3 חדרי ישיבות בתל אביב שידהימו את הלקוחות שלכם

בזמן שאינפלצית חללי העבודה הולכת וגואה, בשקט בשקט פורח סוג חדש של מתחמי עבודה משותפים- חללים הנועדו עבור חדרי ישיבות בלבד. כאן לא תמצאו לאונג'ים מפוארים ולא תראו חלל עבודה משותף מהודר, במתחמים האלו לא תראו עשרות עובדים הרכונים על הלפטופים שלהם ולא תשמעו שיחות סרק במסדרון. המקומות האלו לא נועדו לנטוורקינג רב משתתפים או מפגשים אקראיים בין בעלי מקצוע שונים. למתחמים אלו יש תכלית אחת בלבד- מפגשים מרובי משתתפים. מימי עיון, כנסים, הרצאות, ועד ראיונות דיסקרטיים, פגישות עסקיות מרובות משתתפים מכל סוג שהוא ואפילו ימי כיף לעובדים. ריכזנו עבורכם רשימה של חדרי ישיבות בתל אביב המוקדשים למפגשים מרובי משתתפים.

בזמן שחללי העבודה המסורתיים מתגאים בלאונג' המפואר שלהם, מתפארים באופן ספייס מפואר או מתחרים בניהם על משרדים להשכרה במחירים מצחיקים נולד בשקט בשקט מתחם עבודה מסוג שונה-מתחם המוקדש לישיבות ומפגשים מרובי משתתפים, בלי הסחות דעת של מתחם עבודה משותף המכיל עשרות עובדים מחברות שונות, כך שתוכלו להתרכז רק במפגש העסקי שלמטרתו שכרתם את המקום.

הנה 3 מקומות מומלצים בתל אביב לישיבה הבאה שלכם, שלכל אחד מהם ייחודיות משלו ואופי אחר, לבחירתכם.

חדרי ישיבות בתל אביב - המומלצים

Maple House

כתובת: לילינבלום 30, תל אביב

חלל ישיבות המציע מגוון חדרי ישיבות להשכרה, המכילים מפגשים של 2 אנשים ומעלה. החללים מעוצבים עד הפרט האחרון, מכילים את כל הציוד הדרוש לקיום פגישה מוצלחת.

במקום אפשר למצוא גם לופט ענק שיכול להכיל כ100 איש, לכנסים מרובי משתתפים. כל חדר מעוצב לפגישות מסוג שונה וניתן לבחור חדר לפי האווירה הרצויה- פורמלית, פורמלית למחצה או באווירת סלון נינוחה.

המקום מציע מחיר לפי שעה או בנק שעות שניתן לרכוש מראש והמחירים בשעות הלילה מוזלים יותר, כאשר מקבלים הנחה על רכשית יום שלם במתחם. המקום נהנה מניגשות תחבורתית מלאה.

Spacenter.co .il מייפל האוס Maple House 4 2
בתמונה: קבלת הפנים במתחם חדרי הישיבות מייפל האוס תל אביב

Adgar Conference 360

כתובת: השלושה 2, תל אביב

במגדל אדגר 360, בלב ת"א, ממוקם חלל עבודה נוסף המוקדש לישיבות בלבד.
אפשר לערוך במקום הרמות כוסית, ראיונות, הרצאות, פגישות עסקיות וכל מפגש עסקי מרובה משתתפים.

המקום מחולק בצורה מודולרית כך שניתן להתאים את החלל למספר המשתתפים והחדרים מצויידים במיטב הטכנולוגיה לקיום פגישה מוצלחת. בנוסף, אפשר לבקש חבילה הכוללת שירותי קייטרינג, כך שנושא הכיבוד כבר סגור. מלבד מפגשי עבודה עסקיים, המקום מתאים גם למפגשים חברתיים שונים.
גם חלל עבודה זה נמצא בלב ת"א ובעל נגישות תחבורתית לבאים מרחוק.

אדגר קונפרנס 360 Adgar Conference 6
בתמונה: מספר חדרי ישיבות באדגר קונפרנס 360 תל אביב

Meet in Place Tel Aviv

כתובת: רוטשילד 8, תל אביב

למפגשים בניחוח של חו"ל, מתאים חלל עבודה המציע השכרת חדר ישיבות בתל אביב עם אווירה של מלון בוטיק, או חדרי ישיבות קלאסיים, ואפילו סלונים באווירה ביתית נינוחה- כל מפגש והאווירה הרצויה שלו..

החדרים במקום מתאימים לישיבות בנות 7 משתתפים ועד לופט המכיל 65 משתתפים לכנס או הרצאה. גם חלל העבודה הזה ממוקם בלב ת"א עם נגישות תחבורתית מלאה לבאים מכל הארץ.

מיט אין פלייס meet in place 6
בתמונה: הלובי במיט אין פלייס חדרי ישיבות תל אביב

חדרי ישיבות בתל אביב - איך להזמין?

באתר ספייסנטר תוכלו לעשות השוואה קלה ונוחה בין מאות חדרי הישיבות בארץ. בעזרת המנוע חיפוש החכם שלנו, תוכלו לחפש בדיוק את מה שאתם צריכים. לפי עיר, מחיר, תמונות ואפילו חוות דעת מלקוחות בדיוק כמוכם. תמיד תוכלו לבקש עזרה מאחד הנציגים שיעזרו לכם להרחיב את החיפש ולקבל מספר של הצעות מחיר שרלוונטיות רק עבורכם. בעזרתם תוכלו להיחשף לחדרי ישיבות במתחמים שלא ידעתם שהם מתאימים לכם. ולקבל את המידע הכי עדכני וכמובן מותאם עבור הצרכים שלכם והבקשות. לאחר ההשוואה וקבלת עזרה מנציג, המתחמי עבודה יצרו איתכם קשר. יתנו לכם הצעות מחיר מותאמות לפגישה שלכם ולכם יהיה רק נותר לבחור על מי בא לכם.