למה מתפתחים יותר מהר בחלל עבודה מאשר בתאגיד?

למעלה מ – 200 חללי עבודה משותפים קיימים בישראל והם פרוסים ברחבי הארץ מהצפון ועד הדרום. מרבית חללי העבודה מרוכזים באזור המרכז ובתל אביב בפרט הנחשבת לבירת העסקים של ישראל. הטרנד של חללי עבודה משותפים מושכים אליהם יזמים, חברות סטרטאפ, פרילנסרים, עצמאיים ואפילו חברות קטנים המוצאים בתוך חלל עבודה את כל צורכיהם על מנת לעבוד בצורה מכובדת ועם קהילה תוססת וצעירה. לא פעם גם חברות ובעלי עסקים מבצעים שיתופי פעולה נהדרים במתחם, וזאת תודות לאווירה העסקית הקיימת במתחמים אלה. כל אלה תורמים גם לפיתוח העסק והרחבת הלקוחות, כך שמדובר בפתרון נהדר שילך ויתעצם עם השנים.

נציין שכיום חברות גדולות שולחות את עובדיהם לעבוד בחללי עבודה משותפים. או לחלופין שוכרות משרדים משותפים בחללי עבודה, בכדי לאפשר לעובדים לעבוד במקום אחר. ואולי גם קרוב לביתם מידי פעם. כך למשל ישנם תאגידים היושבים באזור השרון ומאפשרים לעובדיהם לעבוד מידי פעם מחלל עבודה משותף בתל אביב. 

5 סיבות להתפתחות עסקית בתוך חלל עבודה

הרצאות מעשירות

במתחמי עבודה משותפים תוכלו ליהנות ממגוון הרצאות מעשירות מאת יועצים עסקיים, חברות פרסום, יועצי מכירות ועוד. ברוב המקרים המתחם עבודה מארח מרצים חיצוניים או מרצים שעובדים במתחם. ההרצאות הללו מעשירות את הידע ומאפשרות לבעלי עסקים לקבל מידע עסקי נהדר לפיתוח העסק במגוון תחומים, החל משיווק ממוקד, התנהלות פיננסית, גיוס הון ועוד מגוון תחומים מרתקים.

התייעצות עם אנשי מקצוע שיושבים איתך בחלל עבודה

במתחמי עבודה משותפים אלה ישנם אנשי מקצוע מתחומים שונים המעניקים שירותים החיוניים להגדלת העסק, החל מיועצים עסקיים ועד חברות פרסום. תוכלו להיעזר באנשי המקצוע שוודאי ישמחו לתרום לכם טיפים נהדרים להתנהלות נכונה ואפילו לרכוש את השירות שלכם במחירים מיוחדים לחברי הקהילה. כך למשל תוכלו להתייעץ עם יועץ עסקי לגבי גיוס הון, או להתייעץ עם יועץ עסקי לגבי פיתוח פעילות העסק וכו'.

SPacenter.co .iL מיינדספייס הרצליה Mindspace Herzliya 1
חלל עבודה מיינדספייס - מינגלינג זה חלק מהיום יום.

שיתופי פעולה נהדרים

האווירה במתחמי עבודה משותפים מאוד מהנה, סוג של קהילה תוססת שרבים מהם מגיעים גם לעבוד וגם ליהנות מהחברה במתחם. תוכלו לבצע נטוורקינג נהדר ולייצר שיתופי פעולה וכך לפתח את העסק לכיוונים נוספים ביחד עם חברות ופרילנסרים במתחם. אין ספק ששיתופי פעולה אלה יכולים לסייע לכם להגדיל גם את קהל הלקוחות וגם לפתח את העסק פלאים.

אפשרות למינגלינג בתוך חלל עבודה משותף

מפגשי ההפי האוור, הישיבה בלאונג', המפגשים בפינת העישון וכו', יכולים לייצר מינגלינג נהדר. דעו כי כל אדם יכול להיות הלקוח הבא שלכם או האדם שיביא אליכם לקוח שבמקרה זקוק לשירות שלכם. בדרך זו תוכלו להגדיל את מאגר הלקוחות ולייצר רווחיות.

חלל עבודה - העצמה אישית וחברתית

אין ספק שיש הבדל מהותי בין עבודה מהבית, מבתי קפה או ממשרד פרטי, וזאת ביחס לעבודה בקהילה תוססת של בעלי עסקים. רבים מתפתחים גם מבחינה אישית וחברתית, כיוון שהם מגדילים את מאגר החברים שלהם על ידי יצירת חברויות חדשות התורמות מאוד לפן החברתי והעסקי.