חללי עבודה בתל אביב שכדאי לבדוק

אמנם הרבה אנשים נמצאים בבתים בימים אלו, אך חברות גדולות ממשיכות לחפש אחר חללי עבודה בתל אביב. גם פרילנסרים רבים חושבים על מעבר לעבוד בחלל עבודה משותף כשאפשר יהיה לחזור לשגרה. אז לאילו חללי עבודה משותפים בת"א כדאי לעבור? ריכזנו עבורכם רשימה של מקומות לבחינה.

גם בתקופה הזאת, חברות גדולות מחפשות חללי עבודה משותפים לעבור אליהם או להרחיב את המשרד הקיים. למרות שהחיפוש כרגע נעשה בעיקר מרחוק, עדיין כדאי להכיר כמה חללי עבודה משותפים. כאלו שאפשר לחפש בהם משרד להשכרה, כשאפשר יהיה לחזור לשגרה כמובן. הנה כמה מקומות לבחינה, גם אם רק מרחוק כרגע.

רוסיה נכנסת למגרש: סוק תל אביב מגדל נצבא

SOK Nitsba Tower Tel Aviv

תנופת חללי העבודה בישראל הביאה את הרשת הרוסית להשקיע בלא פחות מ3,000 מ"ר במגדל נצבא. המתחם הפונה בעיקר לפרילנסרים אך גם לחברות גדולות ובינוניות, נמצא במיקום נגיש לתחבורה ציבורית. כמו כן, המתחם מגיע עם גיבוי של רשת הרשת השנייה בגודלה ברוסיה. אפשר לצפות לחלל עבודה יוקרתי עם משרדים להשכרה מפוארים, עמדות באופן ספייס וכמובן חדרי ישיבות מצוידים בכל מה שצריך. מלבד זאת המקום מעניק את כל השירותים שכבר הפכו לסטנדרט בקרב חללי עבודה משותפים. שירותים כמו מטבח מאובזר, הפי האוור, בירה חופשית כניסה חופשית לבעלי חיים ומקום הפתוח 24/7.

httpswww.spacenter.co .il סוק תל אביב מגדל נצבא SOK Nitsba Tower Tel Aviv 7

בריין אמבסי : גמישות זה שם המשחק

Brain Embassy

התחייבות חודשית בלבד ומעבר גמיש בין המסלולים וחדרי העבודה השונים במתחם היא אחת ההתחייבויות העיקריות של חלל העבודה בריין אמבסי. אשר ממוקם בבניין אדגר בתל אביב ועוצב בגישה הדוגלת במיעוט קירות וריבוי חלונות. לכן כל משרד כולל חלון. 

בנוסף, מלבד משרדים להשכרה ועמדות אופן ספייס, כולל חלל העבודה חדרי מדיטציות, מתחמי בישול ואוכל משותפים. כמו גם חדרי ישיבות וכמובן משרדים להשכרה ועמדות באופן ספייס. בנוסף, במתחם בריין שמים דגש על נטוורקינג וחיי קהילה, כך שבזמן שגרה אפשר למצוא אירועים רבים לחברי הקהילה.

ווי-וורק הזרם תל אביב: כי אי אפשר לא לבחון אותם

WeWork Hazerem Tel Aviv

כמובן, אי אפשר לגבש רשימת חללי עבודה שכדאי לעבור לעבוד בהם בתל אביב בלי להזכיר את הרשת שהביאה לכאן את הבום הגדול. רשת WeWork, הפעם סניף הזרם נכנס לרשימה הזאת ולא סתם. חמש קומות של משרדים אשר מאוכלסים בחברות ועצמאיים ממגוון תחומים מבטיחים נטוורקינג פורה וחיי קהילה של ממש. גם הנגישות לרכבת ההגנה וקווי אוטובוס עוזרת לבחור בסניף הזה של הרשת. כמו בשאר הסניפים שלה, גם כאן אפשר למצוא מגוון של משרדים להשכרה, חדרי ישיבות ואופן ספייס. גם כאן נמשכת המדיניות הידידותית לבעלי חיים, מטבח מאובזר לחלוטין.

אורבן פלייס מגדל שלום: לעבוד עשר דקות מהים

Urban Place Shalom Tower

קרבה לים תמיד הייתה מיקום מועדף למשרדים. המיקום המבוקש במגדל שלום הכניס את הסניף הזה של אורבן פלייס לרשימה שלנו. בנוסף פינוקים כמו חדר כושר מלא, חדרי ישיבות מאובזרים בכל מה שצריך. המתחם מציע מדיניות ידידותית לכלבים ומקום הפתוח 24/7 מובילות חברות רבות לשכור את המתחם.

רי:טק האב תל אביב: כשעשרות סטארטאפים נפגשים

Re:Tech Tel Aviv

אם העסק שלך הוא עסק טכנולוגי, סטארטפ, חלל העבודה המשותף רי:טק האב הוא החלל בשבילך. עם ריכוז של יותר מ150 חברות סטארטפ בגדלים שונים ובתחומים שונים, זהו חלל עבודה אידיאלי לסטארטפים קטנים וגדולים כאחד. גם פה אפשר למצוא שירותים כמו מטבח מאובזר, אהבה להולכים על 4 והאפי האוור, אשר יוצרים את האווירה המיוחדת במקום.

לסיכום, כאשר יהיה אפשר לצאת שוב מהבית ולעבוד ממשרד מסודר, אתר ספייסנטר ממליץ לך לבחון את המתחמים הנ"ל, אשר לכל אחד מהם ייחודיות משלו ולמצוא את הבית העסקי הבא שלך שיעזור לך לצמוח ולהביא לקוחות ושיתופי פעולה נוספים בעסק בקלות.