חללי עבודה לעורכי דין – הרשימה המלאה והמעודכנת

בין המקצועות המבוקשים ביותר במשק, מקצוע עריכת הדין והמשפט הוא במקום בולט בראש הרשימה. עורכי דין עובדים שעות רבות והם זקוקים לתנאי עבודה נוחים. העבודה של עורכי דין יכולה להיות מגוונות מאוד החל ממשפט פלילי ועד משפט בדיני משפחה או עסקאות של חוזים ודיני נדל"ן. לעורכי דין, במיוחד העצמאיים, לא תמיד משתלם לשכור משרד קבוע. חללי עבודה לעורכי דין – הם חללי עבודה משותפים אותם עורכי דין יכולים לשכור לפי שעה או יום.

חללי עבודה לעורכי דין - מה זה בכלל?

חללי עבודה לעורכי דין הם חללים אותם עורכי דין יכולים לשכור לפי שעות או לפי חודשים (כמו כל משרד רגיל). חללים אלו מציעים לעורכי הדין את כל התנאים שהם צריכים בשביל לתת שירות ללקוחות שלהם – ממכונת קפה ועד חדר ישיבות ומכונת צילום. עבודתם של רוב עורכי הדין היא מגוונת מאוד וכוללת גם פגישות פנים מול פנים עם לקוחות, קולגות ועדים מומחים וגם עבודה עצמאית לבד.

החשיבות למרחב עבודה עצמאי לעורכי דין

חשוב שלעורכי דין יהיה מרחב עבודה משלהם. כי לעורכי דין יכול להיות קשה לעבוד באותו החלל עם עובדי הייטק או בעלי מקצוע אחרים. בתחום של עריכת דין חשוב שחלל העבודה יאפשר גם קיום ישיבות. בין אם זה ישיבות צוות או פגישות עם לקוחות וגם עבודה עצמאית באופן יחדיני ושקט. אם אתם רוצים להצליח בתור עורכי דין. אתם צריכים למצוא חלל עבודה שגם ההגעה אליו תהיה נגישה עבור הלקוחות שלכם.

Partners and Co חלל עבודה לעורכי דין 6
בתמונה: אזור משותף ("לאונג'") שתוכלו למצוא בחלל עבודה משותף לעורכי דין בלבד

אלו השירותים שתקבל בחללי עבודה לעורכי דין

ברוב חללי העבודה לעורכי דין תקבלו: מכונות קפה, אפשרויות חניה בחניון הבניין או בחניון בהסדר, מכונות צילום, אינטרנט מהיר, אופציות לחיבור קווי טלפון, מדפסות, כיבוד קל, מקררים, מים, חשמל, ארנונה, דמי ניהול, שימוש בחדרי ישיבות, משרדים מאובזרים ומרוהטים ועוד.

תנאי עבודה אלו בחלל העבודה בו אנחנו בוחרים לעבוד – חשובים מאוד. כדאי לנו לבחור לעבוד בחלל עבודה בו נוכל לשלב בין העבודה העצמאית שלנו ובין הצורך שלנו בחלל שקט ודיסקרטי לפגישה עם הלקוחות שלנו. למשל, אם אתם זקוקים למקום מפגש ניטרלי עם הלקוחות שלנו והצד אותו הם תובעים (או הצד התובע אותם) – חלל עבודה לעורכי דין שיש בו חדר ישיבות יכול להיות מקום מעולה לשם מטרה זו.

רשימת חללי עבודה לעורכי דין (מתעדכן)

  1. פרטנרס אנד קו מגדלי הארבעה
  2. בוסטר רמת השרון
  3. פרטנרס אנד קו מגדל המוזיאון
  • בתמונה: חלל עבודה פרטנרס אנד קו מגדלי הארבעה
    בתמונה: חלל עבודה פרטנרס אנד קו מגדלי הארבעה

    פרטנרס אנד קו מגדלי הארבעה - Partners & Co HaArba'a Towers

    הארבעה 28, תל אביב, ישראל
    טלפון: 03-7176043
    חלל העבודה פרטנרס אנד קו Partners & Co הוקם בעקבות החלטת וועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, האוסרת על עורכי דין לשבת בחללי עבודה עם בעלי מקצוע אחרים. המתחם מאפשר כניסה לעורכי דין בלבד, מכל סוגי ההתמחויות השונות, במטרה לייסד קהילה מעוררת השראה, מגובשת ומובילת דעה בעולם עריכת הדין. חלל העבודה פרטנרס אנד קו הוקם בשנת 2018 במגדלי הארבעה וכולל חללי העבודה אשר משתרעים על פני 4 קומות ולמעלה מ-3500 מ"ר, המציעים משרדים להשכרה במגוון...
  • בתמונה: חלל עבודה בוסטר רמת השרון
    בתמונה: חלל עבודה בוסטר רמת השרון

    בוסטר רמת השרון - Booster Ramat HaSharon

    החרושת 18, רמת השרון, ישראל
    טלפון: 073-7753758
    מתחם עבודה לעסקים – מתאים לחברות קטנות, יועצים, בעלי מקצועות חופשיים ויזמים המעוניינים ליהנות מהיתרונות של חלל עבודה מנוהל אבל במקביל זקוקים למרחב עבודה פרטי מרווח, ייצוגי ומבודד אקוסטית המאפשר גם גמישות נוחה מבחינת שינויים עתידיים בכ"א. בחלל העבודה תמצאו מגוון של משרדים ומרחבי עבודה, כולל סוויטות נפרדות המהוות מספר משרדים שהגישה אליהם היא נפרדת, כאשר הדגש הוא על התאמת מרחב העבודה לפונקציונליות הנדרשת מכל דייר. המשרדים כוללים חדרי ישיבות מעוצבים לשימוש הדיירים בלבד, מטבח מאובזר...
  • בתמונה: חלל עבודה פרטנרס אנד קו מגדל המוזיאון
    בתמונה: חלל עבודה פרטנרס אנד קו מגדל המוזיאון

    פרטנרס אנד קו מגדל המוזיאון - Partners & Co Museum tower

    ברקוביץ' 4, תל אביב יפו, ישראל
    טלפון: 073-7580513
    הסניף השני מבית פרטנרס אנד קו אשר נבחר במיוחד והינו צמוד לקומפלקס בתי המשפט בתל אביב, אחד הידועים והחושבים בישראל. חברת פרטנרס & קו מייצרת מתחמי עבודה מקצועיים המותאמים לעורכי דין בלבד. המגדל, ידוע בסטנרדט גבוהים הן מבחינת התחזוקה והן מבחינת סמל סטטוס ואיכות. רוב דיירי הבניין הינם איכותיים וביניהם תמצאו פירמות עורכי דין מובילות, שגרירויות ובתי השקעות. מעבר לכך, ישנה תרבות שופעת בבניין עצמו - תערוכות אומנות מתחלפות בלובי הבניין, מסעדת טוטו, סביבה עיסקית...

שירותי פרימיום של חללי עבודה לעורכי דין

אתם יכולים לקבל הרבה מאוד שירותים שונים בחללי עבודה ייחודים לעורכי דין. השירותים שאתם יכולים לקבל הם שירותי משרד ומזכירות שכל עורך דין זקוק להם. שירותים אלו כוללים שירותי שכפול מסמכים, שירותי קפה וכיבוד קל וגם תחזוקה טכנית של מחשבים. חשוב שנהיה מודעים מראש לצרכים שיש לנו מהמשרד שלנו. כאשר נהיה מודעים לצרכים שלנו מהמשרד בו אנחנו עובדים יהיה לנו קל יותר להחליט איזה משרד לשכור ומאיפה לעבוד.

לסיכום

בסופו של דבר, אנחנו צריכים להיות מדויקים בבחירת המשרד שלנו. במיוחד אם אנחנו עורכי דין. כעורכי דין, אין לנו הנחות ואנחנו חייבים לדעת לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו. כל עורך דין עובד שעות על גבי ימים על כל תיק שהוא מייצג בבית המשפט. עורכי דין עצמאיים, יכולים לשכור חלל עבודה לעורכי דין לפי שעה, יום, שבוע או חודש בהתאם לצרכים הספציפיים שלנו בכל חודש מסוים. אם אנחנו רוצים לשכור משרד מסוים אנחנו צריכים לשים לב למיקום של המשרד (איפה הוא נמצא בארץ) וגם לסוג השירותים שנוכל לקבל בו.