חללי עבודה לרופאים – הרשימה המלאה והמעודכנת

חללי עבודה לרופאים הם חללים יוקרתיים מאוד. חללים אלו הם למעשה חדרי קליניקה פרטיים בהם רופאים שונים מרופאי עור ועד רופאי משפחה או רופאי ילדים, מקבלים מטופלים. חללים אלו חייבים להיות היגייניים ואסתטיים מאוד. חשוב מאוד שבחללי עבודה מקצועיים לרופאים יהיה חדר המתנה – בו מטופלים שונים יוכלו להמתין בנוחות ושקט לתור שלהם.

כאשר אנחנו באים לרופא, חשוב מאוד שנרגיש בנוח ושהפרטיות שלנו נשמרת. חשוב שבחלל העבודה בו רופא מקבל אותנו, תהיה לנו נגישות נוחה ותחושה של ביטחון. רופא שרוצה לשכור חלל עבודה – הוא חייב שהחלל יהיה היגייני, שקט ואסתטי. חשוב שתהיה בו מעלית וגם מאפיינים בסיסיים כמו מיזוג אוויר וחדר שירותים.

חללי עבודה לרופאים - מה הם כוללים?

חללי עבודה לרופאים אשר מתאימים בין היתר גם למטפלים, מכילים לרוב פינת מים, קפה ותה. כמו כן, גם שירותים וחלל המתנה. בחדר הטיפולים עצמו יהיה לרוב שולחן עם 2 כיסאות ומחשב. ברובם של חדרי טיפולים לרופאים תהיה גם מיטת טיפולים עליה יוכלו הרופאים לבדוק את המטופל. כאשר רופאים שוכרים קליניקות להשכרה הם עושים זאת לפי ימים ושעות קבועות.

חללי עבודה לרופאים, צריכים להיות חללים מזמינים שלאנשים יהיה נעים לבוא אליהם לקבל בהם טיפול. חללים אלו לרוב, נעדרים סממנים אישיים או גירוי חושי חזק כמו צבעי קירות חזקים. חשוב לשכור חלל שהאיזון בו יהיה עדין בין אובייקטיביות ובין סובייקטיביות. חשוב שאיזון זה ישמר באופן עדין והרמוני.

SPacenter.co .il מד ספייס medspace 3
בתמונה: משרד להשכרה בתוך חללי עבודה לרופאים אשר ניתן להשכרה לפי שעה, יום או חודש.

יתרונות של השכרת חללי עבודה לרופאים לפי ססיות

רוב הרופאים, בוחרים לשכור את חלל העבודה שלהם לפי ססיות. השכרה לפי ססיות, היא למעשה השכרה לפי שעות קבועות. ססייה היא למעשה שעה או יום קבוע – בו הרופא המטפל שוכר את הקליניקה ומקבל בה מטופלים. יש מספר סוגים של ססיות כמו ימים קבועים, חצאי ימים או שעות קבועות בודדות. רופאים רבים בוחרים לשכור את חלל העבודה שלהם לפי ססיות – כי שיטת עבודה זו משתלמת להם יותר מבחינה כלכלית.

רשימת חללי עבודה לעורכי דין (מתעדכן)

  1. מדספייס רעננה
  2. מדספייס ראשון לציון
  • בתמונה: חלל עבודה מדספייס רעננה
    בתמונה: חלל עבודה מדספייס רעננה

    מדספייס רעננה - Medspace Raanana

    ז'בוטינסקי 3, רעננה, ישראל
    טלפון: 073-7820716
    MEDSPACE הינו מתחם עבודה רפואי הראשון בישראל המאפשר השכרת קליניקות יוקרתיות בתנאים גמישים ומותאמים אישית. עתיד חדש בעולם הקליניקות הרפואיות נוצר במיוחד כדי להבטיח חווית טיפול מושלמת עבורכם ועבור המטופלים שלכם. מתחם העבודה מעוצב בעיצוב אדריכלי בסטנדרט הגבוהה ביותר הכולל אזורי המתנה מפוארים, חווית שירות חסרת תקדים הכוללת שירותים אדמיניסטרטיביים מלאים, לרבות גביית כספים, זימון תורים, תזכורות וניהול הקליניקה וכן קידום שיתופי פעולה קהילתיים, עם חדרי סדנאות והרצאות להעברת קואסים והשתלמויות ומנהלי קהילה המלווים אתכם באופן...
  • בתמונה: חלל עבודה מדספייס ראשון לציון
    בתמונה: חלל עבודה מדספייס ראשון לציון

    מדספייס ראשון לציון - Medspace Rishon LeZion

    החומה 14, ראשון לציון, ישראל
    טלפון: 073-7820716
    ראשון לציון MEDSPACE הינו סניף שני של רשת מתחמי העבודה הרפואיים הראשונה בישראל. הרשת מאפשרת השכרת קליניקות יוקרתיות בתנאים גמישים ומותאמים אישית. מתחם העבודה מעוצב בעיצוב אדריכלי בסטנדרט הגבוהה ביותר הכולל אזורי המתנה מפוארים, חווית שירות חסרת תקדים הכוללת שירותים אדמיניסטרטיביים מלאים, לרבות גביית כספים, זימון תורים, תזכורות וניהול הקליניקה וכן קידום שיתופי פעולה קהילתיים, עם חדרי סדנאות והרצאות להעברת קואסים והשתלמויות ומנהלי קהילה המלווים אתכם באופן אישי ודואגים למתן מענה מקצועי בכל נושא

אילו סוגי רופאים שוכרים חללי עבודה?

ישנם מתחמי עבודה ייעודים לרופאים בלבד. יש הרבה מאוד סוגים שונים של רופאים פרטיים ששוכרים חללי עבודה ייעודים לדוגמא: פסיכיאטרים, רופאי משפחה, רופאי ילדים, רופאי עור, אורתופדים, נוירולוגים, רופאי עיניים וכד'. למעשה, למעט רופאים מנתחים או רופאים שמבצעים פעולות פולשניות מבחינה פיזית – כמעט כל סוגי הרופאים יכולים לעבוד בחללי עבודה פרטיים. חשוב לציין שיש חללי עבודה שהם משולבים גם לרופאים וגם למטפלים בשיחה כמו פסיכולוגים.

השירותים החשובים ביותר אשר מציעים חללי עבודה לרופאים

יש מספר מאפיינים שחשוב מאוד שיהיו בכל חלל עבודה לרופאים. אחד המאפיינים שחשוב שיהיו בכל חלל עבודה לרופאים זה חדר המתנה. חדר המתנה כולל לרוב כיסאות בהם המטופלים או בני המשפחה שלהם יכולים להמתין לרופא. כאשר אנחנו שוכרים חלל עבודה כרופאים חשוב שנשים לב לנושאים מיוחדים כמו נגישות לבעלי מוגבלות. לרוב, לרופאים יכול להיות נוח יותר לשכור חלל עבודה שיש בו מעלית, כי זה מקל את הנגישות של המטופלים לחלל.

לסיכום

בסופו של דבר, חשוב מאוד שנשים לב איזה סוג חלל עבודה אנחנו בוחרים לשכור. כרופאים, יש לנו אחריות מקצועית להעניק את השירות הטוב ביותר למטופלים שלנו. איכות חלל העבודה שלנו יכולה לאפשר לנו לספק שירותים רפואיים איכותיים יותר ללקוחות שלנו. כל רופא חייב שיהיו לו תנאי עבודה בסיסיים כמו מחשב, חיבור לאינטרנט וחדר טיפולים בו יוכל להעניק טיפול לחולים הפונים אליו.