בעלי עסק? אם עוד לא שמעתם על חללי עבודה משותפים אז הגיע הזמן

סיבה לקום בבוקר, להתלבש, לצאת מהבית. אלו רק חלק מהסיבות להצלחת חללי העבודה המשותפים, אשר פורחים בארץ ובעולם בשנים האחרונות. לזה אפשר להוסיף את המחיר הזול יחסית של עמדת עבודה באופן ספייס או משרד להשכרה, את החברה והקשר עם האנשים שנמצאים במקום מובילה יותר ויותר פרילנסרים ועצמאיים לבחור חלל עבודה משותף ולהחליף את העבודה מהבית או עבודה ממשרדים רגילים. במאמר הבא אנו נגלה לכם מהם היתרונות של חללי עבודה משותפים, אם עדיין לא שמעתם עליהם.

עם כל הרעש התקשורתי שייצרה, נדמה שכמעט אין אדם שלא שאל את השאלה: מה זה WeWork או על מה זה חללי עבודה משותפים בפרט. אך עצמאיים רבים עדיין לא הבינו מהם היתרונות של אותם מקומות המאפשרים להשכיר עמדת עבודה באופן ספייס במחיר מוזל, כמעט אפסי, עם גישה בלתי מוגבלת לשירותים הניתנים במקום שעליהם היה אפשר רק לחלום!

Depositphotos 88056576 xl 2015
בתמונה: הדמייה לנגיף הקורונה (COVID-19)

לעבוד מחוץ לבית במחיר מוזל בעמדת אופן ספייס בחלל עבודה משותף

הרעיון הבסיסי של חללי עבודה משותפים הוא עמדת אופן ספייס, שהיא בעצם שולחן עבודה במתחם משותף לעסקים נוספים. השיתוף הזה מאפשר את המחיר הזול של העמדות, מה שמאפשר לעצמאיים רבים שלא רוצים לעבוד מהבית או מבתי קפה, לקבל שולחן במחיר מוזל ולחסוך את ההוצאות של בתי קפה רועשים שלא מאפשרים לעבוד בהם לאורך זמן ונותן מענה לצורך לצאת החוצה, לפגוש אנשים ולהרגיש שייך למקום כלשהו.

למעשה, חללי העבודה הראשונים בארץ כמעט ולא הציעו משרדים להשכרה אלא רק אופן ספייס. מה שאפשר לעצמאיים ולפרילנסרים להרגיש כאילו הם עובדים מבית קפה אך באופן מסודר יותר. וכמובן עם גישה בלתי מוגבלת לשירותים כמו מטבח מאובזר לחלוטין, נטוורקינג, שירותי הדפסה, אינטרנט מהיר חופשי. ישנם גם פינוקים במהלך השבוע ושירותים נוספים שכל חלל עבודה מאמץ לעצמו.

כך תמצאו חללי עבודה משותפים עם עמדת אופן ספייס שתתאים לתקציב שלכם

המגוון הרחב של חללי עבודה משותפים, אשר פותחים עוד ועוד סניפים, מאפשר לכל אחד למצוא מתחם עבודה המתאים לו מבחינת תקציב, מיקום, מרחק מהבית ואפילו מבחינת השירותים הניתנים במקום, מלבד מטבח מאובזר ושירותי הדפסה. התחרות העזה מוסיפה גם היא להוזלת מחירים ויש אפילו חללי עבודה לתושבים עירוניים שמאפשרים עבודה בחינם לגמרי או במחיר מסובסד לתושבים של העיר.

המגוון הרחב יכול לבלבל כל אחד, בעיקר אם זאת פעם ראשונה ששמעתם על חללי עבודה משותפים ועדיין לא התנסיתם בעבודה בהם. כמעט בכל נקודה על המפה קיים חלל עבודה משותף והדרך למצוא את המקום המתאים לכם היא קודם כל בעזרת השוואה בין כמה מקומות אם אפשר, אשר בעזרתה יהיה אפשר להבין מה כל מקום מציע, לקרוא ביקורות ודירוגים, לראות את התמונות של המקום וכן, תתאמו סיור ותלכו פיזית לראות את המקום ולהתרשם מהאווירה ומהאנשים שבו, בד"כ אותם חללי עבודה גם יאפשרו לכם להתנסות מספר שעות ואפילו יום עבודה שלם במתחם ללא עלות.

לסיכום, עבודה מהבית היא אולי פתרון נוח לטווח הקצר, אך כדי לשמור על יציבות נפשית ועסקית מומלץ מאוד לצאת מהבית וללכת לעבוד מתוך מתחם עבודה משותף. עצמאים רבים בוחרים לעבוד מתוך חלל עבודה משותף והמחיר המוזל של עמדת עבודה באופן ספייס מאפשרת לכל אחד למצוא את המקום המתאים ביותר עבורו. אתר ספייסנטר מזמין אתכם לחפש, להשוות ולבחור את חלל העבודה המתאים ביותר עבורכם לפי מגוון פרמטרים וסינונים שיאפשרו לכם לבצע את הבחירה האידיאלית ביותר.