כדאי לכם לבקר: 5 חללי עבודה מומלצים בחיפה

חיפה, אחד ממרכזי העסקים החשובים והעסוקים בישראל, מכילה מספר רב של חללי עבודה משותפים. למרות שנדמה לפעמים שתל אביב גונבת את ההצגה, גם בחיפה יש תחרות גוברת וחברות המפעילות מתחמי עבודה משקיעות בעיר יותר ויותר. לכן ריכזנו עבורכם חללי עבודה מומלצים בחיפה שכדאי לכם לקפוץ אליהם להתרשמות ולהבין האם הם מתאימים לעסק שלכם.

מלבד ירושלים ותל אביב, גם חיפה ממוקמת במיקום טוב בתעשיית ההייטק הישראלי ומהווה מרכז עסקים משמעותי, עם נגישות גבוהה מכל רחבי הארץ ועם נמל שממנו מגיעות סחורות רבות לרחבי הארץ. היותה עיר נמל היא דבר המשפיע גם על החברות המפעילות מתחמי עבודה משותפים, כך שכבר כיום אפשר למצוא מגוון רחב של חללי עבודה בחיפה באזורים נגישים, רובם מופעלים על ידי החברות הגדולות לדוגמא ריג'ס ו- WeWork המבוקשות בתחום חללי העבודה.

התפתחות מואצת של חללי עבודה בחיפה בזכות הנמל

חיפה היא בין שלושת הערים הגדולות בישראל, למעשה היא מוגדרת כמטרופולין של ממש. מלבד זאת, הנמל שבה מהווה מקור משיכה גדול לעסקים בכל התחומים, שמעדיפים לעבוד קרוב לנמל שממנו מגיעות סחורות רבות. משרדים הקרובים לנמל יקרים ביותר וזאת אחת הסיבות להצלחת חללי העבודה המשותפים בעיר.

העובדה שענקיות מתחמי העבודה מתחזקות סניף פעיל בעיר, מגבירה את התחרות כך שכל מתחם מחזיק קהילה גדולה של עסקים, דבר אשר מאפשר נטוורקינג פעיל ויעיל, אשר מגדיל את ההכנסות של העסק בטווח הרחוק, כאשר אפשר לשתף פעולה עם עסקים שונים מכל רחבי הארץ, מאחר ועסקים רבים מחזיקים משרד משני בעיר.

חללי עבודה בחיפה - ספייסנטר
בתמונה: אזור מתם חיפה בו פועלים מספר חללי עבודה משותפים

הרשימה המעודכנת של חללי עבודה מומלצים בחיפה

אחת הדרכים לבחור חלל עבודה משותף הוא דירוג הגולשים וברשימה הבאה ריכזנו את חללי העבודה הכי מדורגים, דבר שיעזור לך להגיע לבחירה מושכלת.

  1. ריג’ס פל-ים חיפה
  2. ווי וורק חיפה
  3. שרונה ספייס חיפה
  4. ריג’ס מתם חיפה
  • בתמונה: חלל עבודה ריג’ס פל-ים חיפה
    בתמונה: חלל עבודה ריג’ס פל-ים חיפה

    ריג’ס פל-ים חיפה - Regus Pal Yam Haifa

    שדרות הפלי"ם 2, חיפה, ישראל
    טלפון: 073-7840286
    סניף חדש לריג'ס במרכז הרובע המסחרי הסואן של חיפה. מתחם העבודה כולל משרדים חדשים ומרשימים ואופן ספייס להשכרה, בקומה השישית של בניין אשל (גופר). המתחם נגיש מכיוון צפון דרך כביש עוקף קריות, ומדרום דרך הכבישים המהירים 2 ו-4. תחנת הרכבת חיפה-מרכז השמונה נמצאת במרחק הליכה מהבניין.
  • בתמונה: חלל עבודה ווי וורק חיפה
    בתמונה: חלל עבודה ווי וורק חיפה

    ווי וורק חיפה - WeWork Downtown Haifa

    דרך העצמאות 45, חיפה, ישראל
    טלפון: 03-7176036
    בלב אחת השכונות התוססות בחיפה - העיר התחתית, קרוב לתחנת רכבת מרכז השמונה, במיקום אשר מאכלס מוקדי אומנות תרבות ובידור שונים, ממוקם סניף נוסף של רשת חללי העבודה הבינלאומית We Work - ווי וורק דאונטאון חיפה. המוניטין שקנתה לה רשת ווי וורק בא לביטוי גם בסניף החיפאי והוא מציע מגוון מסלולים אשר נעים בין עמדה קבועה באופן ספייס, עמדה משתנה באופן ספייס או משרד פרטי להשכרה, אשר מגיעים בגדלים המתאימים גם ליזם בודד וגם...
  • בתמונה: חלל עבודה שרונה ספייס חיפה
    בתמונה: חלל עבודה שרונה ספייס חיפה

    שרונה ספייס חיפה - Sarona Space Haifa

    הנמל 32, חיפה, ישראל
    טלפון: 073-7831943
    בלב העיר התחתית בחיפה, בשטח המשתרע על לא פחות מ-1500 מ"ר, בקומה השלישית של בניין Portown, נמצא הסניף הרביעי של רשת חללי העבודה Sarona Space. סניף שרונה ספייס Sarona Space חיפה מציע למעלה מ-70 משרדים פרטיים להשכרה בגדלים שונים, עמדה קבועה באופן ספייס, חדרי ישיבות מאובזרים, אודיטוריום, וכיתות לימוד והוא ידידותי לבעלי חיים ונגיש לנכים. בין הפינוקים שחלל העבודה שרונה ספייס חיפה מציע אפשר למצוא תמיכה וליווי עסקי בכל שלבי העסק, צעד שמפחית דרמטית...
  • בתמונה: חלל עבודה ריג’ס מתם חיפה
    בתמונה: חלל עבודה ריג’ס מתם חיפה

    ריג’ס מתם חיפה - Regus Matam Haifa

    אנדרי סחרוב 9, חיפה, ישראל
    טלפון: 073-7580464
    מתחם ריג'ס חיפה שוכן בקומה השמינית של הבניין הכי חדש שהוקם בפארק מתם. ניתן להגיע למרכז פארק מתם בעזרת תחבורה ציבורית כמעט מכל מקום בעיר, המתחם במרחק של כחמש דקות הליכה מתחנת הרכבת של חיפה. במתחם תמצאו מגוון משרדים להשכרה, חדרי ישיבות ואף עמדות אופן ספייס

ההטבות של חללי עבודה משותפים בחיפה לעומת ערים אחרות

חיפה היא המטרופולין הצפוני של ישראל, העיר המקשרת בין ערי הצפון למרכז, דבר המהווה כר פורה להרבה עסקים אשר מעוניינים להגיע לקהל יעד צפוני ולהיפך. דבר זה מעניק יתרון אדיר לבעלי עסקים אשר רוצים להחזיק משרד בעיר בעלות נמוכה, בין אם מדובר במשרד ראשי או משרד משני ורוצים נגישות גבוהה לערי הצפון שבהם מתרחשת פעילות עסקית רבה.

ההטבות שמציעות החברות המפעילות מתחמי עבודה משותפים, מעבר לעמדת אופן ספייס, משרד להשכרה או חדר ישיבות מאובזר, כוללות גם מטבח מאובזר לחלוטין, שירותי מזכירות, שעת האפי האוור מפגשים חברתיים ועסקיים, קבלת דואר, אפשרות להביא את הכלב לעבודה ומתחמים הפתוחים 24/7. כל זאת בחשבונית אחת בלי צורך לדאוג לדבר מלבד העבודה עצמה.

לסיכום, רשימת המתחמים המשותפים בחיפה הולכת וגדלה ורבים מהם מופעלים על ידי הענקיות הגדולות בתחום. כאשר כל מתחם מציע הטבות שונות שנועדו למשוך אליו את בעלי העסקים הטובים ביותר אשר רוצים להגיע לבעלי עסקים מאזור הצפון. אתר ספייסנטר מזמין אותך להיכנס ולבחור חלל עבודה בחיפה אשר מתאים לפעילות העסקית שלך, כדי שכבר מחר יהיה לך משרד חדש בחיפה.