חללי עבודה משותפים בהרצליה שישאירו לכם טעם של עוד

אומנם מתחמי עובדה משותפים עדיין יחסית חדשים, ולא כולם מודעים לאפשרות העצומה והמגוונת שהם מציעים, אך עסקים רבים שמבקשים להשתכלל, להשיג יותר ובו זמנית להוציא פחות מתחילים לבחון חלופות, כך שמהר מאוד הם למדים להכיר את סך ההטבות שמתחמים מעין אלו מציעים, ואם נדייק, הם למדים להעריך את סך ההטבות שאותם חללי עבודה בהרצליה מציעים, וזאת כי העיר שיושבת במיקום אסטרטגי בין ת"א לנתניה מאפשרת להיות סמוכים לעיר הגדולה ובו זמנית ליהנות מסך ההטבות שנגזרות מכך, ועל כן אם גם אתם מבקשים למצוא מתחם עבודה משותף בעיר, אתם עומדים להכיר היצע איכותי, מפנק, משתלם ושמציע הרבה ומעבר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם באפיקי שכירות מקבילים. נשמע מעניין? מוזמנים ללמוד מעט יותר אודות מתחמי WeWork הרצליה ומגוון חללי עבודה נוספים.

ביקוש לצד מענה - די פשוט!

לצד העובדה שבהרצליה פועלים לא מעט עסקים ולא מעט יזמים חדשים סוללים בה את דרכה, גם מדובר בעיר שמושכת תנועה ערה, שקרובה למגוון אזורים אסטרטגים, שמציעה את כל הפינוקים של עיר גדולה ומודרנית (כולל מתחמי קניות, מסעדות ובתי קפה) ובו זמנית מדובר בעיר שגם יודעת להציע נוף משגע, חופים מרגיעים ואזורים יחסית שקטים, כך שאם נוסיף לכל החבילה את צירי התנועה הראשיים, את התחבורה הנוחה ואת התנופה העסקית שלאחרונה ממשיכה לתפוס תאוצה, הרי שרק הגיוני למצוא מענה ראוי לכל אותם עסקים גדולים וקטנים ולכל אותם פרילנסרים שמבקשים לעבוד בעיר אך לא מהבית, לצד תנאים נוחים אך מבלי לשלם סכומים גבוהים, באופן קבוע אך מבלי להתחייב, ופה בדיוק חללי עבודה משותפים נכנסים לתמונה.

מה מצפה לכם במתחמי העבודה?

כולם מכירים את הדילמה של עסקים ואקזיטים שנמצאים בתחילת דרכם. מצד אחד רוצים לפעול בגדול ומצד שני פוחדים להתחייב, ועל כן הפתרון של אותם משרדים להשכרה בהרצליה כה אידאלי. שנפרט? ראשית אין צורך להתחייב אלא מדי חודש מקבלים החלטה מחדש האם שוכרים לחודש נוסף, ושנית שוכרים בדיוק את הגודל הנחוץ, כך שמשלמים מחיר סמלי ומקבלים הרבה ומעבר למה שעסק קטן (ואפילו גדול) יכול להרשות לעצמו. מכאן שעבור השכרת משרד או אופן ספייס בין היתר גם מקבלים שירותי מזכירה, ציוד משרדי, עיצוב מושקע, שירותי ניקיון, מיקום מנצח, מטבח מאובזר, פעילויות העשרה וכמובן פינות ישיבה ומפגשים עסקיים וחברתיים שמסייעים לרקום קשרים מניבים.

SPACES הגיעה לישראל: ספייסס הרצליה

SPACES. Oxygen Herzliya

כתובת: מדינת היהודים 62, הרצליה

בלב איזור ההייטק של הרצליה, ממוקם המתחם היפהפה הזה אשר מציע סביבת עבודה אנרגטית ומעוררת השראה. מדובר בשכונה יצרתית ומעוצבת, והבניין בו ממוקם ספייסס אוקסיג'ן נחשב לבניין בעל מבנה ארכיטקטוני ייחודי. הגישה למקום בעזרת רכב ותחבורה ציבורית קלילה בהחלט, וניתן ליהנות ממסעדות וברים מצוינים באיזור.

ספייסס אוקסיגן הרצליה Spaces Oxygen Herzliya 8

בתמונה: סניף בית הקפה הנמצא בתוך ספייסס אוקיסג'ן

אי אפשר לפספס: ווי וורק שנקר הרצליה

WeWork Shankar Herzliya

כתובת: אריה שנקר 1, הרצליה

ענקית מתחמי העבודה העולמית לא תפספס הזדמנות להפעיל מתחם עבודה משותף בהרצליה. ווי-וורק שנקר בהחלט נכנס לרשימת מתחמי עבודה מומלצים בהרצליה. הוא ממוקם בסביבה עסקית מתקדמת המהווה בית למטריקס, אפל, מיקרוסופט ותאגידי ענק נוספים. המקום ממוקם מרחק נסיעה קצר מחוף הים, ומוקף כמובן במסעדות וברים אטרקטיביים. מתחם ווי-וורק מציע אווירה יזמית וחדשנית, ובהחלט עומד בציפיות!

בתמונה: שטח האופן-ספייס מזמין מתמיד, וויוורק שנקר הרצליה

יוצאים מתל אביב: מיינדספייס הרצליה

MINDSPACE Herzliya

כתובת: המנופים 10, הרצליה

מתחם מיינדספייס בהרצליה ממוקם בהרצליה פיתוח, מוקך מסעדות ובעל נגישות נהדרת מבחינת תחבורה ציבורית. המקום מציע לחבריו אווירה צעירה וחדשנית, משרדים מעוצבים ברמה גבוהה ואירועים מגוונים לחברי הקהילה. המקום מעודד נטוורקינג ותומך בעיקר בסצינת ההייטק והחדשנות.חברי מיינדספייס יכולים לעבוד מכל סניף ל החברה, בכל העולם, ללא תוספת תשלום. זהו בהחלט אחד המתחמים היוקרתיים שיש להרצליה להציע בתחום של חללי עבודה משותפים.

בתמונה: גם באופן ספייס אפשר לעבוד בשקט, מיינדספייס הרצליה

ריג'ס הרצליה

Regus Herzliya

כתובות: רחוב המנופים 9, הרצליה | רחוב החושלים 6, הרצליה

חברת ריג'ס מציעה 2 סניפים יוקרתיים במיוחד בהרצליה פיתוח, והם בהחלט נכנסים לרשימת חמשת מתחמי עבודה המומלצים בהרצליה. המתחמים ממוקמים במגדלי אקרשטיין והסביבה ומציעים לחבריהם חנייה מאובטחת בשפע, שירותי קמעונאות, מקומות בילוי מרכזיים ומסעדות מצוינות.

בתמונה: לאונג' מפנק בריג'ס הרצליה

מיקסר הרצליה

MIXER Herzliya

כתובת: אריק איינשטיין 3, הרצליה​

בסניף של מיקסר בהרצליה, תוכלו ליהנות מאפשרויות חברות רבות, החל מעובד יחיד באופן ספייס, ועד ל-300 עובדים תחת קורת גג אחת. אפשר לשכור אגפים פרטיים בהתאמה אישית, וזה כולל מטבח מאובזר, חדרי ישיבות מעוצבים וכמובן משרדים פרטיים יוקרתיים. המתחם ממוקם סמוך לתחנת הרכבת של הרצליה, ומציע שפע רב של מסעדות, בתי קפה, חנויות וגישה לצירי תנועה ותחבורה ראשיים.

סגנון מיקום ואווירה - כל הנדבכים שמשפיעים על הבחירה

אז מה היו לנו כאן? תמצית של חמשת המתחמים המובילים בעיר הרצליה, אך כפי שכבר הבנתם גם קיימות אופציות נוספות. מכאן שקיימים מתחמים מעוצבים באופן יותר יוקרתי והייטקיסטי, קיימים מתחמים שמעוצבים באופן יותר חמים ואוונגרדי, קיימים מתחמים שממוקמים בלב השוקק של אזורי הבילוי, קיימים מתחמים שיושבים לצד החברות הגדולות (אפל, מיקרוסופט, מטריקס ושאר תאגידים), קיימים מתחמים שיושבים בקו ישיר לחופים מרהיבים, קיימים מתחמים שמציעים אווירה תוססת וצעירה, קיימים מתחמים שיושבים בסמיכות לקווי תחבורה שחולפים בתדירות גבוהה וכדומה, כך שרק נותר לבחור מה רצוי ויותר מתאים עבור המיזם העסקי שלכם ופשוט לבדוק אם נותרה אופציה אידאלית להשכרה.

מרוויחים ממיקום מנצח!

כפי שציינו, בעיר הרצליה קיימים לא מעט סניפים משגשגים, מרהיבים, מעוצבים, מושקעים ושמציעים ללקוחות מיקום מנצח, אווירת יוקרה ומארז מרשים של שירותים משלימים, ועל כן בין אם גרים בעיר ובין אם גרים בסמיכות (מדרום ומצפון) ובו זמנית מבקשים ליהנות מסך האיכויות של העיר, ממחירי השכירות הכדאיים ומהעובדה שמדובר במתחמים שאומנם סמוכים לעיר ת"א אך שנשארים מחוצה לה, הרי שרק נותר לעבור בין המתחמים השונים ולהתחיל להבין איזה מתחם יותר נכון ספציפית עבורכם, כאשר הרבה פעמים ישנה השפעה ישירה לבחירות של עסקים נוספים לשכור באותו מתחם, ולו כי ניתן להביט קדימה ולצפות שיתופי פעולה לצד הפרייה הדדית.

איך תבחרו את המתחם המתאים לכם ביותר?

הרצליה היא ללא ספק אחת הערים המובילות בישראל. במרחק קצר מתל אביב, אבל פחות סואנת, פחות פקוקה, ומציעה לא פחות שירותים ואטרקציות לתושבים שלה ולאורחים שלה. על מנת לבחור מתחם עבודה מועדף עליכם בהרצליה, כדי שתוכלו לעבוד בו באופן קבוע, עליכם לבחון את האיזור הגיאוגרפי המועדף עליכם ומה הוא מציע, את התקציב החודשי או השנתי שאתם מקציבים לטובת העניין, והכי חשוב, את ההרגשה שאתם מקבלים מכל מקום בו ביקרתם. בסופו של דבר, חשוב שהמקום בו תבחרו לעבוד, יהיה בעל אווירה שמתאימה לכם באופן אישי, על מנת לבצע את עבודתכם על הצד הטוב ביותר.

שנסכם?

הרצליה הינה עיר מרכזית שמחזיקה בסך ההטבות של העיר ת"א, אך גם בסך ההטבות של "העיר הסמוכה". מכאן שבין אם מחפשים מתחם עבודה משותף והייטקיסטי, בין אם מחפשים מתחם עבודה מעוצב וממוקם היטב ובין אם מחפשים לחסוך ובמקביל לקבל הרבה יותר, הגיע הזמן שתכירו מקרוב מה מתחמי העבודה המשותפים בהרצליה יודעים להציע.