כיתות לימוד ומשרדים להשכרה – מתחם Mix Zone היוקרתי משנה את כללי המשחק!

לשיעורים של כיתות, להרצאה מקצועית ואפילו לעבודה משרדית. כל אחד מאיתנו צריך לפעמים למצוא מקום שבו אפשר לעבוד בצורה מסודרת. ועכשיו, מתחם Mix Zone היוקרתי באזור התעשייה הצפוני של לוד, בקרבת איירפורט סיטי, נכנס לתמונה ומציע לכם חוויה אחרת מכל מה שהכרתם. אווירה משפחתית. עיצוב יוקרתי ושירותים נלווים שנותנים את כל התמיכה. הכל קיים ועומד לרשותכם ממשרדים ועד כיתות לימוד להשכרה. אתם רק צריכים לבחור את סוג השירות שתרצו לקבל מצוות Mix Zone.

מתחם Mix Zone הוא מתחם עבודה ולימודים חדשני. שמשלב בין שלושה סוגים של שירותים המתאימים למגוון לקוחות. מתחם כיתות לימוד להשכרה, מתחמי עבודה משותפים הכוללים משרדים פרטיים וחדרי ישיבות רחבי ידיים. אז מה הם בדיוק השירותים שמציעים בכל מתחם?

כיתות לימוד להשכרה – ברמה הכי מושקעת שיש​

במתחם כיתות הלימוד של Mix Zone ניתן למצוא 4 כיתות לימוד שיכולות להכיל עד 40 תלמידים. כיתות עם כיסאות סטודנט נוחים ומפנקים. וכיתות עם שולחנות וכיסאות שנותנים אווירה של עבודה. כמובן שאתם יכולים לסדר את החדר בצורה שהכי מתאימה לצרכים שלכם ולתת לשיעור להתנהל בקלות.
בנוסף, בכל כיתה קיימת עמדת מרצה חכמה – העמדה כוללת חיבור למסך מגע מיוחד או מקרן עוצמתי. המסך מגע משמש גם כ-לוח כתיבה וגם עבור מצגות וסרטונים – המעבר ממצב למצב קל ופשוט ומשפר את חווית הלימוד בכיתה למרצה וגם ללומדים. בכיתות עם המקרן העוצמתי יש גם לוח מחיק. כך שניתן למרצה לבחור את הכיתה ללימוד באופן שהכי מתאים ונוח.
מבחינת שירותים נלווים למתחם הכיתות: אינטרנט Wi Fi חופשי לכולם, מתחם לאונצ' שבו התלמידים יכולים לקחת הפסקה ולהתרענן, עם שתיה חמה ובמידת הצורך – כיבוד וארוחות בוקר / צהרים. ובעצם כל מה שצריך כדי לעבור שיעור בצורה נוחה ונעימה.

Mix Zone ממוקמת במקום מרכזי עם גישה נוחה מכל הארץ (צמוד ל: כביש 6, כביש 1, כביש 431) ברכב פרטי ותחבורה ציבורית – מתאים לקורסים / הדרכות שהלומדים מגיעים בפריסה ארצית, כלומר מכל הארץ.

כיתות לימוד להשכרה
בתמונה: כיתות לימוד חדשנית ומודרנית במתחם מיקסזון בלוד

מתחמי עבודה מסודרים – לחברות שרוצות לגדול

מעבר לכיתות, בכניסה נפרדת למתחם של Mix Zone – אפשר למצוא משרדים פרטיים להשכרה. חללי עבודה עם השקט, הפרטיות והתחושה המקצועית שמגיעה לכם. מתחם המשרדים מתאים לחברות צעירות שרוצות לעבוד בסביבה משפחתית אבל גם מקצועית ולחסוך את ההגעה למרכז גוש דן והפקקים. ניתן לבחור מגוון גדלי משרדים שונים, ולייצר סביבת עבודה ייעודית לצוות החברה שלכם. כל משרד מגיע עם שולחן עבודה מרווח, כיסא מנהלים נוח ויוקרתי, מגירות ותשתיות אינטרנט וחשמל. וגם, מספר שעות חודשי בחדר הישיבות במתנה, חניה חופשית ובחינם.

היתרון הכי גדול של משרדי Mix Zone הוא הנוחות. המתחם מספק לכם משרדים נקיים בגדלים משתנים ועם שירותים נלווים ברמה גבוהה. מכאן, אתם יכולים לקחת את זה לאן שתרצו. אפשר לעצב מחדש את המשרד שלכם, או לשנות את מיקום השולחנות במשרדים עם 2 שולחנות העבודה. כך תוכלו לייצר חלל עבודה אופטימלי לצרכים שלכם ושל העסק. סביבת העבודה תעניק לכם את התמיכה המלאה שאתם צריכים לקבל. הכל, בחלל דיסקרטי, עם ופינות ישיבה וקפה בשביל לעשות הפסקה נוחה. במתחם המשרדים ישנה מכונת קפה אספרסו יוקרתית שאיתה תרצו להתחיל את הבוקר ולעשות עוד חיזוק במהלך היום. האווירה המשפחתית השקטה מתחילה מהקבלה ועוברת דרך האנשים שממלאים את המתחם מידי יום ביומו. מה שאומר שממש כיף להגיע לעבודה בבוקר.

חדר ישיבות להשכרה
בתמונה: חדר ישיבות להשכרה עד 10 משתתפים במיקסזון

כיתות לימוד וחדרי ישיבות מרווחים – לפגישות מקצועיות באווירה שקטה

כחלק ממתחם משרדים חייבים לעשות ישיבות לפעמים. Mix Zone מציע חדרי ישיבות איכותיים ונוחים להשכרה לטובת ישיבות, בין אם זה ישיבה צוותית או פעילות אחרת של OFFSITE. החללים מתאימים ל-עד עשרה אנשים ומאובזרים בכל הציוד שאתם צריכים. שולחנות גדולים, כיסאות מפנקים ועיצוב מוקפד עד הפרט האחרון. כמובן, Mix Zone ממשיך לשמור על הרמה של הכיתות גם בחדרי הישיבות. בחדרים ישנה מערכת מולטימדיה עם מסך גדול. מה שאומר שאת הישיבה שלכם אפשר לנהל בלי הפרעות. 

כמובן שישנו אינטרנט חופשי בכל רחבי המתחם, שימוש במערכות המולטימדיה לטובת מצגות וכן, גם לשיחות ועידה. ובנוסף, גישה לפינת הקפה היוקרתית והמאובזרת של אזור המשרדים.
כל אלו הם השירותים הנלווים שאתם תקבלו ברגע שתבקשו לקיים את הפגישה שלכם במתחם. אז מה אתם אומרים, נתראה במיקסזון?