כיתות לימוד להשכרה

כל מרצה מכיר את מצוקת כיתות להשכרה לצרכי שיעורים, סדנאות וקורסים. הכיתות הטובות מושכרות בקצב מהיר. לתחום הזה נכנסו חללי עבודה משותפים, כשהם מציעים כיתות לימוד מאובזרות בכל מה שצריך. כמובן שישנם תמחורים שונים והנחות לשוכרים הקבועים, אשר צריכים להעביר ימי עיון, הרצאות או מצגות.

כל מי שאי פעם רצה לשכור מקום להרצאה מכיר את הקושי למצוא מקום טוב, זול ובמיקום שקל להגיע אליו. אחת השאלות הכי נשאלות בקבוצות של עצמאיים היא איפה יש כיתות להרצאות במחיר סביר. מי שזיהו את הבעיה הם מתחמי עבודה משותפים. שמלבד משרדים להשכרה, עמדות אופן ספייס או חדרי ישיבות משכירים גם כיתות לימוד במחירים שווים. אספנו עבורכם כמה מהם.

חמש דקות מהים: דוגדר עיר ימים נתניה

Dogether Ir Yamim Netanya

בקרבה לתחנת הרכבת בית יהושע, צמוד לקניון הענק בעיר ימים, יושב מתחם דוגדר Dogether, המציע כיתות לימוד במגוון מסלולים. ממסלול יומי ועד מסלול חודשי, למרצים אשר מעבירים שיעורים באופן קבוע. המיקום הנוח, בלב אזור השרון, מושך אליו מרצים רבים גם מחוץ לשוכרים הקבועים של המתחם. אפשר למצוא במקום גם מטבח מאובזר ושירותי מזכירות. הכיתות במקום מכילות עד 30 אנשים בקלות, אך אפשר לשכור גם חלל אירועים המכיל עד 200 איש ולהסב אותו לכיתה. זאת כמובן אם יש קהל רב להרצאה.

דוגדר dogether 3

עדיין בנתניה: קונקט פולג נתניה

Connect Poleg Netanya

בסניף נתניה של Connect לקחו את עניין ההרצאות וימי העיון בעיון והקדישו סניף שלם למרצים ומנחים. זהו בין מתחמי העבודה המשותפים היחידים בהם לא תמצאו משרדים להשכרה או עמדות אופן ספייס, והוא מורכב רק מחדרי ישיבות, חלל אירועים ובעיקר כיתות לימוד שהקטנה בהן יכולה להכיל 10 אנשים, להרצאה או סדנה אינטימית במיוחד, ועד כיתה שיכולה להכיל 40 אנשים בנוחות.

וופה

WOPA

חלל העבודה Wopa הממוקם ברעננה מאמין בלספק ליזמים ולאנשי עסקים את המעטפת הטובה ביותר כדי להגשים את החלומות שלהם. חלק מהמעטפת הזאת כוללת כמובן, חוץ ממשרדים פרטיים, חדרי ישיבות להשכרה ועמדות אופן ספייס, גם כיתות לימוד להשכרה, בגדלים המכילים מ-50 אנשים ועד 220 איש.

בלב העיר התחתית: שרונה ספייס חיפה

Sarona Space Haifa

קצת יותר צפונה מנתניה, בלב העיר התחתית בחיפה, נמצא סניף Sarona Space חיפה, המאפשר גם הוא השכרת כיתות לימוד מאובזרות בכל מה שצריך להעברת שיעור או פרזנטציה מוצלחת. הכיתות יכולות להכיל בנוחות עד 35 אנשים, מה שמאפשר הרצאה אינטימית עם קשב רב.

פאוורבול פארק המדע

Powerball science park

בפארק המדע ברחובות נמצאות חברות מובילות בהייטק הישראלי והעולמי. מחברת HP, אלביט, אלקטרה וחברות רבות נוספות, המעבירות ימי עיון והרצאות רבות לעובדיהן. מלבד חברות אלו, כיתות הלימוד של מתחם פאוורבול מיועדות לכל מרצה או מורה, והכיתות מכילות בנוחות עד 40 אנשים.
לסיכום, בזכות חללי העבודה המשותפים, תחום אשר הולך ופורח בארץ ובעולם, כל מרצה ומורה יכול למצוא את הכיתה המתאימה לו ביותר, מכיתה אינטימית של 10 אנשים עד לכיתה של 220 איש, להרצאות בסגנון טד או ימי עיון גדולים.