המותגים הגדולים ביותר של חללי עבודה משותפים בישראל

חללי עבודה משותפים בישראל נעשו פופולריים בשנים האחרונות. ונראה כי חברות בכל סדר גודל נוהרות זו אחר זו לחללים אלה ונועצות בהם את דגלן. הסיבה לטרנד הלוהט מובנת לגמרי. הגמישות, האווירה, שיתופי הפעולה וכל הפסיליטיז שמקבלים סביב. וזאת לצד העלויות הקבועות והזולות יותר ביחס להשכרת משרדים רגילים. כיום ישנן כמה חברות מובילות בתחום אשר הקימו רשת חללי עבודה מהצפון ועד הדרום.

ריכזנו בפניכם את המותגים הגדולים ביותר בתחום חללי עבודה משותפים שהפכו לאימפריה. חללים אלה מציעים סניפים מעוצבים ומאובזרים בכל רחבי הארץ ורובם גם ברחבי העולם.

WeWork

13 חללי עבודה משותפים בישראל

WeWork היא חברה אמריקאית הקיימת עוד משנת 2010 ומשרדיה הרשמיים שוכנים בארצות הברית, ניו-יורק. לחברה עשרות סניפים ב -5 יבשות וביניהם גם בישראל הקטנה. מפעם לפעם החברה פותחת עוד ועוד סניפים ברחבי הארץ ובעיקר בלב תל אביב, בירת העסקים של ישראל.

בישראל קיימים 11 חללי עבודה משותפים המעוצבים במיטב העיצובים המודרניים. הם מציעים שפע של אפשרויות לפרילנסרים, חברות ועסקים קטנים השוכנים במשרדים שלה. סניפי הרשת ממוקמים בערים הבאות: בערים תל אביב, הרצליה, ירושלים, חיפה ובאר שבע.

wework tel aviv logo spacenter

20 חללי עבודה משותפים בישראל

ריג'ס היא חברה וותיקה מאוד שנוסדה עוד בשנת 1989 בבריסל וכיום נסחרת בבורסת לונדון. לחברה מעל 3,000 מרכזים עסקיים הפרוסים ב 900 ערים ברחבי העולם, ב – 120 מדינות.

ריג'ס מציעה קונספט ייחודי של חללי עבודה משותפים הכוללים מנעד רחב של אפשרויות עבור בעלי עסקים. החל מחללי עבודה בסגנון אופן ספייס ועד משרדים פרטיים ומתחמים לחברות בינוניות המונות עשרות עובדים. בישראל סניפי הרשת שוכנים בתל אביב ,ירושלים, חיפה, רחובות והרצליה.

regus logo

4 חללי עבודה משותפים בישראל

שרונה ספייס היא רשת חללי עבודה בוטיק הממוקמים במיקומים מרכזיים בארץ כמו תל אביב חיפה, כפר סבא. לחברה שני סניפים בתל אביב, אחד ברחוב הארבעה והשני ברחוב החשמונאים. מטרת שרונה ספייס לסייע ולתמוך בחברות סטארטאפ. ובנוסף לאפשר להן להגיע ליעדם ולפתח את התחום שלהם גם חו"ל. 
דיירי המתחם יקבלו תמיכה מתמדת מצוות יועצים וממגוון מנטורים. וזאת על מנת לקדם את מטרתם וכך להוריד את הסיכוי לכישלון. חללי העבודה של הרשת מעוצבים בקפידה וכוללים את כל הפסיליטיז של חללי עבודה מודרניים.

sarona space logo

5 חללי עבודה משותפים בישראל

BE ALL היא רשת לחללי עבודה משותפים הפופולרית והייחודית מבין כל הרשתות הקיימות. הרשת מציעה מנעד חללי עבודה בסגנונות שונים. מה שלעיתים מקשה על הדיירים לבחור מבין האפשרויות. כך למשל תוכלו למצוא בחללים עמדות עבודה מודולריות, משרדים פרטיים במגוון גדלים. בנוסף לחללי אופן ספייס, חדרי ישיבות יוקרתיים ועוד. שני סניפי בי אול ממוקמים בבירת העסקים של ישראל – תל אביב; במגדל אלון 1 וסניף בי אול מגדל אלון 2. הם משתרעים על פני כ-14 אלף מ"ר, בשבע קומות. סניף נוסף של בי אול ממוקם במגדל השחר בגבעתיים
ומשתרע על פני כ-3,000 מ"ר.

be all logo

3 חללי עבודה משותפים בישראל

אורבן פלייס הוקם על ידי המולטי־מיליונר הצרפתי קלוד ביסמוט. הרשת מונה כמה סניפים מפוארים מאוד השוכנים בלב תל אביב. חללי עבודה של הרשת מאפשרים לסטארטאפים ליהנות ממקום מרווח, מעוצב ועם מגוון אפשרויות. הסניפים ממוקמים ברוטשילד, במגדל השלום ובירושלים.

urban place logo אורבן פלייס לוגו