מתחמי עבודה משותפים – היתרונות של משרד משותף

אם אתם חושבים על השכרת משרדים, בוודאי שמעתם על האפשרות של מתחמי עבודה משותפים אשר מציעים משרדים להשכרה בתל אביב בפרט, ובכל רחבי הארץ, בשנים האחרונות. מה היתרונות של עבודה בחלל עבודה משותף? מדוע עדיף לשכור משרד במתחם עבודה משותף מאשר לחפש משרדים להשכרה בתל אביב? בואו נמנה את היתרונות.

כמה עולה להשכיר משרד משותף

אם אתם נמצאים בתחילת הקריירה שלכם, בוודאי שתרצו לחסוך הוצאות מיותרות. השכרת משרדים יכולה להיות עסק לא זול, בלשון המעטה, במיוחד אם אתם מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב. גם אם אינכם נמצאים בתחילת הקריירה שלכם, העלות של השכרת משרד וכל ההוצאות הנלוות כגון חשמל, מים, ארנונה וכו', יכול להגיע למדרגת הוצאה גבוהה בחודש.

אחד היתרונות המשמעותיים בבחירה לעבוד במתחם עבודה משותף, הוא יתרון ה"הכל כלול". התשלום החודשי כולל את כל שאר התשלומים, כך שמראש ניתן לדעת כמעט ב-100%, אלא אם כן היו הוצאות נוספות, מה העלות החודשית של השכרת משרד או מרחב כלשהו בחלל העבודה המשותף.

עיצוב מוכן מראש

כאשר אנו שוכרים משרד חדש ונכנסים אליו, חשוב לזכור כי יש להוסיף הוצאות עיצוב וטיפוח המקום, במיוחד עם מדובר בתחום שעוסק בהיי טק, סטארט אפ או משהו אחר בסגנון. העיצוב המיושן של חלק מהמשרדים הקיימים היום, לא ממש אטרקטיבי לאווירה ההייטקית המתבקשת, אותה בהחלט ניתן למצוא במתחמי העבודה המשותפים. הם מעוצבים בדרך כלל בטוב טעם, באווירה חדשנית, צעירה, יוקרתית ואיכותית, כך שלא צריך לדאוג לפן הזה כלל.

www.spacenter.co .il ווי וורק שנקר הרצליה WEWORK Shankar Herzliya 1
בתמונה: WeWork הרצליה, מתחם עבודה משותף בהרצליה

גמישות

בבחירה של מתחם עבודה משותף, על פני השכרת משרדים בשיטה הרגילה, יש משהו הרבה יותר גמיש והרבה פחות מחייב. אם למשל הצוות גדל באופן משמעותי, לא צריך לעשות מזה עניין ולהעביר את כל המשרד, מה שיכול לפגוע בעבודה ובתפוקה. כאשר עובדים בחלל עבודה משותף, במשרד משותף, ועוברים למשרד גדול יותר, זה יכול לקחת גם שעה. לא צריך להעביר את כל הרהיטים, המטבח מחץ למשרד, הכל הרבה יותר קליל ונוח לתפעול.

נקודה נוספת אשר מתייחסת לגמישות היא שעות העבודה במשרד אל מול חלל העבודה המשותף. חללי עבודה משותפים פתוחים לרוב מסביב לשעון, מה שמאפשר גמישות רבה לעובדים, ואפשרות לעבוד לעיתים גם בשעות הערב, הלילה, ומתי שנוח להם, מה שלא תמיד יכול להתקבל במשרד רגיל.

נטוורקינג

אחד היתרונות הגדולים והמשמעותיים בעבודה בחללי עבודה משותפים לעומת השכרת משרדים, הוא נושא הנטוורקינג. כמות האנשים שאליה ניתן להיחשף, לחשוף את העסק, היא עצומה ביחס למשרד רגיל שתשכרו. בואו נודה, במשרד רגיל יש אפס נטוורקינג, כי רק אתם שם.. בעבודה במתחם משותף, תוכלו ליהנות מנטוורקינג ספונטאני וממפגשים יזומים באחריות המקום, שיסייעו לכם לשווק את עצמכם, כמו גם למצוא אנשי מקצועי איכותיים בתחומים בהם אתם יכולים להיעזר.