לא רק חללי עבודה משותפים מציעים שירותים שיתופיים

יש דברים שהולכים נהדר ביחד. דברים כמו שוקו חם ומדורה, מחשב ומהירות גלישה מהירה. שלוליות ומגפיים, חללי עבודה משותפים ובעלי עסקים והרשימה רחוקה מלהיגמר. על כן תמיד משמח ששילובים חדשים ממשיכים להיווצר. תמיד משמח ששני חצאים מייצרים התאמה מלאה. כמובן שחשוב שההתאמתה במקביל תציע חוויית משתמש הרבה יותר טובה מכל מה שהכרנו עד כה.

שיתוף פעולה שגם אתם צרכים להכיר

כאשר מדובר בעולם העסקים, הרי שגם אתם מוזמנים לגלות שממש לאחרונה נולד שילוב חדש – שיתוף פעולה מעניין. כזה שמרגיש נכון ובמיוחד רווחי בין שני נותני שירות שפונים לקהל היעד העסקי. זה שמבין שיש לעצור וליהנות מהתאמות – שמגיע ואפשרי לקבל מענה אידאלי ובו זמנית כלכלי.

במה מדובר? ממש כפי שמתחמי עבודה משותפים מאפשרים לשלם רק עבור החודשים הרצויים כך רכבים מבית CAR2GO עושים. הרכבים זמינים ומאפשרים לשלם רק עבור זמן הנסיעה. וכאן אתם מוזמנים להתחיל לדמיין כיצד עומדת להיראות שגרת העבודה החדשה, היעילה והרווחית שלכם. שגרה בה משלמים רק על מה שצורכים ולצד מחירים נוחים ומתחשבים.

נשארתם מאחור וטרם הכרתם לעומק את שני החצאים של אותה משוואה? אנחנו מזמינים אתכם לערוך היכרות שעשויה לשנות כל מה שחשבתם עד היום על הוצאות העסק שלכם:

Depositphotos 59864683 xl 2015

חללי עבודה משותפים

חללי עבודה משותפים מציעים אפשרות לשכור מתחם עבודה (עמדת עבודה בחלל פתוח או במשרד) באופן חודשי. מכאן שכבר אין צורך להתחייב לשכירות של שנה שלמה ולקוות שיהיה טוב. ניתן מדי חודש לבחור האם לחדש את השכירות ואיזה מתחם עבודה מעדיפים. כאשר ישנם מגוון משרדים שמותאמים לכמות שונה של עובדים.

כמו כן, התשלום החודשי אינו עומד להשתנות בסוף החודש. הוא מראש כולל את סך ההוצאות: כולל חשמל, מים וניקיון ושירותי משרד בסיסיים. וברוב המקרים גם שירותים משלימים, כגון קפה חופשי, שירותי מזכירה, שירותי דואר, שירותי הדפסות, הרצאות בתחום העסקים ועוד שלל הטבות שוות.

איזה פיתרון נוסף רכב שיתופי יכול לעזור בו? קחו לדוגמא פגישה עסקית שנערכת בתוך חדר ישיבות לפי שעה, תוכלו להגיע לפגישה על ידי רכב שיתופי CAR2GO.

הרצליה MIXER Herzliya 12
בתמונה: חלל עבודה משותף, MIXER הרצליה

הכירו את CAR2GO: השכרת רכבים שיתופיים

חברת CAR2GO מציעה שירות רכבים ראשון מסוגו בישראל ורחב היקף. השירות פועל בערים הגדולות ומספק אלטרנטיבה לרכב פרטי. זאת מבלי להתפשר על נוחות, גמישות וחופש. השימוש בשירות פשוט ומאוד אינטואיטיבי. כל שצריך לעשות הוא להירשם, להזמין נסיעה ולנסוע – כל זאת באמצעות אפליקציה ייעודית ונוחה לשימוש.

השירות פונה לקהל הנהגים שאינו צריך רכב צמוד, אך שכן מדי פעם צריך רכב עבור נסיעה בתוך או מחוץ לעיר. כך שעבור צורך מזדמן כבר אין צורך להוציא סכום גדול עבור רכישה. כמובן שגם אין צורך להיכנס למגוון הוצאות משלימות, כגון שירותי מוסך, טסטים, שירותי ניקיון וכדומה. 

כמו כן, טוב לדעת שאת רכבי החברה אוספים בנוחות ממגוון חניות שפזורות בעיר. ניתן להחנות את הרכב במגוון חניות שמורות ואף זוכים לבחור את הרכב הרצוי מתוך מבחר גדול. אי לכך חשוב להבין שלא משנה מה תעשו. בין אם מבינים שרכב צמוד אינו נכון עבור כל אחד. בין אם מחפשים פתרון רווחי לכיס שמצמצם עלויות קבועות. או בין אם מבקשים בכל פעם לבחור ברכב אחר ובין אם חושבים על איכות הסביבה. הרי שללא ספק מדובר בפתרון החם ביותר כיום בתחום התחבורה.

הטבה משולבת ובלעדית במיוחד עבורכם.
חברת CAR2GO מזמינה את גולשי אתר ספייסנטר ליהנות מהטבת הצטרפות ייחודית ובלעדית:
  • CASHBACK על דמי מנוי למשך 3 חודשים + 5 נהגים במתנה.
  • מצטרפים חדשים לשירותי החברה החל מה- 10.12.2020 ייהנו מהטבת החזר דמי המנוי החודשיים כקרדיט לנסיעות בשירות למשך שלושה חודשים. ההטבה תקפה עד ה- 1.3.2021.
* ההטבה מתייחסת לכלל המנויים החדשים במסלולים העסקיים | מימוש דמי המנוי לטובת נסיעות בשירות הינו חודש בחודשו. לא ניתן לצבור קרדיט | החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות/להאריך/לקצר את תקופת ההטבה.
car2go logo w
לקבלת ההטבה הבלעדית מלאו את הפרטים הבאים:

קווי דמיון בין שתי אופציות שוות

לא פעם כאשר נוצרים שילובים כה מוצלחים כמו השילוב בין שתי האופציות הנ"ל, אנשים תוהים איך לא חשבו על זה קודם, ואכן במקרה זה שתי האופציות משדרות על אותו הגל ופונות לאותו קהל יעד. שנפרט?

  • שתי האופציות מציעות נקודות שירות באותן ערים. לצורך הדוגמה קיימים חללי עבודה בתל אביב ושירותי CAR2GO בתל אביב. (כך שניתן להגיע למתחם העבודה המשותף ברכב משותף).
  • האופציות חוסכות מדי חודש הרבה כסף.
  • שתי האופציות מונעות את הצורך להיכנס להתחייבות ארוכת טווח.
  • שתי האופציות נחשבות ירוקות.
  • פועלות מתוך הבנה שהחיים גמישים ובהתאם נדרשים להגמיש את השירותים.
  • גם חללי עבודה וגם שירותי CAR2GO מעוצבים ומאוד מושקעים.
  • תמיד קל ונוח להשתמש בשירותים בגלל מיקומים מרכזיים שקל להגיע אליהם.
  • שתי האופציות מציעות לבחור במודל הרצוי בהתאם להעדפות אישיות, כך שמתחמי העבודה מאפשרים לבחור בין תשלום שעתי לחודשי (כל מתחם והמדיניות שלו) ואילו שירותי CAR2GO מאפשרים לבחור בין מודל "הלוך חזור" לבין מודל "בכיוון אחד".

מכאן שאם גם אתם חשים שהגיע הזמן לעשות שינוי – לפעול בהתאם לדרך שהכי נכונה עבורכם ולא בהתאם לנורמה שכבר זמן רב אינה רלוונטית, אתם מוזמנים להרוויח מההצעה הבאה:

מה הלאה?

כיום כאשר יותר ויותר אנשים מבינים שהעולמות השיתופיים הם בדיוק מה ששנת 2020 צריכה, הם גם מבינים שהקידמה אינה מחייבת צריכה מוגזמת. אלא צריכה שיש מאחוריה מחשבה לצד "שיקולים ירוקים" וחיסכון במשאבים פיזיים וכלכליים. אי לכך רק נותר להביט קדימה ולבחון אלו שיתופים נוספים עומדים להקל על כולנו את החיים.

שנזרוק רעיון? יהיה נכון אם בכול שכונה יתפעלו מחסני השכרה לכלי עבודה לבית ולגינה. עם זאת, נעצור לבחון מה כבר קיים. נמצא שלא מעט שנים אנשים מבינים שמוצרים ושירותים שניתן לחלוק בהם עונים במדויק על צורך מהותי. לשם הדוגמה חברת הענק נטפליקס מציעה מראש מנוי ל 4 משתמשים, בנייני דירות יוקרתיים מציעים חדרי כושר משותפים, ספריות מאז ומעולם תמכו בהפצת הידע באמצעות השכרת ספרים וכדומה.

מכירים, מנצלים ומרוויחים

מכאן שאם גם אתם הגעתם למסקנה שיש להתנהל בהתאם לצרכים אישיים ושאין לזרום עם מגוון התנהלויות שממזמן כבר אינן רלוונטיות. גם אתם מוזמנים להכיר לעומק את עולם השירותים והמוצרים המשותפים, ולטובת ספתח מבטיח אתם מוזמנים לנצל את המבצע הנ"ל.

נגמרו הימים שנורמות כאלו או אחרות מחליטות עבורכם – נצלו זאת!