מבוקשים במיוחד: משרדים להשכרה בתל אביב ששווה לבדוק

מגמת צמיחת תחום חללי העבודה המשותפים בתל אביב ממשיכה במלוא עוצמתה. חללי עבודה שנפתחים בה מידי יום ביומו, כאשר חלקם כבר הכפילו את גודלם. מטבע הדברים, ישנם חללי עבודה מבוקשים במיוחד, כאלו שכולם חולמים לעבוד בהם. הנה רשימה של כמה מהם שמציעים גם משרדים להשכרה בתל אביב.
מתחם בלב שרונה, מתחם לעורכי דין בלבד, חלל עבודה ברמת החייל וביגאל אלון. וכמובן, איך אפשר לוותר על WEWORK בדרך? כל אלו הם חלק מהמקומות החמים ביותר של חללי העבודה המשותפים. שמציעים יותר מעמדה באופן ספייס, משרדים להשכרה או חדרי ישיבות להשכרה והפכו למבוקשים במיוחד.

הכי מפורסם: WEWORK מגדל תוהא בתל אביב

מתחם הפועל 24/7, ליד מגדלי עזריאלי, והאזור הכי נגיש בתל אביב. כמובן שאי אפשר לבנות רשימה של חללי עבודה מבוקשים בלי מתחם WEWORK במגדל תוהא. אשר מציע את כל הפינוקים שרק רשת ווי וורק מסוגלת להעניק. עם מטבח מאובזר לחלוטין, מדיניות ידידודית לכלבים, שירותי מזכירות וכמובן דגש על חיי קהילה ואירועים רבים. כל אלו נוצרו במטרה לקדם את העסקים של שוכרי המקום.

SPacenter.co .il ווי וורק תוהא תל אביב WEWORK ToHa Tel Aviv 5

לעורכי דין בלבד: משרדים להשכרה במתחם פרטנרס אנד קו Partners & Co ברחוב הארבעה

החלטת וועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין חייבה הקמת חלל עבודה ייעודי לעורכי דין. נאסר עליהם לשבת בחללי עבודה עם אנשי מקצוע אחרים, על מנת למנוע בעיות אתיות. לכן בשנת 2018 הוקם חלל העבודה, אשר משתרע על למעלה מ-3,500 מר'. עורכי דין רבים מבקשים משרדים להשכרה בחלל העבודה הזה. מתחם עבודה לעורכי דין אשר מציע כניסות נפרדות, בר מפנק, חללי כנסים ואפילו חדר כושר.

בלב אזור האוכל המבוקש: משרדים להשכרה ועמדות אופן ספייס במתחם לאבס עזריאלי שרונה

סביבת מגדלי עזריאלי משופעת חללי עבודה, בין היתר בשל המיקום הנוח המאפשר הגעה מכל הארץ, אך ישנו מתחם אחד שחוזר בכל רשימה של חללי עבודה מבוקשים והוא כמובן מתחם לאבס LABS שרונה, אשר מעבר למקום נגיש במיוחד מציע גם נוף מדהים של כל תל אביב, מטבח מאובזר, חדר פינג פונג וכמובן אי אפשר בלי משרדים להשכרה מפנקים, עמדות אופן ספייס וחדרי ישיבות מצויידים בכל מה שצריך.

לא נשארים אדישים: מתחם ריג'ס רמת החייל

לא רק במגדלי עזריאלי, גם אזור רמת החייל משופע מתחמי עבודה משותפים, כאשר הבולט בהם הוא מתחם רג'יס, המתפרש על פני 1,300 מר' ומציע 226 עמדות עבודה המתחלקות בין עמדות אופן ספייס, חדרי ישיבות ומשרדים להשכרה שבאים עם פינוקים כמו שירותי קייטרינג בתוספת תשלום וכל הפינוקים הרגילים.

להיות הכל: בי אול מגדל אלון

אם העיסוק שלכם מחייב חדר רובוטיקה, מעבדות, סדנאות עבודה ואפילו אודיטוריום, הגעתם למקום הנכון. בי אול מגדל אלון מציע לחברות טכנולוגיות חדרים מיוחדים בהם יוכלו לפתח את המוצרים שיעשו להם את האקזיט הבא, כל זה בתוך 14 אלף מר' עם שפע עמדות עבודה, משרדים להשכרה וחדרי ישיבות, עם מגוון מסלולים לבחירה שמתאימים לכל אחד.

לסיכום, תחום חללי העבודה הפורח מציע לכל אחד את חלל העבודה המתאים לו. בין אם אתם חברה טכנולוגית, עורכי דין, פרילאנסרים מתחילים או חברכה מבוססת, כל אחד יכול למצוא את המתחם הטוב ביותר עבורו.