כוח נשי: חללי עבודה משותפים לנשים

אחד הקונספטים המעניינים של חללי עבודה משותפים, הוא מתחם עבודה משותף המיועד לנשים בלבד. בשנים האחרונות קמו כמה וכמה מתחמים כאלו, ברחבי הארץ, אשר מציעים חממה מקצועית תומכת לנשים עצמאיות, יזמיות, נשות מקצוע במגוון תחומים.

מתברר כי סביבת עבודה המורכבת מנשים בלבד היא הצלחה מסחררת! הנשים ידועות כמודעות יותר למרחב בו הן נמצאות, היכולת שלהן לעשות קישורים מתאימים של נטוורקינג למשל. או למצוא את אשת המקצוע המתאימה ביותר שתסייע לאשת מקצוע אחרת, בהחלט יכול להיות מעורר הערצה.

ליקטנו עבורכם מספר חללי עבודה לנשים בלבד במספר ערים בארץ: בתל אביב, ברמת השרון, וברחובות. הנה כמה פרטים על כל מתחם ונחשבים למוצלחים מאוד!

פנתרה תל אביב

Panthera Pro Tel Aviv

כתובת: הארבעה 19, תל אביב יפו

אם אתן מחפשות חללי עבודה משותפים בתל אביב לנשים, הרי שמתחם העבודה פנתרה הוא אחד המובילים והידועים בתחום. המתחם ממוקם ברחוב הארבעה בתל אביב וגולת הכותרת שלו מציעה קידום לנשים מקצועניות. בנוסף לכל השירותים הרגילים של חללי עבודה, המקום מציע ליווי של יועצות ומנטוריות. מעבר לכך מועדון לחיזוק נשים בעסקים, קורסים וסדנאות, הופעות חיות, בר קוקטיילים, ועוד.

פנתרה בהחלט נכנסת לרשימת חללי עבודה מומלצים בתל אביב, כשהיא מציעה לחברות הקהילה חממה עסקית, נטוורקטינג וסושיאל קלאב, ובעיקר, סביבה מפרה, מעצימה ופתוחה, עבור נשים עצמאיות שמעוניינות לקדם את עצמן ולעזור לסביבתן.

פנתרה Panthera 1
בתמונה: קבלת הפנים של מתחם העבודה "פנתרה" בתל אביב

House Ramat HaSharon

כתובת: החרושת 18, רמת השרון

"האוס" ממוקם ברמת השרון, הינו חלל עבודה משותף ברמת השרון וייעודו בעיקר לנשים. המקום מציע חללי עבודה משותפים לנשים באשר הן. המטרה היא לייצר תחושה של "להרגיש בבית". לגדול יחד ולהעשיר אחת את השנייה. חלל עבודה זה לא מיועד רק לעבודה, הקונספט אומר למידה, העשרה, בילוי ויצירת שיתופי פעולה יחדיו.  האוס מציע חללי עבודה משותפים בהם ניתן לעבוד במשרדים פרטיים או בעמדות עבודה. ישנם מגוון נוסף של פעילויות ומרחבים כגון ספרייה, מרפסת ענקית, סדנאות, שירותים חברתיים והפתעות נוספות.

האוס מציעה מלבד חללי עבודה משותפים גם את גרין האוס. חממה בה חברות הקהילה יכולות לקבל ידע מקצועי, כלים וליווי עסקי.

האוס House 1
בתמונה: אזור האופן ספייס בחלל עבודה "האוס" רמת השרון

NESHOT Rehovot

כתובת: שדרות פל-ים 15, חיפה

מתחם העסקים והפנאי לנשים ברחובות בהחלט נכנס לרשימה של חללי עבודה מומלצים. הוא מציע לנשים להצטרף לקהילה של בעלות עסקים ולשלב סביבת עבודה מפרה ומתגמלת, לצד הרצאות וסדנאות לקידום העסק, נטוורקינג ושיתופי פעולה, ואימוני גוף ונפש.

המקום מציע עמדות עבודה ומשרדים אישיים, חדרי ישיבות מאובזרים, מרחבי אימונים של פעילויות גופניות כגון פילאטיס, יוגה ועוד, קליניקה מעוצבת לטיפולי גוף ונפש, אימון אישי, ייעוץ ועוד, קהילת שיתופי פעולה וליווי עסקי. זהו חלל עבודה מומלץ ברחובות, משובח ומקצועי שמציע מענה כולל, מעבר למקום לשבת בו לעבוד, אלא מציעה למנף ולאפשר את כל הפעילויות שנשים אוהבות לקחת חלק בהן, במקום אחד. "נשות העיר" ממוקם בבית גל ברחובות.