חללי אירועים להשכרה

הרמות כוסית, חלוקת תעודות לעובדים מצטיינים, סוף שנה, הרצאות וימי עיון – אלו רק חלק מהחגיגות והאירועים שחברה עורכת במהלך השנה. כל חלל עבודה משותף יודע זאת ולכן כמעט בכל מתחם ישנם חללי אירועים להשכרה, אשר כל חברה יכולה לשכור. בין אם היא חברה במתחם העבודה או לא. אז איך בוחרים חלל אירועים להשכרה ומה חשוב לדעת? כל הפרטים במאמר הבא.

במהלך כל שנה ישנם מגוון אירועים וציוני דרך שכל חברה חוגגת עם עובדיה. חגים, חלוקת תעודות הצטיינות ואפילו הרצאות וימי עיון, כל חברה לפי האופי והדרך שבה היא פועלת. איך עושים אירוע מוצלח, כזה שהעובדים יזכרו לטווח ארוך? חברות רבות בוחרות לשכור חלל אירועים חיצוני. כזה שמצריך את העובדים לצאת אל מחוץ למתחם החברה.

איך בוחרים חלל אירועים להשכרה במתחם עבודה משותף?

הרבה מתחמי עבודה משותפים הבינו את הצורך של החברות באירועים עסקיים למיניהם והקימו בשטחם חלל אירועים להשכרה, לפי שעות או לפי ימים. החללים מגיעים בגדלים שונים וחלקם ניתנים להתאמה לפי הצורך.
כדי למצוא את המקום הטוב ביותר עבורכם, קודם כל חשוב להגדיר את הצורך המדוייק ולענות על השאלות החשובות. זאת לפני שמתחילים לחפש: כמה אנשים הולכים להגיע לאירוע? האם האירוע כולל ריקודים, או שמדובר בהרצאה בה בעיקר יושבים? ישנו צורך במקרן או באמצעי הקרנה אחר? האם צריך הגברה מיוחדת? מאיפה רוב העובדים יגיעו לאירוע? אם רוב העובדים בצפון אין טעם לבחור חלל אירועים במרכז למשל. איזו אווירה רוצים באירוע? האם אווירה עסקית גרידא או אווירה משוחררת יותר?
אחרי שהגדרנו את הצורך מחלל האירועים, אפשר להתחיל בתהליך החיפוש בפועל. הכולל בין היתר גם כיתות רגליים והגעה פיזית לראות את המקומות.

LABS Tel Aviv לאבס תל אביב 5
מתחם לאירועים עסקיים ב- LABS תל אביב

הדרך הטובה ביותר לחיפוש חלל אירועים להשכרה בתוך מתחם עבודה משותף

הדרך הטובה ביותר להתחיל בחיפוש של חלל אירועים הממוקם בתוך חלל עבודה? כמובן אתר השוואת חללי העבודה ספייסנטר. בו אפשר למצוא רשימה של חללי עבודה מומלצים. אפשר לחפש באתרים נוספים, כמו חיפוש כללי בגוגל, אך חיפוש באתר ייעודי לכך זאת השיטה הכי טובה ומהירה למצוא כמות של חללי אירועים להשכרה.
השלב הבא יהיה לקבוע פגישות וללכת פיזית לכל מקום שנמצא מתאים לפי החיפוש. כך יהיה אפשר להתרשם מהאווירה במקום, מהגודל, מהאבזור שיש במקום וכמובן מהאנשים אשר מפעילים את חלל העבודה.
לאחר התרשמות ראשונית מכמה מקומות אפשר להחליט על המקום הטוב ביותר עבור אירוע החברה שלכם.

לסיכום, חלל עבודה משותף כבר מזמן לא מסתפקים רק בעמדות אופן ספייס או משרדים להשכרה, אלא הפכו להיות הרבה מעבר, בעיקר מאז כניסת WEWORK לארץ, כניסה שהפכה את מתחמי העבודה המשותפים להרבה יותר ממקום שבו משכירים עמדות עבודה אלא לקהילה שלמה של אנשי עסקים, חברות ופרילנסארים.