חללי עבודה בנתניה – האם זהו אזור הביקוש החדש לחללי עבודה?

עד לפני עשור או שניים אף אחד לא חשב על נתניה כעל מרכז עסקים פעיל, בטח לא כעל אזור ביקוש כמו תל אביב, ירושלים או חיפה. אך ההתפתחות המרשימה של העיר ומרכזי העסקים שבה הפכו אותה לאזור ביקוש וכיום פועלים עפ"י ספייסנטר 12 חללי עבודה בנתניה, שבהם אפשר למצוא שפע של משרדים להשכרה, עמדות אופן ספייס או חדרי ישיבות להשכרה במחיר הכל כלול ובאיכות הגבוהה ביותר שאפשר לבקש. אז האם נתניה היא אזור הביקוש החדש למתחמי עבודה משותפים? כל הפרטים בהמשך.

לכאורה יש בעיר הזאת הכל: ים, מיקום אסטרטגי בין השרון למרכז בזמן נסיעה סביר ומחירים זולים יחסית לאזור המרכז והשרון. למרות זאת, לעיר נתניה לקח יותר משני עשורים להפוך להיות מרכז עסקים נחשב, כשרק תל אביב וירושלים עוקפות אותה, עד שכיום יותר ויותר חברות חשובות וגדולות עוברות לאזורי התעסוקה של העיר.

למה לבחור דווקא חללי עבודה משותפים בנתניה?

מרכזי תעסוקה הולכים ומתפתחים וחברות גדולות שעוברות לעיר מתל אביב הגדולה הובילו חברות רבות המפעילות חללי עבודה משותפים לפתוח מתחמים בעיר, אשר סימן ההיכר שלה, אחרי הטיילת המרשימה, הוא השלט הצהוב הגדול של איקאה, שמקבל בגאון את פני הבאים לעיר.
כיום פועלים כ-12 מתחמים בעיר, כשכל אחד מהם מציע הטבות שונות.

מלבד המחירים הזולים יחסית לאזור המרכז, העובדה שנתניה הופכת לאזור ביקוש חדש, מגדילה את התחרות, כשבין הסיבות לעבור לעיר אפשר למנות נוף לים מהעבודה, קרבה לרכבת, נגישות ללקוחות באזור השרון, שלא תמיד מגיעים לתל אביב הגדולה ונטוורקינג עם חברות גדולות שכבר עובדות בעיר.

חללי עבודה בנתניה
בתמונה: אזור התעשייה פולג בנתניה הכולל ריכוז גבוה של מתחמי עבודה משותפים

נגישות מלאה ללקוחות בעזרת חללי עבודה משותפים בנתניה

נגישות ללקוחות היא דבר חשוב, בטח בעידן שבו אפשר למצוא את הכל קרוב לבית או באינטרנט. עסק קטן, בתחילת הדרך, לא יכול להרשות לעצמו הקמת סניפים רבים שיעלו כסף רב. לכן חברות רבות המפעילות מתחמים משותפים מאפשרות, תחת תנאים מסוימים, לעבוד מכל סניף שלהן בארץ ולפעמים גם בעולם.

כך, בעזרת חלל עבודה משותף בנתניה, המאפשר עבודה בסניפים נוספים, גם עסק קטן ואפילו חברות שרוצות להקים סניף נוסף יכולות לעשות זאת בלי עלויות מיותרות. לכן בחירת חלל עבודה משותף בנתניה יכולה לחסוך לך הקמת סניף נוסף בתל אביב או בערים אחרות ברחבי הארץ, כאשר בוחרים בחלל עבודה שמאפשר עבודה מכל סניף בארץ.

חמשת חללי עבודה בנתניה בדירוג הגבוה ביותר עפ"י הגולשים

אחת הדרכים לבחור חלל עבודה משותף הוא דירוג הגולשים וברשימה הבאה ריכזנו את חללי העבודה הכי מדורגים, דבר שיעזור לך להגיע לבחירה מושכלת.

  1. ריג’ס נתניה
  2. וייב וורקספייס
  3. פאוורבול נתניה פולג
  4. דוגדר נתניה
  5. עובדים ספייס
  • בתמונה: חלל עבודה ריג’ס נתניה
    בתמונה: חלל עבודה ריג’ס נתניה

    ריג’ס נתניה - Regus Netanya

    הצורן 4, נתניה, ישראל
    טלפון: 073-7580422
    בניין משרדים מודרני ומרשים, הממוקם באזור התעשייה פולג המשקיף על הנוף של העיר. בתוך אזור תעשייתי ומסחרי שוקק חיים, המרכז חולק את המקום עם מסעדות וחנויות יוקרתיות וההגעה אליו פשוטה. בקומות היוקרתיות בבניין ניתן למצוא משרדים פרטיים, חדרי ישיבות יצירתיים ועמדות עבודה דינמיות, במרחב שמחובר למשרדים ממשלתיים, כגון העירייה, למובילי דעה בתחום הטכנולוגי באזור. צוות מנהלה ידידותי שמעניק תמיכה ומיקום נהדר יעזרו להגביר את הפרודוקטיביות.
  • בתמונה: חלל עבודה וייב וורקספייס
    בתמונה: חלל עבודה וייב וורקספייס

    וייב וורקספייס - VIBE WORKSPACE

    אריה רגב 4, נתניה, ישראל
    טלפון: 073-7580030
    Vibe Workspace הוא מתחם עבודה משותף בנתניה הממקום בקומה ה-1 ומתאים לאנשים שאוהבים לעבוד באווירה צעירה וחדשנית. המתחם שם דגש על נראות ואיכות וכתוצאה מכך מאובזר עד הפרט האחרון (כולל הכוסות!). למתחם יש מרפסת רחבת ידיים להפסקה קלילה באמצע היום ולאירועי ערב נוחים ואיכותייים. חלל עבודה וייב וורקספייס מציע משרדים להשכרה המתאימים לצוותים קטנים ובינוניים. מעבר לכך ישנן עמדות אופן ספייס, חדרי ישיבות וחדר סדנאות המתאים ל-12 אנשים. מתחם העבודה פתוח 24/7, מפנק וכיפי עם הפי...
  • בתמונה: חלל עבודה פאוורבול נתניה פולג
    בתמונה: חלל עבודה פאוורבול נתניה פולג

    פאוורבול נתניה פולג - Powerball Netanya Poleg

    גיבורי ישראל 10, נתניה, ישראל
    טלפון: 073-7581734
    סניף חדש ל- POWERBALL שמצטרף לסניף בפארק המדע - והפעם בפארק תעשיות פולג, נתניה. המתחם משתרע על פני כ- 2000 מ"ר. הסניף החדש בפולג כולל גם הוא משרדים מעוצבים ומרווחים, משדר חדשנות ,אווירה הייטקית ומשפחתיות, כך שהמתחם ידידותי לילדים (ולכלבים). Powerball מציעה מגוון פתרונות של חללי עבודה לאונג' מפנק לאירוח הרצאות ואירועי חברה וכן אזורי ישיבה משותפים באווירה אחרת. במתחם מתקיימות הרצאות שבועיות בתכנים מעשירים, Office Hours של מיטב המומחים, Happy hour שבועי,...
  • בתמונה: חלל עבודה דוגדר נתניה
    בתמונה: חלל עבודה דוגדר נתניה

    דוגדר נתניה - Dogether Netanya

    בני ברמן 2, נתניה, ישראל
    טלפון: 073-7835452
    במיקום נחשק ביותר- קניון עיר ימים נתניה,עם נוף שמשקיף אל הים, יושב הסניף השני של חלל העבודה דוגדר- dogether עיר ימים. במרחק נסיעה קצר מתחנת הרכבת בית יהושע, מרחק הליכה מחוף הים של עיר ימים וכמובן קניון שיש בו הכל- הופכים את הסניף הזה של חלל העבודה דוגדר למצליח ונחשק ביותר. מסלולי תמחור שונים- המתחילים מתמחור יומי ועד שכירות חודשית, מתאימים לכל כיס וניתן למצוא גם בסניף זה מגוון עסקים רחב המאפשר נטוורקינג ויצירת קשרים...
  • בתמונה: חלל עבודה עובדים ספייס
    בתמונה: חלל עבודה עובדים ספייס

    עובדים ספייס - Ovdim Space

    מפי 5, נתניה, ישראל
    טלפון: 073-7596926
    עובדים ספייס הינו חלל עבודה משותף ובוטיקי שנותן מענה כמו כל מתחם עבודה ענק שיש, רק באופן אינטימי יותר. בעובדים ספייס שמים דגש על מרחב עבודה הנותן מענה מקיף שיענה על כל הצרכים לעצמאים, פרילנסרים, סטרטאפים ועוד.... והכל באווירה מאוד מפנקת ומזמינה. חלל עבודה זה יושב בפולג ומאפשר השכרת עמדה באופן ספייס, משרד להשכרה, חדר ישיבות וחלל אירועים והרצאות.
לסיכום, אחרי תל אביב וירושלים, נתניה הופכת לאזור הביקוש החדש ויותר ויותר חברות המפעילות חללי עבודה משותפים פותחות מתחמים ברחבי העיר ובעיקר באזור עיר ימים המתפתח. אם החלטת לחפש משרד להשכרה בנתניה, אתר ספייסנטר מזמין אותך להיכנס ולבחור את המקום המתאים לך.