חללי אירועים מומלצים

חברות רבות נוהגות לציין אירועים משמעותיים בחיי החברה. זה יכול להיות עסקה חשובה שנסגרה, אירוע חלוקת תעודות הצטיינות ועד אירועי סוף שנה או אפילו טקס פרידה ממנהל בכיר מכהן. כל אלו ואירועים נוספים רבים מחייבים השכרה של חלל אירועים.היום החברות האלו לא צריכות ללכת רחוק מהמשרד. לכן אספנו עבורכם 5 חללי אירועים מומלצים בתוך חללי עבודה משותפיםהמושכרים לפי שעה או לפי יום.

בלב רעננה: וופה - WOPA חלל אירועים

WOPA

חוץ ממתחמי עבודה משותפים או משרדים להשכרה, בחלל העבודה וופה ברעננה אפשר למצוא חללי אירועים המתאימים לכל האירועים העסקיים של החברה. כיתת לימוד לסדנאות והשתלמויות של עד 60 איש, בית קפה לארוחות עסקיות של לקוחות חשובים או ההנהלה הבכירה, המכיל עד 80 איש, מרפסת מפנקת אשר יכולה להכיל אירוע עסקי של עד 150 איש, ואפילו אודיטוריום מקצועי לכל דבר, מסודר ומצוייד בכל הדרוש, כולל פאטיו עם נוף להתכנסות מקדימה, המאפשר הרמת הפקות של ממש ויכול לאכלס עד 220 איש בנוחות ולהביא את אירועי החברה שלכם לרמת מקצועיות אחרת.
WOPA רעננה וופה 3

בעיר הבירה של ישראל: ביזנס פלייס ירושלים

Business Place Jerusalem

חלל העבודה המושקע ביזנס פלייס בירושלים, אשר הדבר המיוחד בו הוא חלונות הזכוכית המקיפים את כל המשרדים מציע גם הוא חלל אירועים להשכרה לפי שעה או לפי יום, המתאים לאירועים העסקיים השונים, אשר יכול להכיל עד 40 איש בנוחות ומצוייד בכל הטכנולוגיה הדרושה כמו מסך, מקרן וכל מה שצריך כדי להעביר אירוע עסקי ברמה גבוהה.

בלב ת"א: חלל אירועים בפנתרה

Panthera

חלל עבודה בתל אביב עם קונספט ייחודי, אשר המוטו שלו הוא השיוויון המגדרי, מכיל חללי אירועים מגוונים, כולל, מרפסת מסודרת ואפילו במה ובר מסודרים לכנסים והרצאות גדולות. הבמה המקצועית מסודרת ומצוידת בכל מה שדרוש להרמת הפקה מקצועית, כולל ציוד סאונד מקצועי, לאירוח זמרים ומופעים לאירועים העסקיים בחברה, אשר ירימו את המורל לעובדים. מול הבמה יוכלו לצפות בישיבה עד 80 אנשים ובחלל עצמו עד 150 אנשים.

חלל עבודה ואירועים נוסף ברעננה: רומס רעננה

ROOMS RA'ANANA

כשרשת מלונות מקימה חלל עבודה משותף, אפשר לצפות שהוא יהיה מושקע כמו בתי המלון שלה ואכן, חלל האירועים שבו מושקע ומצוייד בכל מה שדרוש לאירוע מקצועי. בגג המפנק אפשר לארח אירוע ענק של עד 400 אנשים, ובתוך המתחם ישנו חלל אירועים של עד 100 איש, אשר יהנו מאירוע עסקי ברמה גבוהה.

מהרכבת ישר לאירוע: דוגדר ראשונים

Dogether Rishonim

סניף חלל עבודה בראשון לציון של רשת דוגדר ממוקם במיקום נוח ונעים במיוחד: צמוד לרכבת ראשונים, במגדל העסקים ראשונים. מיקום זה הופך את חלל האירועים שבמקום למבוקש ומומלץ ביותר, אך לא רק המיקום: הבאים יקבלו חלל אירועים מושקע, מסודר, עם כל מה שצריך לאירוע עסקי מפנק ביותר.

לסיכום, מתחמי עבודה משותפים רבים בוחרים להשקיע לא רק במשרדים פרטיים או עמדות אופן ספייס, אלא גם בחללי אירועים, אשר נותנים מענה מקצועי לכל האירועים העסקיים של חברות בגדלים שונים, וכל זה במחיר שווה לכל נפש.

לסיכום, מתחמי עבודה משותפים רבים בוחרים להשקיע לא רק במשרדים פרטיים או עמדות אופן ספייס, אלא גם בחללי אירועים, אשר נותנים מענה מקצועי לכל האירועים העסקיים של חברות בגדלים שונים, וכל זה במחיר שווה לכל נפש.