השכרת משרדים בתל אביב – אלו הם האזורים המומלצים ביותר

רוטשילד, פלורנטין, לב תל אביב, צפון תל אביב, רמת החייל הם רק חלק מהלוקיישנים הנחשקים לצורך השכרת משרדים בתל אביב, שכל חברה ובכל סדר גודל הייתה שמחה לנעוץ את דגלה באזור. אז אם גם אתם מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב, הכתבה הזאת בדיוק בשבילכם.

משרדים להשכרה ברוטשילד

אזור רוטשילד הוא שילוב מושלם של ישן וחדש. עשרות בניינים לשימור נמצאים באזור. בין לבין גם מגדלי עסקים יוקרתיים כדוגמת בניין פסגות הממוקם בסוף השדרה הלוהטת. היתרון בהשכרת משרדים ברוטשילד הוא בתי הקפה והמסעדות שנמצאים סביב. זאת לצד האווירה המשוחררת של מרכז תל אביב הקיימת בכל פינה. החיסרון – חנייה בחינם לא ממש תמצאו, אבל ישנם חניונים רבים באזור.

משרדים להשכרה בפלורנטין

גם פלורנטין היא שילוב מושלם של ישן וחדש, ונראה שהאזור מתפתח מאוד מבחינת מגורים ומשרדים. תוכלו למצוא באזור עשרות משרדים להשכרה המשתלבים עם האווירה האורבנית, אך קצת יותר שקטים מלב העיר. גם באזור פלורנטין יש שפע של ברים ייחודיים ומסעדות קסומות. אלו מעניקות טאץ' ייחודי לנוף ובהחלט מכניסות אותנו לזון של עבודה.

 

spacenter rooms tel aviv רומס תל אביב 23
בתמונה: משרד להשכרה לפי שעה ב ROOMS מבית פתאל
לאבס שרונה LABS Sarona 9
בתמונה: חדר ישיבות להשכרה בתל אביב במתחם העבודה הנוצץ LABS תל אביב

משרדים להשכרה בלב תל אביב

רוב המשרדים השוכנים בלב תל אביב סמוכים מאוד לחוף הים ומאפשרים אפילו ליהנות מנוף לים. השכרת משרדים בתל אביב בתוך מגדלי עסקים בקומות גבוהות יאפשרו לכם ולעובדים שלכם ליהנות מנוף כחול מושלם.
גם ברחבי העיר קיים שילוב מעניין של משרדים בבניינים ישנים. במבנים לשימור ובמגדלי ענק יוקרתיים המציעים פסיליטיז ייחודי שרק בתל אביב אפשר למצוא. גם בלב תל אביב תוכלו ליהנות מסביבה עסקית מושלמת. סביבה המגיעה עם שלל חברות הייטק ופיננסים המקנות לאזור אווירה עסקית לא מחייבת. אהה… ועוד לא דיברנו על בתי הקפה והמסעדות באזור. לא רק שהם הומי אדם, אלא מאפשרים לנו לקחת פסק זמן מיום העבודה ולהתרענן עם כוס קפה ומאפה.

משרדים להשכרה בצפון תל אביב

צפון תל אביב היא האחות הצפונית של מרכז תל אביב, קצת יותר שקטה, עם המון שיק ויוקרה. בצפון תל אביב ישנם מגדלי משרדים יוקרתיים, חלקם נושקים לחוף הים וחלקם לפארק הירקון המכניס ירוק למשרד. גם באזורים אלה ישנה אווירה אורבנית משוחררת עם שלל בתי קפה ומסעדות המכניסים צבע לחיים.

משרדים להשכרה ברמת החייל

רמת החייל היא סוג של מרכז עסקי המשולב בשכונת מגורים יוקרתית. המיקום נהדר, מכיוון שהוא נושק לפארק הירקון ומאפשר לנו לצאת באמצע יום העבודה לטיול מרגיע בפארק. האזור כולו מלא בחברות הייטק וחברות טכנולוגיות, חללי עבודה משותפים, בתי הקפה עמוסים באנשי עסקים והאווירה בהחלט עושה חשק להגיע כל יום לאזור. אך החיסרון הוא הפקקים באזור והחנייה שאפשר למצוא לה פתרון עם שלל חניונים הנמצאים באזור.

Spacenter Powerhouse Tel Aviv פאוורהאוס תל אביב ספייסנטר 21
בתמונה: משרד להשכרה בחלל עבודה Powerhouse רמת החייל תל אביב

לסיכום, תל אביב לא בכדי מכונה עיר העסקים של ישראל, מצד אחד היא מפנקת מאוד ומציעה לוקיישן נחשק עם שלל בתי קפה ומסעדות, אך מצד שני פקוקה מאוד, אך בהחלט שווה את המאמץ.