אופסייט – שימוש נכון ויעיל לשבירת שגרה

בשנים האחרונות אתם שומעים מהקולגות שלכם שהם מקיימים ישיבות צוות מחוץ למשרד? אתם לא מפסיקים לשמוע על אופסייט ואתם תוהים מהם היתרונות של זה? רוצים לדעת איך עושים באופציה הזאת שימוש יעיל לשבירת השגרה בעסק? אספנו לפניכם כמה טיפים חשובים בנושא.

מה זה אופסייט ולמי זה באמת יכול להתאים?

כשמדברים על אופסייט מדברים על פגישות עבודה וישיבות שמתקיימות מחוץ למשרד. ברוב המקרים ישיבות צוות כאלה מתקיימות בחללים מושקעים, יפים ומעוררי השראה. אם תהיתם למי זה מתאים, כדאי שתדעו שהתשובה פשוטה: לכולם. לכן, בין אם יש לכם חברה עם עשרות עובדים ובין אם אתם צוות קטן של אנשים – ישיבות אופסייט יתאימו לכם. במסגרת ישיבות כאלה אתם יכולים ליהנות מכמה יתרונות בולטים. ראשית, זה שובר את השגרה ושנית, זה מאפשר לעובדים לתקשר אחרת אחד עם השני. זה מגבש ביניהם וזה תורם ליצירתיות, אז למה אתם מחכים?

אופסייט - שימוש נכון ויעיל לשבירת שגרה
בתמונה: פגישה בחדר ישיבות אופסייט

ישיבת עבודה באווירה אחרת

פעמים רבות אתם מקיימים ישיבות צוות ומרגישים שהאווירה לא מספיק טובה? אתם רואים שכל אחד מהמשתתפים מגיב תמיד אותו הדבר? זה לא באמת מתקדם לשום מקום והשראה זה הדבר האחרון שקורה שם? אם כך, כדאי שתדעו שבדיוק במצבים כאלה אופסייט זה פתרון נהדר. מדהים לראות עד כמה, כאשר אנחנו רק משנים את המקום ואת ההרגל, הדבירם נראים אחרת. אתם מקבלים במקומות כאלה אפשרות לצאת מהשגרה ולכן זה חשוב. מעבר לכך, במקומות כאלה מחכה לכם גם מענה טכנולוגי ברמה גבוהה, כך שאתם לא צריכים להביא איתכם כלום. ישיבות צוות כאלה הינן מאוד פרודוקטיביות ולכן זה מומלץ בחום.

מתי כדאי ללכת לחדר ישיבות אופסייט

עוד לפני שננסה להבין איך לבחור חדרי ישיבות טובים בתל אביב לחוויית אופסייט, צריך להבין מתי זה כדאי. יש מקרים רבים שבהם ישיבות כאלה יכולות להיות מוצלחות. למשל, אם אתם רוצים להתחיל לעבוד על פרויקט חדש, לצאת מהשגרה זה רעיון טוב. בנוסף, אם אתם רוצים ליצור אווירה אחרת במשרד, היציאה מהשגרה חשובה. העובדים יוכלו להכיר אחד את השני בצורה אחרת וזה יוציא מכל אחד מהם משהו שונה. לכן ברור מדוע היום עוד ועוד מנהלי חברות ועסקים בוחרים באופציה הזאת. מה שכן, כדאי שתתכוננו להתאהב, כי אחרי הפעם הראשונה שתעשו זאת, כבר לא תוכלו לוותר על כך.

בחירת המקום הנכון לאופסייט

רוצים לקיים כבר עכשיו ישיבת צוות אופסייט? רוצים ליהנות מכל היתרונות של האופציה הזאת? אם כך, כעת עליכם לבחור את המקום הנכון לכך. מטבע הדברים, ככל שהביקוש עולה, אנחנו רואים שיש עוד ועוד אפשרויות בתחום הזה. לכן טבעי שתרצו לדעת: איך בוחרים את המקום הנכון לישיבת צוות כזאת? ומהם הפרמטרים שצריכים להנחות אותנו בקבלת ההחלטה? רצוי לשים לב למיקום של חדר הישיבות שאתם בוחרים, לעיצוב שלו וגם לטכנולוגיה שיש בו. אתם מחפשים בוודאי מקום שיהיה נוח ומעורר השראה, כך שרצוי לראות תמונות שונות של חדר הישיבות. בצורה כזאת תוכלו לעשות סינון מהיר ולבחור את המקום הנכון עבור ישיבת הצוות שאתם מתכננים.

המחירים של חדרי ישיבות כאלה

המחירים מאוד מגוונים, וזה עוד יתרון משמעותי. תוכלו לבחור, בכל פעם מחדש, כמה אתם רוצים להשקיע בישיבת הצוות שלכם. האם אתם רוצים לבחור את חדר הישיבות הכי יוקרתי ומפואר שיש? או שאולי גם אופציה זולה יותר יכולה לבוא בחשבון? אתם תקבעו כמה להשקיע בכל פעם כשתרצו לשכור חדר ישיבות לפעילות אופסייט כי האפשרויות רבות ומגוונות.