אילו פינוקים תקבלו בחללי עבודה משותפים ?

הפי האוור, בירות, נשנושים, קורנפלקס וכריכים הם רק חלק מהפינוקים המרוויחים החברים בקהילה של חללי עבודה משותפים. רק נזכיר כי מדובר בטרנד עולמי שהפך את המשרדים המסורתיים לחלל אחד גדול המתאים לפרילנסרים בודדים, ועד לחברות המחזיקות ב 10 עובדים ואף יותר. הטרנד של חללי עבודה משותפים החל בישראל לפני כמה שנים בודדות וחולל מהפכה של ממש. 

 את הטרנד למעשה הולידה שיטת העבודה המודרנית המאפשרת לכל אדם לעבוד מול מחשב במשרות אינטרנט שונות. אם זה כעבודה מהבית או מבתי קפה. אולם, לא תמיד נוח לעבוד מהבית לאורך זמן. ולכן רבים מוצאים בחללי העבודה המשותפים פינה חמה שיכולה להיות עבודה באופן ספייס, משרד פרטי, משרד משותף ועוד. בנוסף, בחללי העבודה המשותפים הם יוכלו למצוא שירותי ניקיון, שירותי הדפסה, מטבח מאובזר ועוד מגוון רב של שירותים נלווים. כל אלה מאפשרים להם לעבוד בקהילה תוססת הרחוקה שנות אור "מקהילה" ביתית הכוללת הסחות דעת רבות.

הפינוקים הסטנדרטים בחללי עבודה

התחרות הקשה בין חללי העבודה הפזורים בכל רחבי הארץ הולידה באופן טבעי קרב של ממש אל מול החברות השונות המציעות את שירות זה. מטרתן למשוך אליהן קהל איכותי שיגיע ליהנות מהמתחם, כאשר המחיר לא תמיד פקטור, אלא הפינוקים סביב הם אלה שמשפיעים על יזמים ועצמאים להגיע למתחמי עבודה אלה וליהנות מכל מה שהם מציעים. מעבר לקהילה התוססת, כיום כל חלל עבודה מציע מגוון פינוקים סטנדרטים שיכולים להיות שירותי הדפסה, שירותי דואר, שירותי מזכירות, מכונות קפה, מגוון סוגי חלב (רגיל, סויה, אורז וכו'), נשנושים, שירותי ניקיון, פרסום לחברי הקהילה, מינגלינג ועוד. אלה למעשה השירותים הסטנדרטים מהם ניתן ליהנות ביום יום.

Happy hour - דוגדר עיר ימים, יש גם טאקוס!
Happy Hour בדוגדר עיר ימים, נתניה

פינוקי אקסטרה בחללי עבודה משותפים

כיום חללי עבודה רבים הבינו שלא די בפינוקים סטנדרטיים כדי למשוך קהל, אלא הם שמים דגש גם על חיי הקהילה של העובדים במתחים והם מייצרים אווירה עסקית הדומה מאוד לחברת הייטק, כאילו כל עובדי המתחם עובדים יחד בחברה אחת. כך למשל בכל חג חברי הקהילה מהמתחם נהנים מכיבוד קל המוגש להם במתחם הלאונג', בו כל חברי הקהילה מתאספים ואוכלים יחד. כמו כן, במתחמים רבים חברי הקהילה נהנים מהפי האוור שיכול להיות יום בשבוע בו מחלקים לחברי המתחם בירות, נשנושים ושלל הפתעות מידי שבוע. לרוב האפי האוור יהיה ביום רביעי או רגע לפני סוף השבוע. 
אין ספק שכלל הפינוקים הללו מאפשרים לעובדים ליהנות מקהילה תוססת שאליה מתווספים גם הרצאות בתחומים שונים שנועדו לעודד ולהצמיח עסקים, כמו למשל הרצאות של יועצים פיננסים, יועצים עסקיים ועוד מגוון בעלי מקצוע שיכולים להיות מהמתחם עצמו או חיצוניים המעשירים את הידע של העצמאים ומאפשרים להם "להניח את העט" ולהתאסף יחד כדי לקבל ידע עשיר לניהול העסק. מתחמי עבודה משותפים תוכלו למצוא בכל רחבי הארץ, ממש מהצפון הרחוק ועד הדרום, כך שתוכלו לבחור את הסגנון העבודה המועדף עליכם כמו ישיבה במתחם משותף, משרד פרטי, משרד עם שותף ואפילו ליהנות מחדרי ישיבות אינטימיים לפי שעה.