הטרנדים של משרדים משותפים בחללי עבודה משותפים ברחבי הארץ

הרצליה, תל אביב, ראשון לציון, באר שבע ואפילו בחיפה. משרדים משותפים הם ממזמן כבר לא מגמה חולפת, אלא טרנד מבוקש שעדיין לא אמר את המילה האחרונה בתחום. משרדים המציעים עמדה במשרד משותף הם מקום נהדר לעבודה משותפת ומתאימים ליזמים. גם לחברות סטארט-אפ, פרילנסרים, עצמאים ואפילו לחברות קטנות. במשרדים אלה בעלי המקצוע יוכלו למצוא שפע של אפשרויות. ביניהן סביבת עבודה דינמית וקהילה חמה ותוססת.
הביקוש העצום של משרדים משותפים בתל אביב ידוע מראש, כמעט כל המשרדים נמצאים בתפוסה מלאה ואפילו ישנם כאלה עם רשימת המתנה אינסופית. בעיקר במשרדים משותפים הנמצאים בלוקיישנים מרכזיים בעיר. אגב, לא רק בתל אביב, גם משרדים משותפים בראשון לציון כבר מלאים עד אפס מקום. נראה שמפעם לפעם משרדים שכאלה צצים בכל רחבי הארץ ומתמלאים במהירות שיא.

LABS TLV לאבס תל אביב spacenter 5

משרדים משותפים עם קונספט ספציפי

בשל הטרנד והביקוש של משרדים , כיום ניתן למצוא משרדים עם קונספט מיוחד. כך למשל תוכלו למצוא משרדים בתל אביב המיועדים רק לנשים.  משרדים משותפים בהרצליה המיועדים רק לאדריכלים או לבעלי מקצוע מתחום הבנייה. משרדים משותפים בירושלים המיועדים לדתיים, משרדים משותפים ברעננה המיועדים רק לחברות סטארט-אפ. בעצם עוד ועוד מתחמי עבודה מופיעים בעוד הערים וסגנונות. המיקוד בתחום מסוימים או באוכלוסייה מסוימת מאפשר לכל בעל מקצוע למצוא משרד משותף המתאים לאופי עבודתו ורצונו. כמו גם לעבוד עם אנשים עם תחומי עיסוק דומים וכך לייצר שיתופי פעולה פוריים.

משרדים משותפים בחללי עבודה - שירותים ייחודיים לחברי הקהילה

טרנד בולט במשרדים המציעים עמדה במשרד משותף הוא ההטבות שמעניקים לחברי המתחם. עסקים רבים גילו את הפוטנציאל העסקי הטמון במשרדים אלה, הרי מרוכזים עשרות בעלי עסקים במתחם אחד. זוהי הסיבה שחברי המתחם יוכלו ליהנות מהטבות שונות כמו 'תן ביס', קייטנה ילדים בחופשות, הנחות לביטוחים ועוד. כמו כן, ישנם שירותים מיוחדים לחברי הקהילה כמו הפי האוור מדליקים, הרצאות, הופעות ועוד.

פינות ישיבה מעוצבות וחדרי משחקים

את פינות הישיבה המדליקות וחדרי המשחקים רבים מכירים מחברות הייטק. אך התחרות הקשה בין משרדים בחללי עבודה בתל אביב. התחרות בכלל בכל חלקי הארץ הובילה להוספת עיצובים מדליקים. בין העיצובים תמצאו פינות זולה עם פופים בהם בעובדים יוכלו לנמנם בצהרי היום. אפילו פינות משחקים מדליקות שבהחלט יכולות לשבור את שגרת העבודה ולייצר בידול.

משרדים בכל מיני גדלים לבחירה

בעלי חללי עבודה משותפים קשובים מאוד לדרישות השוק ופועלים בהתאם. בעבר הרחוק מרבית חללי עבודה בתל אביב היו בנויים בקונספט של מתחם פתוח בו עובדים כולם יחד. אך כיום הדבר שונה לחלוטין ורבים מציעים משרדים קטנים בגדלים שונים. משרדים בהם יוכלו חברי המתחם לעבוד בצורה יותר אינטימית. מובן שניתן למצוא משרדים המשלבים גם מתחם אופן ספייס לטובת אלה שהרעש לא מפריע להם וגם משרדים בגדלים שונים. חברי המתחם יוכלו בחור מה נוח להם, ואפילו להתחיל במתחם הפתוח ובמידת הצורך לעבור למשרד פרטי.