עובדים מהסלון? הגיע הזמן לבדוק מתחמי עבודה משותפים

עצמאיים ופרילאנסרים רבים עובדים מהבית, זה לא סוד. במיוחד כשסביבת העבודה העיקרית של המאה ה-21 היא המחשב, נכון? אנשי מקצוע רבים עוסקים בעבודות כמו שיווק דיגיטלי, תכנות, עיצוב דיגיטלי, כתיבת תוכן. או סטארטאפים ואינספור מקצועות נוספים, בעבודה מול המחשב בעיקר. הפן הנוסף עוסק בפגישות עם אנשים.
לא פלא שאנשים רבים החליטו לצאת מהבית ולהצטרף לעבודה באמצעות מתחמי עבודה משותפים.
למה? מה יש שם? במאמר הבא נסקור את היתרונות המצוינים של חללי עבודה משותפים.

אווירת עבודה חיובית בחלל העבודה

אחד היתרונות הבולטים בסביבת חללי עבודה משותפים היא אווירת העבודה שיש במקום. אווירה חיובית, אשר משרה מוטיבציה לעבוד וחיבור לוייב של עבודה.
הרבה יותר כיף לעבוד בסביבה תומכת עבודה, מאשר לעבוד לבד בבית, נכון?

נטוורקינג ופיתוח קשרים במתחמי עבודה משותפים

אחד היתרונות הבולטים ביותר בתחום של מתחמי עבודה משותפים, הוא היכולת ליצור קשרי עבודה והזדמנויות עסקיות. לראות את זה בשטח זה מדהים! לא משנה במה אתם עוסקים, תהיו בטוחים שמישהו רוצה או צריך את השירות שלכם. ככל שתכירו יותר אנשים והם יידעו במה אתם עוסקים, הם יוכלו להמליץ לחברים. אפשר לומר שבאיזשהו היבט, מתחם עבודה משותף הוא כמו רשת חברתית. רק שבמקום להתקיים באופן וירטואלי באינטרנט, היא מתקיימת בלייב, בכל יום, במקום עצמו.

ארוחות צהריים משותפות, הפסקות קפה, הרצאות מרתקות, חוגי יוגה וסדנאות במגוון נושאים, מוצעים בכל המקומות של מתחמי עבודה משותפים, וכולם מהווים הזדמנות מצוינת להכיר אנשים, להתוודע, להציע את השירות שלנו ולדעת באילו תחומים נוכל להיעזר, על ידי כל אנשי המקצוע שלידינו.
כאשר עובדים בבית, אפשר לצאת אחת לשבוע או אחת לחודש לנטוורקינג, אבל מי שעשה נטוורקינג בשיטה הזו כבר העיד כי הנטוורקינג האותנטי של חללי עבודה משותפים, הוא היעיל והטוב ביותר.

חלל עבודה בריין אמביסי ספייסנטר
אל תדאגו, גם בחלל עבודה יש סלון נוח. בתמונה: חלל עבודה בריין אמביסי, תל אביב

תדמית מקצועית

חישבו לרגע, איך זה נראה כשאתם נפגשים בבית הקפה השכונתי עם לקוח, לעומת כשאתם נפגשים בחדר ישיבות או בלאונג' מפואר ומעוצב של חלל עבודה משותף?
מה זה אומר עליכם ועל התדמית המקצועית שלכם? דבר אחד בטוח, התדמית המקצועית החיובית שתוכלו לטפח כשאתם נפגשים עם לקוחות פוטנציאליים, עם ספקים או כל מי שנוגע לעבודה שלכם, היא משמעותית ביותר, כשתעשו זאת במקום מסודר אשר משרה אווירה של עבודה, ועם זאת, אווירה של "קוליות".

למה אתם מחכים?

תמורת סכומים הוגנים בחודש, אתם יכולים לצאת מהבית, לעשות הפרדה בין החיים אישיים לבין העבודה, ולהתחיל לעבוד במקום שמציע חללי עבודה משותפים.
מרבית המקומות גם מציעים התנסות ללא התחייבות, תוכלו לתת הזדמנות של חודש או שלושה חודשים, ולהמשיך משם.

נכון, זה דורש תשלום והבית מאוד נוח ולא דורש תשלום, אולם אתם מקבלים כל כך הרבה בעד התשלום הזה, וזה שווה! לא מאמינים? נסו בעצמכם!

בי אול מגדל השחר BE ALL Hashahar Tower 5
משרה אווירה מקצועית ללקוחות. בתמונה: חדר ישיבות בי אול מגדל השחר, גבעתיים