טיפים לשיווק חלל עבודה משותף

ראשון לציון, תל אביב, באר שבע, הרצליה ושלל ערים נוספות כבר נהנות ממתחמי עבודה משותפים. הם מיועדים לעצמאים, פרילנסרים, חברות קטנות וגדולות והנהנים מגמישות בלתי מתפשרת, לצד חיי קהילה תוססים. הטרנד של חללי עבודה משותפים ממשיך להפתיע, ולכן אם אתם מחזיקים במתחם עבודה שכזה, עליכם לדעת שאתם לא לבד ויש צורך להשקיע רבות בשיווק חלל עבודה משותף שלכם כדי להגיע לקהל שזקוק לכם. אז בואו נראה כיצד ניתן להגדיל את המכירות ולהגיע לקהל היעד המדויק על ידי שיווק נכון.

הקמת אתר אינטרנט מזמין

אין ספק שאתר אינטרנט הוא הכרטיס הביקור של העסק, אך יש אתר אינטרנט פשוט ויש אתר אינטרנט שיווקי ומושך. דקה לפני שאתם מקדמים את האתר ומשווקים את המתחם שלכם, חשוב מאוד להשקיע באתר מעוצב המכיל שפה גרפית נכונה, כתיבת תכנים איכותיים המספרים בצורה קלילה את הנעשה במתחם וכמובן לצרף תמונות איכותיות שימשכו את הגולש לרצות להגיע לפגישת היכרות במתחם.

עדכון וניהול האתר

לאחר שבניתם אתר אינטרנט מרשים למתחם העבודה שלכם, כדאי מאוד לעדכן אותו מפעם לפעם במסרים חדשים, תמונות חדשות, מבצעים וכתבות תוכן. ניהול בלוג למשל יהיה נהדר גם לקידום האתר באופן אורגני בגוגל וגם כדי למשוך לאתר גולשים חדשים שיקראו את הכתבות שיעשו להם חשק להגיע לביקור במקום. את הכתבות בבלוג תוכלו לשתף ברשתות חברתיות וכך לייצר טרפיק לאתר שלכם. בכתבות הללו תוכלו לשלב מילות מפתח הרלוונטיות לתחום שלכם לדוגמה "מתחם עבודה משותף בתל אביב", "חללי עבודה" או אפילו מילות מפתח מדויקות יותר כמו למשל "חדרי ישיבות בתל אביב" וכך לקדם באופן אורגני את האתר. אם אין לכם זמן לכתוב תכנים, תוכלו לפנות לחברות תוכן שייצרו עבורכם תכנים איכותיים לפי בקשתכם.

SPacenter.co .il ריסטריט שלומציון RESTREET Shlomzion 2
בתמונה:

שיווק חלל עבודה משותף ברשתות חברתיות

היופי בשיווק ברשתות חברתיות שניתן לטרגט כמעט במדויק ואפילו במדויק את קהל העד שלכם ולהציג לו את המסרים המדויקים שיגרמו לו להשאיר פרטים או להתקשר ולתאם פגישת היכרות. הרשתות החברתיות יכולות להיות פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין וכו'. אולם, חשוב מאוד לשמור על שפה חברתית, לצרף תמונות בלייב של המתחם עבודה, לייצר סרטונים של עובדים וחברי הקהילה המעצימים את החוויה במתחם ובכלל לייצר שפה נכונה שתמשוך לאתר ולמתחם את הקהל המתאים.

כתבות תוכן באתרי תוכן ואתרי חדשות מובילים

פרסום באתרי חדשות היא אופציה נהדרת לקידום המתחם, כך למשל תוכלו לרכוש שטחי פרסום באתרי חדשות גדולים כמו YNET, כלכליסט, דה מרקר, מאקו ועוד. כמובן שיהיה עליכם לכתוב כתבה סופר איכותית שתמשוך את הקהל המתאים לאופי המתחם. אופציה נוספת היא קידום באאוטבריין וטאבולה, שאלה אפיקי פרסום המאפשרים להציג את הכתבה שלכם באתרי חדשות ותוכן גדולים היכן שכתוב "אולי יעניין אותך עוד…". בתום הכתבה הגולש יוכל להשאיר פרטים ולתאם ביקור במתחם.

פרסום בפורטלים ייעודיים לחללי עבודה משותפים

כיום ניתן למצוא אתרים המרכזים את כל חללי העבודה המשותפים במקום אחד ואפילו מאפשרים לכם לבצע ביניהם השוואה. אתרים אלה מציעים ממשקים ייחודים המאפשרים לגולש למצוא ולבצע השוואת חללי עבודה משותפים על פי אזורים מסוימים בארץ או על פי סינונים שונים כמו טווח מחירים, התחייבות, חנייה במתחם, מסעדות באזור, חדרי ישיבות, תחומי עניין וכו'.

שיווק חלל עבודה משותף באינדקסים שונים ברשת

כיום ניתן למצוא שפע של אינדקסים בהם ניתן לפרסם את העסק, חלקם בחינם וחלקם בתשלום נמוך כמו איזי, דפי זהב ומגוון אינדקסים שונים. הפרסום באינדקסים נהדר גם כדי להציג את העסק ברשת וגם יעיל מאוד לקידום האורגני של האתר.