איקומרס – למה חללי עבודה ecommerce תופסים תאוצה?

האם גם אתם חולמים להקים עסק מצליח? אולי יש לכם מוצרים שהייתם רוצים לחשוף לכמה שיותר אנשים במקומות שונים בארץ או בעולם?
יש לכם חברה שפתחה חנות אונליין מצליחה ומספרת לכם בהתלהבות על העסק שלה? החל מאמנים שרוצים לחשוף את היצירות שלהם לכמה שיותר אנשים, ועד לבעלי עסקים שמאסו בחנויות רגילות ועברו לאונליין. איקומרס הפך להיות מושג מוכר ואטרקטיבי בעיני רבים. פתאום כשיש אפשרות לעבוד מכל מקום, נוצרים בלבול ואתגרים חדשים שרק בעלי חנות אונליין יכולים להבין. לכן, זה לא מפתיע שתופעת חללי עבודה איקומרס תופסת תאוצה בישראל.

מה זה איקומרס?

איקומרס, או יותר נכון e-commerce, הוא מונח שנוצר משילוב של המילה מסחר באנגלית- commerce והאות E שמסמלת את האינטרנט. מה שאומר שמדובר במסחר באינטרנט, דבר שמתפתח ללא הפסקה ומשפיע על העולם כולו. הרי בעבר, באינטרנט היו בעיקר אתרי מידע או תדמית ללא אפשרויות מסחר. אך כיום, כולנו מכירים היטב את האפשרות הנוחה והמזמינה לקנות מוצר שרצינו בלי הצורך לצאת מהבית.
אתרי ה e- commerce קיימים בשלושה סוגים:
– B2B אתרים ללקוחות עסקיים.
– B2C אתרים ללקוחות פרטיים.
– C2C אתרים המתווכים בין לקוחות פרטיים.
אתרים הפונים ללקוחות פרטיים ואתרים הפונים ללקוחות עסקיים מציגים פלטפורמות רגילות בהן יש את הקונה שהוא הלקוח ויש את העסק. לעומת זאת, אתרים המתווכים בין לקוחות פרטיים הם פלטפורמה המאפשרת עסקאות בין שני הצדדים.

חלל עבודה איקומרס אי האוס תל אביב ehouse tel aviv
בתמונה: חלל עבודה איקומרס. אי האוס תל אביב

מה נדרש עבור אתר איקומרס?

החוק מחייב כל אדם הרוצה להיות בעל אתר איקומרס או במילים אחרות, חנות אונליין. לעמוד בתנאים הבאים: הצגה של המוצרים באתר, סל קניות וקופה והיכולת לבצע עסקה ורכישה.
אם האתר שנתקלתם בו, מציג מוצרים אך אין בו אפשרות לרכוש את אותם, לא מדובר באתר איקומרס. כמו כן, אתר המוכר מוצרים אך שאינו מפיק חשבונית אלקטרונית, הוא אתר שלא עומד בתקנות המס. ולכן עובר גם כן על החוק, חשוב לשים לב לכך כדי להתנהל בצורה מקצועית והוגנת.

חללי עבודה איקומרס - חללים משלימים לחנות האונליין שלכם

היתרון הברור באיקומרס הוא היכולת לנהל חנות אונליין מכל מקום בארץ ובעולם. אך בכל זאת, רובנו לא טסים לחו"ל כל שבוע ולא יושבים על חוף הים עם קוקטייל ביד בזמן העבודה. ולכן אנו נוטים לעבוד מהבית. לקום בשעות שרוצים, ללבוש בגדי בית נוחים ולהימנע מלנסוע בפקקים, כל אלה נראים כמו חלום. ובכל זאת, החוסר אינטראקציה עם אנשים אחרים, מחסור במסגרת עבודה קבועה והנוכחות הממושכת בבית, יכולים לגרום לקשיים נפשיים, גופניים ועסקיים. לכן, במיוחד בשבילכם, הוקמו חללי עבודה לאיקומרס. הרי כדי להשקיע בעסק שלכם, אתם צריכים קודם כל להשקיע בעצמכם. תקומו בבוקר, תתלבשו, תתארגנו ותצאו החוצה- וכבר תרגישו הרבה יותר טוב. כאשר תגיעו למשרדי איקומרס בתוך חלל עבודה מותאם לכם ולחנות אונליין שלכם, תוכלו לפגוש אנשים כמוכם ולקבל תמיכה. כל זאת, תוך כדי שאתם עובדים בחלל ייעודי. ללא הפרעות ועם אפשרות להתרכז, ליצור סדר ומשמעת ולהפיק את המיטב.

חללי עבודה איקומרס - החלה התאוצה בישראל

כדי להפוך לבעלי עסק מצליח, עדיף שנהיה מוקפים בסביבה תומכת ומאפשרת. בדיוק בגלל זה, חללי עבודה איקומרס תופסים תאוצה בישראל.
אנחנו, הישראלים מבינים את החשיבות של לעבוד עם אנשים כמונו, להתייעץ, לשתף ולהיות חלק. במיוחד אחרי הסגרים והבידודים בקורונה, כשסוף סוף אפשר לצאת מהבית ולהיות בחברה טובה.
חללי עבודה איקומרס כוללים משרדים פרטיים, חדרי ישיבות, חדרי סטודיו, עמדות עבודה נוחות ומאובזרות ומטבחון מפנק. מתחם עבודה משותף ל- e-commerce מציע מגוון רחב של שירותי מעטפת לעסק שלך. הם כוללים עמדות צילום עבור העסק שלכם, עמדות אריזה עם מדפסות, מדבקות וציוד אריזה בעלות מוזלת. בנוסף, מחסנים גמישים עבור המוצרים שלכם וסיוע מועיל ומוזל במשלוחים כולל נקודת שילוח מאובטחת.  הבדידות, המחסור במשאבים, אי משמעת וסדר שיכולים להופיע בעבודה מהבית, נעלמים כלא היו. וכל זאת כשחללי עבודה איקומרס הופכים למבוקשים יותר ויותר.

הרשימה המלאה של חללי עבודה איקומרס

ריכזנו עבורכם את כל חללי העבודה המתאימים לאיקומרס כדי להקל עליכם ובשביל שתמצאו את המקום המתאים לניהול נכון יותר וקל יותר לחנות אונליין שלכם.

  1. אי האוס תל אביב
  2. אי האוס ראשון לציון
  • בתמונה: חלל עבודה אי האוס תל אביב
    בתמונה: חלל עבודה אי האוס תל אביב

    אי האוס תל אביב - ehouse Tel-Aviv

    תל גיבורים 5, תל אביב-יפו, ישראל
    טלפון: 073-7533150
    מתחם העבודה אי האוס תל אביב היושב ברחוב תל גיבורים 5 בעיר, הינו מתחם המיועד רק לבעלי עסקים שמנהלים אתר איקומרס ומוכרים מוצר פיזי ומחפשים מענה גם לאחסנת הסחורה. eHouse תל אביב הינו מתחם עבודה מודרני, מרכזי ומבוקש מאוד המורכב מחללים שונים להשכרה ואחסנה, משרדים השכרה, חדר סטודיו וכדומה. בעזרת מתחם אי האוס תל אביב עסקים רבים מהאזור מבינים שהכי טוב זה להוציא את העסק מהסלון של הבית, ולנהל את הכל במקום אחד המאפשר גם...
  • בתמונה: חלל עבודה אי האוס ראשון לציון
    בתמונה: חלל עבודה אי האוס ראשון לציון

    אי האוס ראשון לציון - ehouse Rishon LeZion

    טוליפמן 2, ראשון לציון, ישראל
    טלפון: 073-7616877
    חלל עבודה אי האוס ראשון לציון היושב ברחוב טוליפמן 2 בעיר, הינו מתחם עבודה המיועד רק לבעלי עסקים שמנהלים אתר איקומרס ומוכרים מוצר פיזי. eHouse ראשון לציון הינו מתחם מודרני, מרכזי ומבוקש מאוד המורכב מחללים שונים להשכרה ואחסנה, משרד להשכרה, חדר סטודיו וכדומה. בעזרת מתחם העבודה אי האוס ראשון לציון עסקים רבים מהאזור מבינים שהכי טוב זה להוציא את העסק מהסלון של הבית, ולנהל את הכל במקום אחד המאפשר גם שירותי איקומרס רלוונטיים כגון...

שאלות ותשובות

  • חללי עבודה איקומרס פרוסים ברחבי הארץ. היכנסו למאמר ותוכלו לראות את הרשימה המתעדכנת.

  • חללי עבודה איקומרס מציגים מגוון רחב של שירותים לחנות אונליין שלכם. השירותים כוללים בנייה וקידום אתרים, איחסון פיזי של הסחורה, עמדות עבודה פרטיות ומשותפות. בנוסף לכל חלל עבודה איקומרס יש שירותי מעטפת שונים.
    היכנסו למתחמי עבודה המצויינים במאמר ותוכלו לראות מה כל אחד מציע.

  • קיימים כמה סוגים של שכירויות בתוך חללי עבודה איקומרס. ניתן להשכיר עמדות אופן ספייס, משרדים פרטיים לפי שעה, יום או חודש.
    במאמר תוכלו להיכנס למתחמי העבודה המצויינים ברשימה ולראות את הסוגים בכל מתחם.

  • השכירות משתנה בין חלל עבודה איקומרס אחד לשני. תלוי בסוג החלל שאתם רוצים להשכיר ובשירותי המעטפת שתרצו להוסיף.
    קיים מחירון סוגי מנוי בתוך כל חלל עבודה איקומרס המצויין במאמר.