סיפורי הצלחה מעולמות חללי עבודה משותפים

חללי עבודה משותפים - חשיבה חדשנית יותר

חללי עבודה משותפים נעשו נחלתם של עצמאים, יזמים, פרילנסרים ואפילו חברות קטנות ובינוניות. רבים מוצאים את חללים אלה כאטרקטיביים מאוד לעבודה משותפת, הן מבחינת חיי קהילה, דאגה לכל צורכיהם וגם מחירים אטרקטיביים בסגנון 'הכל כלול'. מלבד הנוחות הרבה של חללי עבודה אלו, רבים מוצאים בהם הזדמנות נהדרת לשיתופי פעולה מוצלחים, שהרי במתחם יושבים בעלי עסקים רבים שניתן ליצור איתם מגוון שיתופי פעולה, ואף המתחם מעודד זאת באמצעות גיבושים ופעילויות שיכולים להיות הרצאות, הצבת דוכנים במתחם, מפגשים עסקיים וכו'.

אגב, כיום ישנם בעלי עסקים רבים שהרחיבו את פעילותם העסקים תודות לשיתופי הפעולה שנוצרו במתחם עבודה משותף, כך שמדובר בהזדמנות נהדרת להגדיל את מאגר הלקוחות ואף להיעזר בבעלי מקצוע שונים שיוכלו לסייע לכם לפרסם ולקדם את העסק. נציין שאופציה זו אינה קיימת כלל במשרדים פרטיים ואפילו טובה יותר מקבוצות נטוורקינג למיניהן.

שיתופי פעולה אפשריים בתוך חללי עבודה משותפים

חברות העוסקות בתחום הדיגיטל יוכלו לבצע שיתופי פעולה מגוונים, הרי כיום כמעט כל עסק זקוק לשיווק ברשתות חברתיות כמו ניהול עמוד פייסבוק, אינסטגרם, טלגרם, בניית אתר אינטרנט, שירותי כתיבת תוכן או קידום כתבות תוכן. שיתופי הפעולה יכולים להגדיל להם את קהל הלקוחות מצד אחד, ומצד שני גם לאפשר להם למצוא חברות איתן הם יוכלו לעבוד בשיתוף פעולה ולהרחיב את סל השירותים. לדוגמה חברה העוסקת בבניית אתרים, תוכל להציע ללקוח קידום אתרים על ידי חברת קידום אתרים שיושבת איתה יחד במתחם.

שיתופי פעולה בין עורכי דין

כיום ניתן למצוא מתחמים משותפים ייעודיים לעורכי דין בהם עובדים רק עורכי דין יחד, ולכל אחד יש משרד פרטי ושירותי מזכירות. עורכי דין יוכלו להעביר ביניהם תיקים ולידים שהם מקבלים וכך ליהנות מעמלות. נציין שעמלות אלה מקובלות מאוד בין עורכי דין וגם בתחומים נוספים. דבר נוסף, עורכי דין יוכלו להתייעץ ביניהם בתחומים מסוימים ואף לקבל עזרה מעורכי דין וותיקים יותר שיוכלו לתת להם כיוונים שונים להעצמת הראיות בתיקים.

אדריכלים, מעצבים וחברות מתחום הבנייה

שיתופי פעולה בתחום האדריכלות והבנייה הם נחוצים מאוד, ועדיף שיהיו בהישג יד. כך למשל אם אדריכל זקוק למעצבת פנים שתשתלב בפרויקט, הוא יכול לבצע זאת במתחם ולעבוד בצמוד למעצבת פנים כדי להגיע לתוצאות טובות. כך גם ניתן לשתף פעולה עם מפקחי בנייה, יועצים בתחום, חברות לניהול פרויקטים, שרטטים, מהנדסים וכו'. אין ספק שזוהי הדרך הטובה ביותר לתת שירות טוב ללקוח על ידי עבודה משותפת וצמודה על פרויקטים.

ייעוץ עסקי וגיוס הון בעזרת חללי עבודה משותפים

יזמים וסטרטאפיסטים יוכלו למצוא שפע של שיתופי פעולה במתחמי עבודה משותפים, החל מיועצים עסקיים שיוכלו ללוות אותם בדרך, חברות המתמחות בגיוס כספים, חברות פרסום ועוד. למעשה, מדובר בחממה של ממש המאפשרת להם לצמוח על ידי שיתופי פעולה נהדרים שיובילו אותם קדימה. מלבד זאת, במתחמים אלה ניתן גם ליהנות מקשרים עסקיים נהדרים, הרי תמיד יהיה מישהו משמכיר מישהו שיוכל לקשר ביניהם וכך לסייע להם לייצר קשרים נוספים מחוץ למתחם.