חוסכים בהוצאות בגלל הקורונה? חללי עבודה משותפים ללא עלות

עיריות רבות מודעות לצורך לעודד עסקים קטנים ולחשיבות העבודה במשרד מסודר, אשר יוצר גם נטוורקינג טבעי בין בעלי העסקים שעובדים במתחם. לכן ישנם חללי עבודה רבים בבעלות או בסבסוד עיריות ברחבי הארץ, שמקנות לתושביהם את האפשרות להכנס חינם בכל ימות השנה. ריכזנו עבורך רשימה של חללי עבודה משותפים שאפשר להכנס אליהם בחינם, בין אם בסבסוד העירייה ובין אם לתקופת התנסות על חשבון חלל העבודה וכך לחסוך הוצאות בתקופת הקורונה.

ברחבי הארץ אפשר למצוא חללי עבודה משותפים רבים שהעיריות השונות מסבסדות אותם, מאחר והן רוצות לעודד עסקים ומודעות לחשיבות העבודה ממשרד מסודר ולא מהבית. אותן עיריות שוכרות מקום בעצמן או מסבסדות חלל עבודה משותף, כדי לאפשר לתושבים בעלי עסקים לבוא לעבוד בחינם לגמרי. לעיתים יש מגבלת גיל, כאשר העירייה מעודדת בעיקר צעירים לפתוח מיזמים חדשים. גם חללי עבודה רבים מודעים לקושי במצב הנוכחי ויוצאים בתוכניות שונות שמאפשרות להתנסות בשירותיהם בחינם או בתשלום סמלי צנוע.

כשהעירייה מעודדת עסקים- חללי עבודה משותפים בבעלות העירייה

תוכניות לעידוד עסקים קטנים קיימות כמעט בכל עיר בארץ, בפרט בערים עם אזורי תעסוקה מובהקים. העיריות רוצות כמה שיותר עסקים בתחומן, ולכן משקיעות סכומים ניכרים בעידוד עסקים קטנים, בעיקר בקרב צעירים, כשלכל עיר ישנה מגבלת גיל משלה. מאחר והעיריות מודעות למחירים הגבוהים של משרדים עצמאיים ולכך שלעסקים רבים בתחילת הדרך אין את הסכומים שמאפשרים לחפש משרד להשכרה באופן עצמאי, בעיקר בתקופה הזאת, העיריות החליטו להשקיע ולהקים חללי עבודה משותפים המיועדים לתושבים בעלי עסקים קטנים.

מלבד משרד להשכרה או עמדת אופן ספייס, אפשר למצוא במתחמים בבעלות העירייה גם שירותים רבים נוספים כמו שירותי ייעוץ שיווקי ועסקי, התייעצויות עם עורכי דין ורואי חשבון, הרצאות, סדנאות נטוורקינג ופעילויות רבות נוספות שעוזרות לעסקים לצמוח. בתקופה הזאת, כמובן, הכל בהתאם למגבלות ולהנחיות משרד הבריאות. כך בעלי עסקים רבים שרוצים לחסוך כסף בתקופה הזאת יכולים למצוא חלל עבודה משותף בחינם לגמרי.

עבודה משותפים ברמת גן
בתמונה: ריכוז גבוה בתקופה האחרונה של חללי עבודה ברמת גן לצד ביקוש שהולך וגדל

עוזרים לשמור על התקציב: חללי עבודה משותפים אשר מציעים תקופת התנסות בחינם

מאחר ובעיריות רבות ישנה מגבלת גיל למי שרוצה להנות מהמתחם של העירייה, חללי עבודה רבים נרתמו למאמץ ומציעים תקופת התנסות בחינם לגמרי, או במחיר סמלי, אשר מאפשרת לבעלי עסקים לשמור על התקציב ולשמור את הראש מעל המים בתקופה הזאת.

תקופת ההתנסות מאפשרת שימוש בכל השירותים שמציעים חללי העבודה, לרבות המטבח המאובזר, חדרי ישיבות והמשרדים, כמובן תוך שמירה על ההנחיות של משרד הבריאות ותוך איסור התקהלויות במרחב הציבורי. הרשימה המלאה של חללי עבודה משותפים שאפשר להכנס אליהם בחינם לפניך.

  1. מזא”ה 9
  2. הקומה השנייה
  3. ורדיאל 17
  4. אילת האב
  • בתמונה: חלל עבודה מזא”ה 9
    בתמונה: חלל עבודה מזא”ה 9

    מזא”ה 9 - Mazeh 9 Tel Aviv

    מזא"ה 9, תל אביב, ישראל
    טלפון: 073-7589697
    בתל אביב-יפו חיים כ130 אלף צעירים, מספר המהווה שליש מתושבי העיר. יחידת הצעירים הוקמה בשנת 2010, ופועלת מאז מתוך מטרה לתת לצעירות ולצעירים החיים בעיר את הכלים הטובים ביותר להשפיע על עתידם האישי ועל העיר, החברה והקהילה שהם חלק ממנה. הנחת העבודה שלנו מושתתת על שני עקרונות מנחים – 1. יש לייצר עבור צעירים אירועים, שירותים ותכנים באופן המותאם להם, בשפה ובאמצעים הרלוונטיים עבורם. 2. צעירים מהווים מנוע פעולה משמעותי עבור המקום בו הם נמצאים ואנו שואפים...
  • הקומה השנייה - The Second Floor

    הרא"ה 9, רמת גן, ישראל
    טלפון: 073-7826319
    הקומה השנייה הוא מרכז הצעירים של העיר רמת-גן, המספק תנאים נוחים לעבודה או ללימודים עבור צעירים תושבי העיר בגילאי 35-18. בקומה השנייה ניתן למצוא פינות עבודה, WI-FI חופשי, סדנאות ייעודיות לצעירים ובחינם. המרכז בא לתת מענה לצעירים בעיר בכמה דרכים: העשרה- הרצאות, קורסים וסדנאות במגוון תחומים. אירועים חברתיים רחבים סביב נושאים שונים, כאשר מטרתם העיקרית היא להפגיש צעירים תושבי העיר זה עם זה וליצור קהילת צעירים רחבה. ייעוץ אישי - הכוונה בנושאים של השכלה גבוהה, תעסוקה, קידום קריירה...
  • בתמונה: חלל עבודה ורדיאל 17
    בתמונה: חלל עבודה ורדיאל 17

    ורדיאל 17 - Vardiel 17

    ורדיאל 17, תל אביב יפו, ישראל
    טלפון: 073-7826226
    חלל העבודה הפתוח של ורדיאל 17 - בית הצעירים של דרום העיר, אותו מפעילה יחידת הצעירים של עיריית תל אביב- יפו, הוקם במטרה לאפשר לצעירות וצעירי דרום תל אביב לעבוד ו/או ללמוד באופן אישי, במרחב משותף, ללא השתתפות כספית. הבניין נמצא בסמטה היוצאת משוק התקווה וניתן להגיע אליו בקלות גם בתחבורה ציבורית, מכל רחבי העיר. בחלל המרכזי מתנגנת לאורך היום מוזיקה באוירת בית קפה. המעוניינים יכולים גם לשבת בחדר השקט ו/ או לקבל אטמי אזניים.
  • בתמונה: חלל עבודה אילת האב
    בתמונה: חלל עבודה אילת האב

    אילת האב - EilatHub

    הבלן 3, אילת, ישראל
    טלפון: 073-7585718
    מתחם אילת האב הוא מתחם חינמי המתמקד בעזרה ליזמים לספק להם את התשתית שתעזור להם להוציא את הרעיונות שלהם לעולם, תוך התמקדות בבניית ערך בלתי מתפשר, מציאת פתרון מצויין לבעיה רצינית ובניית צוות וטכנולוגיה יוצאים מן הכלל. באילת האב משקיעים כל יום בבניית תכניות חינוך ובשותפויות אסטרטגיות עם ארגונים שמעודדים יוזמה, מנהיגות ויצירתיות בבני נוער. מאמינים שליזמות וליצירתיות אין גיל ומשקיעים בדבר אחד- יצירת הזדמנויות באופן שווה לכולם. המתחם מספק חללי עבודה משותפים וחדרי...
לסיכום, אפשר לראות שגם חברות המפעילות חללי עבודה משותפים וגם העיריות ברחבי הארץ נרתמו לעזור לבעלי העסקים הקטנים ומאפשרות גישה בחינם לשירותים שלהם .אתר ספייסנטר מזמין אותך להיכנס, להשוות ולבחור את חלל העבודה המתאים לצרכים שלך.