חלל סנדאות להשכרה: מקומות שווים לסדנאות

עכו, ירושלים, מודיעין, וכן, גם תל אביב: אלו רק חלק מהערים בארץ בהן אפשר למצוא חדרי סדנאות מומלצים, כאלו שיהיה לך כיף להעביר את הסדנה הבאה שלך. כל חדרי הסדנאות נמצאים בחללי עבודה משותפים, שמעבר לעמדות אופן ספייס או משרדים להשכרה, זיהו את הפוטנציאל ומציעים גם חדרים מרווחים בהם ניתן לקיים סדנאות במגוון תחומים. הרשימה הבאה מרכזת את חדרי סדנאות מומלצים, כדי שלך רק יישאר לבחור את המקום המתאים לך.

חללים גדולים ומרווחים, כיסאות נוחים, מערכות שמע טובות וכמובן מיקום נוח: זה בערך מה שמצופה מחדרי סדנאות מומלצים, כדי שהסדנה הבאה שלך תעבור בקלות ובנוחות ולקהל שלך יהיה נוח ופשוט להגיע למקום. חדרי הסדנאות המומלצים מכילים את כל זה ואף יותר.

בצפון: מחוברים

Mehubarrim

כתובת: דרך עכו 49, קריית מוצקין

חלל עבודה משותף ששם את ההקפדה העיצובית במקום הראשון, כדי ליצור אווירה ביתית במתחם חדשני. המקום מיועד בעיקר למטפלים ומאמנים, אך לא רק, והוא שם דגש על חיי הקהילה במקום. אל הסדנאות שלו, שעוצב עד הפרט האחרון, אפשר להכניס 15 איש בנוחות מקסימלית.
מחוברים Mehubarrim חלל עבודה קריית מוצקין 11

בתמונה: מתחם הסדנאות של מחוברים

במודיעין: אם-דוט

M-DOT

כתובת: המעיין 44, מודיעין

בלב הפארק הטכנולוגי במודיעין, בבניין משרדים חדש ויוקרתי, אפשר למצוא את אם-דוט – M-DOT, חלל עבודה עם חדר סדנאות אשר יכול להכיל עד 30 אנשים. המקום מציע את הנוחות המקסימלית, כשהוא כולל אפילו מלתחות ומקלחות, כך שאל הסדנה יהיה אפשר להגיע בנחת וברוגע.

בתמונה: עמדת הקבלה של מתחם העבודה אם-דוט, כניסה מרשימה לסנדה

ירושלים: המכתבה

HaMichtava

כתובת: יפו 34, ירושלים

לא רחוק ממודיעין, בבית אורי צבי גרינברג בירושלים, נמצא חלל העבודה המכתבה – HaMichtava, אשר מיועד בעיקר לאמנים, מנחים וארגונים חברתיים. חדר הסדנאות במקום מתאים ל-30 אנשים כאשר סדנאות מרובות משתתפים אפשר לקיים גם באולם האירועים במקום, אשר נמצא בקרבת תחנת הרכבת, כך שאפשר להגיע אליו בקלות מכל מקום בארץ.

בתמונה: חדר הסדנאות בעת פעילות במכתבה

תל אביב: מלון ויטל תל אביב

VITAL HOTEL Tel Aviv

כתובת: ויצמן‬ 14תל אביב יפו

בקומה ה-13 במלון ויטל ממוקם חלל מרשים, המציע תנאים אופטימליים לסדנה או מפגש עסקי מוצלחים. חדרי הסדנאות במקום, המכילים עד 30 אנשים, מציעים את כל החיבורים הנדרשים, מערכת שמע משוכללת, עמדות הטענה לטלפונים ולפטופים, רשת אינטרנט קווית, וכל מה שצריך כדי לקיים סדנה מוצלחת נטולת הפרעות.

בתמונה: משרד להשכרה בקיבוץ רמת גן סניף הבורסה

במתחם שרונה המבוקש: לאבס

LABS

כתובת: מנחם בגין 121, תל אביב

בחמש הקומות הגבוהות של מגדל עזריאלי שרונה, אפשר למצוא את חלל העבודה לאבס – LABS, שמאכלס את מיטב חברות ההייטק, כדוגמת פייסבוק ואמזון. המקום פתוח 24/7, כך שאפשר לקיים סדנה כמעט בכל שעה, וחדרי הסדנאות המתקדמים של המקום יכולים להכיל עד 20 אנשים.

בתמונה: מתחם סדנאות אחד מיני רבים במתחם החברה

אז זה הכל? ברור שלא! כמעט בכל עיר ניתן למצוא חדר סדנאות להשכרה

חדרי סדנאות רבים מפוזרים בכל הארץ, ואפשר למצוא בקלות את המקום המתאים לסדנה הבאה שלך. הרשימה שסקרנו במאמר הזה מכילה 5 חללים מומלצים במיוחד, כאלו ששווה לראות. אתר ספייסנטר מזמין אותך להיכנס ולבחור את המקום המושלם לסדנה הבאה שלך לפי הקריטריונים שלך.