ההשקעה של המדינה בחללי עבודה משותפים – האם זה משתלם

בשנים האחרונות חללי העבודה המשותפים הולכים תופסים תאוצה. זה התחיל באזור המרכז על ידי חברות פרטיות, אך המדינה החליטה, בשנת 2017 להשקיע בחללי עבודה משותפים גם בפריפריה. האם זה הצליח ומה המסקנה? על כך במאמר שלפניכם.

מה זה חלל עבודה משותף?

עוד לפני שנדבר על רשת קליקה ועל הקשר שלה למתחמי העבודה המשותפים, צריך להבין במה דברים אמורים. חללי עבודה משותפים הם משהו לא היה קיים בעבר, אך לפני כמה שנים הם התחילו למלא את הארץ. זה התחיל, כמו כל דבר טוב, בתל אביב והמרכז. מדובר על מתחמים מאוד יפים ומושקעים שלמעשה לא צריך לקנות, אלא לשכור. משמעות הדברים היא שכל חברה שמחפשת משרדים לעבוד מהם, יכולה לבחור באופציה של חללים משותפים. יש לכך יתרונות רבים, שכן זה מונע א הצורך להשקיע הון עתק במשרדים. בנוסף יש היום חללים מקסימים שנעים מאוד לעבוד מהם, כך שברור מדוע הם זכו להצלחה.

רשת קליקה גדול

רשת קליקה וההשקעה שלה בפריפריה

רשת קליקה היא למעשה הרשת של מתחמי העבודה המשותפים בפריפריה. הרשת אחראית על חללי העבודה המשותפים שזמינים עבור כל מי שנמצא או רוצה לעבור בנגב והגליל. במסגרת היוזמה של המדינה הוקמה הרבה מאוד חללים משותפים לעבודה, אך בבואנו להבין האם זה הצליח, התשובה מורכבת. מצד אחד, הוקמו לאורך השנים אל מעט חללים שונים של עבודה משותפת. מצד שני, התפוסה שלהם רחוקה מלהיות מלאה. לכן טבעי שהשאלה האם הפרויקט הצליח או לא תהיה בעלת תשובה לא חד משמעית.

האם זה משתלם למי ששוכר?

כאן התשובה כבר יותר ברורה, שכן רשת קליקה יצרה חללים שונים של עבודה שמציעים לא מעט לשוכרים. משמעות הדברים היא שעבור תשלום סביר, ניתן ליהנות מעבודה במקומות מסודרים ויפים. יש מגוון רחב של אפשרויות וכל חלל עבודה כזאת מציע משהו אחר. לכן, מי שמעוניין באופציה הזאת יכול לבדוק מה יש לקבוצה כמו רשת קליקה להציע.

למי מיועדים חללי העבודה המשותפים?

לא מעט בעלי עסקים תוהים האם אותם חללים של עבודה של רשת קליקה יכולים להתאים גם להם או לא. חשוב להבין שאין על כך תשובה אחת נכונה, שכן זה תלוי בגורמים שונים. איפה העסק שלכם וכמה עובדים יש לכם? כמה אתם רוצים להוציא בחודש על שכירות? ובעיקר, מה אתם מצפים לקבל? בסופו של, אי אפשר להתווכח על כך שהחברות הפרטיות שהקימו את חללי העובדה במרכז מציעות לא מעט לשוכרים. לכן השאלה היא מה בעצם אתם מצפים לקבל. מצד שני, כמובן שהרבה עסקים שנמצאים בתחילת דרכם כן בוחרים באופציה הזאת. תמורת מחיר יחסית נמוך הם יכולים למצוא משרד שממנו הם יוכלו לנהל את העסק, לפחות בתחילת דרכו.