיקר ליהנות מפרטיות, אווירה שקטה וביתית, וכל זאת במיקום מצוין, לבו של פארק ירוק במרכז ראשון לציון, כאשר מסביב יש שפע של מסעדות, בתי קפה, מקומות בילוי ומרכזי קניות. ניתן ליהנות משירותי המקום על בסיס שעתי או שנתי.

בתמונה: חדר טיפולי, משרדי בוטיק+ ראשון לציון

חללי עבודה משותפים עם העירייה - ראשון סטארט אפ

Rishon Start Up

כתובת: משה שרת 6, ראשון לציון

חללי עבודה בראשון לציון מציעים בחמישייה הפותחת גם את ראשון סטארט אפ, מתחם עבודה משותף שמעודד יזמים באמצעות מרחב חדיש ומושקע, המציע סביבת עבודה איכותית ומפרה. המקום מציע את כל השירותים המקובלים, שירותי משרד, וכולל גם לוקרים ופינות מנוחה, מה שלא בכל מתחם עבודה משותף ניתן למצוא. הסביבה הדינאמית של המקום מאפשרת נטוורקינג פורה, שיתופי פעולה, הרצאות מרתקות ועוד.

איך תבחרו חלל עבודה משותף המתאים לכם מתוך חללי עבודה בראשון לציון?

ניתן למצוא מגוון רחב של מתחמי עבודה מומלצים בראשון לציון, והשאלה היא איך בוחרים את העמדה המתאימה לנו ביותר? ישנם מספר משתנים שחשוב לקחת בחשבון כגון המרחק מהבית, המחיר, הנגישות לתחבורה ציבורית ו/או חנייה. בנוסף לאלו, ולפני כל אלו, ההרגשה האישית שלכם במקום היא החשובה ביותר. אנו ממליצים לכם לבקר בכל אחד מחמשת מתחמי עבודה מומלצים בראשון לציון, ולראות מה המתחם שמרגיש לכם הנעים ביותר, הנוח ביותר, מכל הבחינות.

בהצלחה!