איך עושים עסקים בזמן הקורונה?

אומנם השלמנו עם העובדה שהקורונה הפכה להיות חלק מחיינו והיא לא ממהרת לעזוב, אך גם אט אט השלמנו עם העובדה שצריך להמשיך עם החיים, וכן, גם מחוץ למסגרת הזום שמדי יום נהיית רק יותר מעיקה, כי עם כל הכבוד לרמקול ולמצלמה ולעובדה שלמדנו לדבר בתורות (ולהשתיק את אלו שמתפרצים לשיחה), עדיין אין כמו מפגש שנעשה ב4 עיניים בו יושבים מרוכזים אחד מול השני ללא מחיצות ובעיקר ללא הסחות, ועל כן עסקים רבים שמבקשים לקדם פרויקטים, להניע מהלכים, לגייס עובדים ולסגור עסקאות, מבינים כיום שאם הם רוצים להשיג יותר עליהם להשקיע רק מעט יותר, משמע עסקים רבים החלו לגלות את פתרון המקיף שמציעים חדרי ישיבות להשכרה. שנרחיב?!

יש דברים שאין להם תחליף - פגישה ב-4 עיניים

כל בעל עסק ותיק יעיד שלא מעט עסקאות יצאו לפועל רק לאחר שנערכה פגישה פרונטלית, כך שאין שאלה שמפגשים אישיים לא פעם קריטיים, אך כן ישנה שאלה כיצד ניתן לקדם גישה שכזו כאשר קיימת הגבלה על כמות המשתתפים ורק המחשבה על הנגיף גורמת לרצות להישאר בבית, ועל כן הגיע הזמן להכיר אופציה אידאלית עבור אינספור תרחישים, ופה כמובן שאנו מדברים על השכרת חדר ישיבות לפי שעה – אופציה שאינה רק מאפשרת לשלוט על גובה ההוצאה, אלא שגם מעניקה תנאים מדויקים, סטרילים וחשובים.

רמה גבוהה בתנאים שלכם

אין זה סוד שכיום יותר ויותר עסקים גילו את סל היתרונות שטמון בעבודה מהבית, כך שניתן לצפות שבעוד כמה שנים הרבה פחות עובדים יגיעו מדי יום למשרד. עם זאת, כפי שציינו הרבה פעמים עדיין צריך להיפגש – עובדים עם מנהלים, עובדים עם קולגות, מנהלים עם לקוחות וכדומה, ועל כן טוב לדעת שגם את המשרד צמצם את השטח למינימום הנחוץ, עדיין ניתן לקיים פגישות במשרדים שמכילים את סך הציוד הנחוץ, כולל ריהוט משרדי ואמצעים טכנולוגים, וזאת לצד עיצוב יוקרתי ומיקום מנצח, ובכדי ליהנות מכל היתרונות נציין שרק צריך להכיר את האופציה של השכרת חדרי ישיבות בהתאם לזמן הנחוץ, ופה נחדד שכלל אין צורך לשלם על תחזוקת החדר לאורך כל השנה ואין צורך לשלם על שירותים משלימים (כגון שירותי ניקיון, ארנונה, חשמל ובלאי של ציוד), אלא משלמים בהתאם לשימוש ומראש מוודאים שהכול נקי, מסודר ותקין.

httpswww.spacenter.co .il רומס רמת גן ROOMS RAMAT GAN 15
בתמונה: חדר ישיבות להשכרה ל-12 אנשים, מתחם ROOMS רמת גן

נהלי ניקיון

בתקופת הקורונה כולנו נהיינו יותר רגישים לנושא הניקיון, כך שפתאום אפילו שוקלים אם לגעת במתג של האור, אם לשים את הידיים על השולחן וכדומה, ועל כן חדר ישיבות שמושכר לפי שעה וששייך לחברה מוכרת מאפשר להיות רגועים שמדובר בחדר ישיבות שעומד בתו תקן סגול, משמע מדובר בחדר שעובר ניקוי יסודי לאחר כל שימוש ואף בחדר שמצריך לחכות זמן המתנה בין לקוח אחד לשני, כך שללא ספק מדובר באזור סטרילי. מה בנוגע לשמירת מרחק? ובכן קיימים מגוון גדלים של חדרי ישיבות- עובדה שמאפשרת לשמור על מרחק של 2 כיסאות בין אחד לשני, לשבת משני צידי השולחן וכדומה, וזאת כי הגודל של חדר הישיבות מסייע לשמור על כל התקנות.

מיקום מנצח

מעבר לעובדה שמשרדים להשכרה ניתן למצוא במיקומים מרכזיים, בתוך מבנים מרשימים ולצד נופים מרהיבים, גם חשוב לציין שמשרדים מעין אלו ניתן למצוא באינספור מיקומים, כך שתמיד ניתן לבחור מחדש את המשרד הרצוי בהתאם למיקום הגיאוגרפי של הלקוח/ הקולגה/ המשקיע שעמו מבקשים להיפגש וכדומה, משמע זוכים לבוא לקראת הצד השני, וזהו יתרון משמעותי שלא פעם מכריע אם הפגישה תתקיים וכיצד היא תתנהל – מוגש כחומר למחשבה.