המומלצים ברמת גן: חללי עבודה ברמת גן שאתם חייבים להכיר

התחרות הגוברת, התסכול מהפקקים והמחיה הזולה יותר, גורמת ליותר ויותר חברות המפעילות חללי עבודה משותפים לבחור ברמת גן כיעד מועדף. כך, במרחק נסיעה קצרה מתל אביב, אפשר למצוא מתחמים של החברות הגדולות כמו WeWork, ריג'ס, אופיקס ואפילו בי אול שיפתחו שם סניף בקרוב. אלו מצטרפים לחללי עבודה קטנים יותר שכבר פועלים בהצלחה בעיר, כדוגמת הקומה השנייה, הקיבוץ רמת גן טראפיק לורדס ומתחמים נוספים שממוקמים ברחבי העיר. המאמר הבא ירכז את כל מה שצריך לדעת על חללי עבודה ברמת גן ולמה כדאי לעבוד דווקא בעיר הזאת.

במרחק נסיעה קצרה מתל אביב, אפשר למצוא חברות רבות המפעילות חללי עבודה משותפים ברמת גן, המציעות את כל מה שחלל עבודה משותף מציע, תוך חיסכון בפקקים, עלות זולה יותר ברוב המקרים ואנשי עסקים מכל התחומים שאפשר לפגוש רק אם מוותרים על תל אביב ועוברים לרמת גן.

מרחק קצר מתל אביב: חללי עבודה ברמת גן זה הלוקיישן החדש

נכון לכתיבת שורות אלו, פועלים כיום בסביבות 22 חללי עבודה ברמת גן, חלקם שייכים לחברות גדולות כמו WeWork, ריג'ס, מיינדספייס ואפילו בי אול שיפתחו שם סניף בקרוב. המגוון העצום הזה נובע מהמרחק הקצר מתל אביב, שמאפשר הוזלה משמעותית בשכר הדירה ומחיה זולה יותר, כך שיותר ויותר חברות יכולות לפתוח מתחמים בעיר, אשר מושכת אליה יותר עובדי הייטק, בזכות מתחמי העסקים המפותחים שבה.

המתחמים, חלקם מאפשרים כניסה במחיר מוזל ואפילו בחינם, מציעים את כל מה שאפשר לצפות מחלל עבודה משותף: עמדת אופן ספייס, משרדים להשכרה, חדרי ישיבות מאובזרים להשכרה לפי שעה או לפי יום, שירותי מזכירות, מטבח מאובזר וכל מה שבעל עסק צריך כדי להתחיל לעבוד בראש שקט, הכל בחשבונית אחת, שמוכרת למס הכנסה, בלי צורך לדאוג לכלום.

עבודה משותפים ברמת גן
בתמונה: ריכוז גבוה בתקופה האחרונה של חללי עבודה ברמת גן לצד ביקוש שהולך וגדל

הרשימה המעודכנת של חללי עבודה מומלצים ברמת גן

אחת הדרכים לבחור חלל עבודה משותף הוא דירוג הגולשים וברשימה הבאה ריכזנו את חללי העבודה הכי מדורגים, דבר שיעזור לכם להגיע לבחירה חכמה של חלל עבודה ברמת גן.

  1. מיינדספייס הבורסה רמת גן
  2. ריג’ס אטריום רמת גן
  3. הקיבוץ בורסה רמת גן
  4. נט.וורק
  5. ז’בוטינסקי 43
  6. ווי וורק רמת גן
  7. הקומה השנייה
  • בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס הבורסה רמת גן
    בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס הבורסה רמת גן

    מיינדספייס הבורסה רמת גן - Mindspace Ha'Bursa Ramat Gan

    מנחם בגין 11, רמת גן, ישראל
    טלפון: 073-7584786
    רק 4 דקות הליכה מתחנת רכבת תל אביב - סבידור מרכז, מיינדספייס הבורסה ברמת גן מציע חלל עבודה גמיש ומשרדים מעוצבים לחברות מכל סוג וגודל. נוסף על שלל שירותים והטבות, חלל העבודה מספק אינטרנט מהיר, קפה משובח, חדרי ישיבות מאובזרים, ופינות ישיבה מפנקות. חברת מיינדספייס מאפשרת גמישות מירבית - החל מהמשרדים המרוהטים בקפידה (רק תביאו את הלפטופ!), ועד חוזה חודשי גמיש שבאמצעותו ניתן לשכור משרד שעונה בדיוק לצורכי העסק. כל אלה בחלל עבודה יפיפה...
  • בתמונה: חלל עבודה ריג’ס אטריום רמת גן
    בתמונה: חלל עבודה ריג’ס אטריום רמת גן

    ריג’ס אטריום רמת גן - Regus Atrium Ramat Gan

    ז'בוטינסקי 2, רמת גן, ישראל
    טלפון: 073-7600838
    משרדי ריג'ס אטריום רמת גן ממוקמים במרחב המשרדים היוקרתי בקומה ה-18 של מגדל אטריום בעיר. הבניין צמוד לכביש המהיר נתיבי איילון ועם גישה מצוינת ללב תל אביב. סביבת המתחם מגוונת- מבורסת היהלומים עד לסטארט-אפים חדשניים. המתחם מציע לממברים משרדים פרטיים, מטבח מאובזר, חדרי ישיבות, ושירות מזכירות לזקוקים בכך.
  • בתמונה: חלל עבודה הקיבוץ בורסה רמת גן
    בתמונה: חלל עבודה הקיבוץ בורסה רמת גן

    הקיבוץ בורסה רמת גן - Hakibutz Bursa Ramat Gan

    תובל 20, רמת גן, ישראל
    טלפון: 073-7580120
    הקיבוץ התרחב לסניף נוסף בבורסת רמת גן. בחלל תמצאו משרדים פרטיים, לאונג' נוח ומרווח, חדר ישיבות ועוד. מתחם הקיבוץ מציע חדרים פרטיים מעוצבים ומרוהטים. השימוש בחדרי הישיבות במתחם הוא ללא עלות נוספת. הרשת הינה בתוכנית Amazon partners - חברי המתחם נכנסים לתוכנית AWS במסגרתה מקבלות קרדיטים לאחסון ב- AWS. שוכרים במתחם יוכלו להינות משיתופי פעולה ייחודיים של הרשת עם Amazon, Facebook ו- Google לסטרטאפים ועסקים. בקיבוץ דוגלים בערכי ארץ ישראל היפה: עזרה הדדית, חברות ושמירה על התנהגות מכבדת...
  • בתמונה: חלל עבודה נט.וורק
    בתמונה: חלל עבודה נט.וורק

    נט.וורק - Net.work

    דרך בן גוריון 38, רמת גן, ישראל
    טלפון: 073-7594318
    נט.וורק הינו חלל עבודה משותף השייך לעיריית רמת גן, החלל מציע סביבת עבודה תומכת לסטארטאפים משלב הרעיון ועד בגרות, הצטרפות לקהילה עסקית במרחב המקדם חדשנות, אירועים ותוכן מקצועי, ואפשרות לשיתופי-פעולה עם העירייה. חלל נוח ומשתלם לפרילנסרים ובעלי עסקים קטנים.
  • בתמונה: חלל עבודה ז’בוטינסקי 43
    בתמונה: חלל עבודה ז’בוטינסקי 43

    ז’בוטינסקי 43 - Jabotinsky 43

    ז'בוטינסקי 43, רמת גן, ישראל
    טלפון: 073-7576181
  • בתמונה: חלל עבודה ווי וורק רמת גן
    בתמונה: חלל עבודה ווי וורק רמת גן

    ווי וורק רמת גן - WeWork Sapir Tower Ramat Gan

    תובל 40, רמת גן, ישראל
    טלפון: 03-7176025
  • הקומה השנייה - The Second Floor

    הרא"ה 9, רמת גן, ישראל
    טלפון: 073-7826319
    הקומה השנייה הוא מרכז הצעירים של העיר רמת-גן, המספק תנאים נוחים לעבודה או ללימודים עבור צעירים תושבי העיר בגילאי 35-18. בקומה השנייה ניתן למצוא פינות עבודה, WI-FI חופשי, סדנאות ייעודיות לצעירים ובחינם. המרכז בא לתת מענה לצעירים בעיר בכמה דרכים: העשרה- הרצאות, קורסים וסדנאות במגוון תחומים. אירועים חברתיים רחבים סביב נושאים שונים, כאשר מטרתם העיקרית היא להפגיש צעירים תושבי העיר זה עם זה וליצור קהילת צעירים רחבה. ייעוץ אישי - הכוונה בנושאים של השכלה גבוהה, תעסוקה, קידום קריירה...

למצוא חלל עבודה משותף ברמת גן במחיר מתאים לכל כיס, ואפילו.. בחינם!

קשה לדעת מי היתה הראשונה לפתוח חלל עבודה ברמת גן, אך כמות המתחמים המרשימה שנפתחו בעיר, עוזרת לכל בעל עסק למצוא חלל עבודה משותף במחיר שמתאים לכל כיס ובמקרה של הקומה השניה- תושבי העיר שנמצאים בין הגילאים 18-35 יוכלו ליהנות מכניסה חינם למתחם, כאשר אפשר למצוא במקום סדנאות העשרה, ייעוץ אישי וקהילה של צעירים תושבי העיר.

מתחמים נוספים מציעים עמדת אופן ספייס במחיר של 500 ש"ח ומשרד פרטי לשלושה אנשים אפשר למצוא ב3,000 ש"ח, מחיר נמוך לעומת משרדים אחרים בעיר, כשכל ההוצאות כמובן כלולות במחיר. כך יש לך אפשרות למצוא את המתחם המתאים לך לפי התקציב, בלי צורך להיכנס להוצאות מיותרות.

איך משווים בין חללי עבודה ברמת גן ואיך בוחרים מקום מתאים?

מעבר לתקציב, הצורך למצוא חלל עבודה מתאים גדול, כי ברגע שמתמקמים במשרד או בעמדת אופן ספייס, הלקוחות, המשקיעים והעובדים אם ישנם מכירים כבר את המתחם ומרגישים שמדובר בעסק יציב. לכן חשוב לבחור נכון את חלל העבודה שממנו יעבוד העסק שלך.

לכן אמנם כדאי לשמור על התקציב אך לא צריך להסתכל רק עליו. קודם כל כדאי לקרוא ביקורות על המתחמים השונים, לקרוא את התגובות עליהם ולהבין מה שוכרים אחרים חושבים על המקום. לאחר מכן מומלץ ללכת לכמה מתחמים כדי להתרשם מהצוות, האווירה, העובדים וכמובן השוכרים האחרים במקום, כדי לדעת האם זהו מתחם שיהיה לך כיף לעבוד בו או שכדאי להמשיך לחפש, כדי למצוא את המקום המתאים ביותר.

לסיכום, במרחק קצר מתל אביב, אפשר למצוא חללי עבודה משותפים רבים אשר יחסכו את הפקקים בבוקר ובתקציב שמתאים לכל כיס, עם כל מה שמתחם עבודה משותף מציע לשוכרים שלו: מטבח מאובזר, מזכירות, שירותי דואר ובמקרה של החברות הגדולות גם אפשרות לעבוד מכל מתחם ששייך לרשת, בכל מקום בארץ. כדאי להקדיש זמן ולמצוא את חלל העבודה המתאים ביותר, כדי לשדר יציבות לעובדים, ללקוחות ולמשקיעים השונים ובעיקר כדי לפתח קשרים שאפשר למצוא רק במתחם עבודה משותף.