חללי העבודה הטובים ביותר לשנת 2020: קבלו את המנצחים הגדולים!

מתחמי העבודה הם תופעה יחסית חדשה. אך בזכות האיכות הלא מתפשרת של המתחמים השונים ובזכות ההבנה שמחלחלת בשנים האחרונות שמדובר במענה מדויק. מענה שכולל אינספור יתרונות חשובים, וגורם לכך שהביקוש רק גדל ואינספור מתחמים נפתחים. כל מתחם והיתרון, קהל היעד והעיצוב שלו. פה עצרנו לשאול שאלה אחת פשוטה – איזה מתחם מצליח להתעלות מעל השאר? לאחר שמתחמי עבודה משותפים התעלו מעל המשרדים הרגילים, הגיע הזמן לומר כל הכבוד ואף תודה, תודה גדולה לכל אותם מתחמים שהצליחו לקחת את הנוסחה המנצחת ולמנף אותה לגבהים מרשימים שתומכים באינספור עסקים. קבלו את החמישייה המנצחת בתחרות "חללי העבודה הטובים ביותר לשנת 2020״ – כל אחת בקטגוריה משלה:

Brain Embassy

הזוכה בקטגוריית XL (2500+ מ"ר)

בריין אמבסי הנו מותג של מתחמי עבודה משותפים שמגיע אלינו ישירות מאירופה. חלל עבודה בתל אביב היושב בבניין אדגר C360 ברחוב השלושה. הגדולה של המתחם נוגעת ביכולת להציע מענה מלא לכולם – לחברות קטנות ובינוניות, לעצמאיים ולסטרטאפים. זאת לצד מרחב עבודה פתוח, יחידות ייעודיות לכמות יחסית גדולה של עובדים, מטבחון מאובזר, מספר חדרי ישיבות ועוד. לצד מענה מותאם לשורה ארוכה של צרכים ייחודיים ומשתנים, המתחם גם יודע להציע שירותים מקיפים נוספים. בין היתר מנטורינג עסקי, פינות השראה, ריהוט ארגונומי, נוף ישיר לסוהו התוסס של העיר ואקוסטיקה מעולה. עוד ראוי לציין שבמקום מחכה כל מה שרק זקוקים לו, מרמת העט ועד רמת שירותי הדפסה.

בריין אמבסי חלל העבודה הטוב ביותר לשנת 2020
הזוכה בקטגוריית L (1,000-2,500 מ"ר)

בראשון לציון שוכן סניף של dogether שנבחר במקום הראשון בתחרות חלל העבודה הטוב ביותר מבית ספייסנטר. ההצלחה לא הגיעה מיד, אלא דרשה עבודה מסביב לשעון. אז מה ניתן למצוא במתחם שמזכה בפרגונים כה רבים? עיצוב מוקפד, אבזור משמעותי והרבה מעבר. בין היתר השוכרים במקום נהנים ממגדל משרדים שפועל סביב השעון ושכולל חדר כושר, חנויות, מסעדות ועוד, וזאת לצד קפה משובח במקום, לאונג' מפנק, משרדים מפוארים, חדרי ישיבות מאובזרים, נוף מהפנט ובעיקר אוכלוסייה יזמית ויצירתית שנהנית מגמישות מרבית בכול הנוגע לתנאי השכירות – הן מבחינת תנאי תשלום והן מבחינת המתחמים שעומדים על הפרק. מכאן שאין זה משנה אם מדובר בעצמאים, ביזמים, בסטרטאפים או בחברה של 100 עובדים. דוגדר כבר תבנה עבור כל עסק ועסק את מסלול השכירות הטוב ביותר, ואין זה משנה אם מדובר בקוסמטיקאית או בחברת הייטק.

דוגדר חלל העבודה הטוב ביותר לשנת 2020
הזוכה בקטגוריית M (500-1,000 מ"ר)

מועדון עסקים שמתחזק קהילה תוססת ומתחמי עבודה שיתופיים בתל אביב. המתחם בעל אג'נדה ברורה: פועל למען עסקים שמובילות נשים, עסקים בעלי גיוון חברתי ושמובילים אימפקט חיובי. בפנתרה שואפות/ים לעולם שוויוני שמאפשר לכולם/ן להגיע לעמדות מפתח. זהו מרחב היפר אקטיבי הן מבחינת האופי והן מבחינת הקצב. הוא מבוסס על קהילה חזקה שחותרת להצלחה ושדוחפת לפרוץ גבולות, וזאת לצד שימוש בכלים ניהוליים מעשיים, תוכן מעשיר, סדנאות, ליווי עסקי, השראה ומפגשים חברתיים. כמו כן, מודל ההפעלה של המועדון מעניק חוויה עסקית כוללת וייחודית: נטוורקינג, מנטורינג, פיתוח מיומנויות ניהול מעשי, מודלים להשראה, גיוס משקיעים ו Social Club. במקביל, המתחם מעוצב היטב ומעניק מענה דינאמי עבור שורה של צרכים משתנים.

פנתרה חלל העבודה הטוב ביותר לשנת 2020
הזוכה בקטגוריית S (250-500 מ"ר)

הכוורת הינה בית לעסקים קטנים, סטרטאפים, יזמים ועצמאים. הכוורת מספקת סביבת עבודה פורייה, מעוצבת (באופן אורבני) ושוקקת חיים, וכל זאת לצד מיקום מנצח רחוק מהמרכז – על הכנרת. השכירות גמישה על בסיס שעתי, יומי או חודשי. לפי בחירה וללא התחייבות, כך שהשוכרים נהנים מגמישות מלאה, לצד מתן שירותים וציוד מקיף. המתחם מאובזר ברהיטים, מיזוג, אינטרנט אלחוטי חזק, חדרי חשיבה, שירותי מזכירות, דק גדול לצורכי התאווררות ועוד. הכוורת בנויה מקהילה של ​יזמים, אנשי חזון וסטרטאפים. מדובר בקהילה איכותית ותומכת שמעודדת שיתופי פעולה, עזרה הדדית ושיתוף מידע. בכול זאת תומך תכנית מנטורינג, אירועים והרצאות במגוון נושאים רלוונטיים, כך שהשוכרים במקום זוכים לעבוד, לגדול, להתפתח, ללמוד ובאופן כללי לצמוח!

הכוורת חלל העבודה הטוב ביותר לשנת 2020
הזוכה בקטגוריית XS (עד 250 מ"ר)

שילוב בין אווירה מזמינה של בית משפחתי לבין מרחב מודרני חדשני. המתחם יושב בקריית מוצקין והוא מייצר מתחמי עבודה עבור קבוצה מאוד ממוקדת: מטפלים, מאמנים ויועצים. העיצוב במתחם מאוד מרשים. מדובר בעיצוב חכם שמצליח לשלב בין צורכי הלקוחות לבין הצרכים של קהל היעד (המטופלים של המאמנים השונים). המתחם מציע 8 חדרי טיפולים / משרדים, מטבחון, לובי משותף, פינת המתנה, פינת ישיבה, חדר ישיבות ואף קהילה עסקית שמהווה עוגן חשוב. מכאן שהמתחם מושך לא רק את בעלי העסקים (את המטפלים), אלא גם את המטופלים. כולם נהנים מאווירה חמימה לצד תחושת פרטיות נינוחה. מה עוד? כיוון שמדובר במתחם טיפולי ובעסקים דינאמיים, ישנה מערכת הזמנות ממוחשבת שמקלה לשכור חדר בהתאם ללו"ז הרצוי, וכל זאת לצד חשבונית מס מסודרת, כך שסך ההתנהלות נחשבת מאוד נוחה. כמו כן, במתחם מטפחים קהילה שפועלת לטובת הפריה הדדית, כזו שכוללת התייעצויות מקצועיות.

מחוברים חלל העבודה הטוב ביותר לשנת 2020

לסיכום: 5 מנצחים מסקנה 1

אז לאחר שהכרנו את 5 חללי העבודה הטובים ביותר לשנת 2020 שנמצאו כמובילים בתחום. רק נותר להשתאות מההצלחה הגדולה ולהוריד את הכובע בפני אלו שהצליחו לקחת את הקונספט הכה נכון ולהמריא עמו מעבר, מעבר לסטנדרט הבסיסי שמראש נחשב גבוה. פה גם ראוי ציין שלא מעט מתחמים היו די קרובים בתוצאות, כך שהתחרות מובילה למסקנה מאוד חשובה: מתחמי עבודה משותפים הם פה על מנת להישאר, קיימים תתי נישות בתחום ובמגוון אזורים בארץ קיימים מתחמים מומלצים. לאור כל זאת רק נותר להבין מה רצוי ומה מצוי ולהתחיל לייעל את ההתנהלות הכלכלית וליהנות מאינספור יתרונות שרק מתחמי עבודה משותפים יודעים להציע.

ומי יודע מה יהיו התוצאות של הצמיחה בשנת 2021?

שאלות ותשובות

  • בתחרות "חללי העבודה הטובים ביותר לשנת 2020" של ספייסנטר השתתפו מעל 300 מתחמי עבודה משותפים מכל רחבי הארץ. התחרות התחלקה לחמש קטגוריות לפי גודל המתחם וזוכה אחד בכל קטגוריה.

  • בטח שכן! במהלך התחרות התווספו מאות חוות דעת של לקוחות מאומתים של המתחמים ושל לקוחות שביקרו בהם. חוות הדעת והדירוגים מופיעים בכל דף של מתחם אליו תוכלו להגיע בעזרת החיפוש המהיר באתר או על ידי לחיצה על שם המתחם ותוכלו לקרוא את כל חוות הדעת שכתבו על המתחם בו בחרתם.

  • המחירים משתנים בין מתחם למתחם. כדי לצפות במחירים של כל מתחם יש להיכנס לדף הפרופיל שלהם ולצפות במחירון הקיים בעמוד.