מייפל האוס – עולם שלם של חדרי ישיבות להשכרה על בסיס שעתי

חדרי ישיבות, חדרי הרצאות ואפילו לופט שניתן לשכור על בסיס שעות או ימים. אנחנו חייבים להודות שנפעמנו מכל האפשרויות, במיוחד מעיצוב החלל המטשטש את הגבול בין המציאות לדמיון וגם מתהליך ההזמנה הנוח באתר, פשוט להזמין חדר ישיבות קלאסי בגודל ובעיצוב שמתאימים לנו.

מייפל האוס בקצרה

מתחם מייפל שוכן בלב תל אביב בבניין באוהאוס ברחוב לילינבלום 30 ומציע מבחר רב של חדרי ישיבות מעוצבים בסטנדרט בינלאומי.

החדרים נעימים מאוד ובהם אווירה עסקית המורגשת היטב כבר בכניסה למתחם וממשיכה בשהייה בחדרי הישיבות.

החדרים בסגנונות שונים כמו שולחנות דיונים פורמליים, בסגנון סלון מרווח ומפנק ועד לופט גדול שיכול להכיל עד 110 אורחים למטרת הרצאות, סדנאות, כנסים ועוד.

maple house image 2
בתמונה: חלל האירועים במתחם MAPLE תל אביב

האג'נדה של איתמר שלו מייסד ומנכ״ל מייפל האוס

הענקת מקום אקסקלוסיבי לקיום ישיבות עסקיות בסטייל אירופי עם כל הפסיליטיז מסביב לטובת חשיבה מחוץ לקופסא. ניתן להזמין חדרי ישיבות להשכרה בקלות דרך האתר על בסיס מקום פנוי (כדאי להזדרז כי שמענו שהמקומות נחטפים). התשלום הוא על בסיס שעתי וקיימות חבילות קרדיטים מגוונות החדרים במתחם סופר נעימים ומזמינים, וניתן לערוך בהם מגוון פגישות בצורה דיסקרטית ונעימה כמו מפגשי אופסייט, פגישות מנהלים, ראיונות עבודה דיסקרטיים, ישיבות דירקטוריון, אירוח אורחים מחו"ל ועוד.

החזון של מייסד ומנכ"ל החברה, איתמר שלו לגבי האנרגיות הנכונות במקום; המחויבות שלו ליצור תמיד את הדבר הטוב ביותר שאפשר ליצור; השאיפה לאותנטיות מוחלטת; והנוכחות הבולטת של הנשמה של איתמר באו לידי ביטוי גם בהכשרת החלל והתאמתו לאופי הפעילות שמתרחשת בו כיום: לכל פרט ופרט בכל חדר ישיבות הוקדשה תשומת לב רבה (מאוד), הלוגו תוכנן ועוצב ושויף ולוטש עד שהיה מדויק לחלוטין, תשתיות המחשוב נבחרו לאחר מחשבה מעמיקה כדי שיספקו כל צורך של כל לקוח, כך גם מכונות האספרסו ובאופן כללי כל פריט וכל סנטימטר ברחבי מייפל האוס הם מלאכת מחשבת.

חיבור עם בני אדם

מייפל האוס משקף במדויק את האני מאמין של מייסד ומנכ"ל החברה איתמר שלו, לפיו הבסיס לכל פעילות עסקית מוצלחת באמת הוא חיבור בין בני אדם. חיבור אמיתי, בגובה העיניים. בהתאם חדרי הישיבות מתאפיינים בעיצוב מוקפד מצד אחד, ומצד שני מזמין במיוחד, כזה שיש בו אפס פוזה ומקסימום נועם – ולכן אין פלא שכל מי שמגיע למתחם בלילינבלום 30 רוצה להישאר בו עוד ועוד, וגם לחזור אליו בהקדם.

השירות שמספק מייפל האוס הוא חדרי ישיבות או חלל עבודה, קטן או גדול, לכל פרק זמן דרוש, עבור השתלמויות, הדרכות, מפגשי אופסייט, ישיבות מנהלים, ראיונות עבודה שמחייבים דיסקרטיות, אירועי חברה, אירוח אח”מים מחו”ל ועוד.

המלאכה המוקפדת הביאה לתוצאה מדויקת; מתחם חדרי ישיבות עם "וייב" של מלון בוטיק, לצד תחושה של יציאה מאזור הנוחות למקום נינוח. כמובן שכל החדרים מאובזרים בקפידה בכל הטכנולוגיות והחידושים האחרונים ומאפשרים לארח בסטייל גבוה.

maple house image 1
בתמונה: חדר ישיבות SUGAR המעוצב באווירת סלון אורבני במתחם MAPLE HOUSE

מה תמצאו בחדרי הישיבות?

מייפל האוס מציעה חדרי ישיבות לפי שעה, כאשר כל החדרים מאובזרים ברמה הגבוהה ביותר ובהם במכונת נספרסו כולל קפסולות נספרסו, מקרר עם בקבוקי סודה ומים ללא הגבלה, וילונות חשמליים לשמירה על דיסקרטיות בעת קיום הפגישות, מערכת VP חדשנית, מסך ענק, מערכת מיזוג לוח מחיק וכל הציוד הדרוש לקיום פגישות בצורה נינוחה ויוקרתית.

סוגי החדרים במתחם:
SCARLET – חדר ישיבות קלאסי המתאים ל-12 אנשים.
SUGAR – חדר ישיבות המכיל עד 12 אנשים ומעוצב באווירת סלון אורבני.
MOUNTAIN – חדרי ישיבות קלאסיים המכילים 28-30 אנשים סביב שולחן, 40-50 איש בישיבת תיאטרון ו- 25 אנשים בישיבה מעגלית.
BIG LEAF – לופט לאירוח המיועד להרצאות, ימי עיון, כנסים ועוד. ניתן לארח 110 אנשים בישיבת תיאטרון, 45 אנשים סביב שולחן, 40 אנשים בישיבה מעגלית ו- 120 אנשים באירוע ללא ישיבה.

בשורה תחתונה: למי זה מתאים?

חדרי ישיבות של מייפל האוס מתאימים למי שמעוניין לקיים פגישה עסקית בצורה יוקרתית. לדוגמה ליזמים שאין ברשותם משרד או לחברות שאין להם די מקום בחדר הישיבות שלהן כדי לארח כמות גדולה של אנשים. הלופט מתאים לחברות המחפשות מקום לקיים הרצאות כנסים, סדנאות ועוד.

איך מזמינים חדר ישיבות?

פשוט מאוד. נכנסים לאתר של מייפל האוס חדרי ישיבות, מחפשים חדר לפי התאריך הרצוי, השעה המתאימה ומשלמים רק על הזמן שבו משתמשים בחדר.

המחירים מתחילים מ- 90 שקלים בלבד לשעה עם אפשרות למחירון קרדיטים משתלם מאוד.

לקבלת הצעת מחיר והזמנת חדר ישיבות במייפל האוס התקשרו לטל': 03-7176022

maple house image 3
בתמונה: חדר ישיבות SCARLET מעוצב ויוקרתי שתמצאו במייפל האוס