בי אול – Be All חללי עבודה עם דגש על קהילה

בשנת 2017 פתחה רשת בי אול את המתחם הראשון שלה במגדל השחר ומאז נדמה שהיא לא עוצרת. ההתרחבות המהירה של החברה, ששנה לאחר מכן כבר החזיקה ארבעה מתחמים, נובעת בזכות מחיר נגיש לכל כיס ושימת דגש על נגישות מרבית לכולם, כשהמתחמים נבחרים בקפידה על מנת לאפשר נגישות מכל הארץ ותמהיל שוכרים מדויק. אז מה יכולה רשת BE ALL להציע לך? כל הפרטים במאמר הבא.

לא רק חלל עבודה משותף: BE ALL היא קהילה

אחד הדברים המפריעים לכל בעל עסק, בעיקר אם מדובר בעסק של אדם אחד, הוא הבדידות. אין שיחות מסדרון, אין עם מי לדבר במהלך היום. את החסר הזה ניסו בהתחלה בעלי העסקים למלא בעזרת עבודה בבתי קפה, שנתנו תחושה של עבודה עם אנשים מסביב, עד שהגיעו חללי עבודה משותפים ושינו את התמונה.

תחום חללי העבודה המשותפים מתבסס על הכלכלה השיתופית, בעזרתה המחיר מוזל על ידי מסה של משתמשים במתחם, מה שיוצר באופן טבעי קהילה של משתמשים שמפרים אחד את השני. לכן, מעבר לעמדות אופן ספייס, משרדים להשכרה או חדרי ישיבות, BE ALL מציעה ערבי נטוורקינג, אירועים והרצאות שונות וכן תמיכה לבעלי העסקים במתחמיה, כדי לעודד את הקהילתיות ולעזור לבעלי העסקים.

רשת BE ALL מציעה משרדים להשכרה, עמדות עבודה באופן ספייס וכמובן גם חדרי ישיבות להשכרה לפי שעה או לפי יום.

לחסוך בהוצאות: בי אול דואגת להכל

בנוסף לקהילה, גם ההוצאות הרבות מונעות מבעלי עסקים של איש אחד לשכור משרד עצמאי. אפילו חברות גדולות נמנעות לעיתים לשכור משרד ומעדיפות למצוא משרד להשכרה בחלל עבודה משותף, בעיקר כאשר מדובר על משרד זמני עקב התרחבות או הצטמצמות, לפי הצורך, מה שיוצר חיסכון בעלויות עקב מעברים תכופים ממשרד למשרד ואפשרות להתאים את המשרד בקלות למצב החדש.

מעבר לכך, רשת בי אול מציעה מיקומים נגישים במיוחד, אשר כוללים מטבח מאובזר, בירה חופשית ואפילו ניתן למצוא בחלק מהמתחמים גם חדר כושר, מעבדות, חדר רובוטיקה, חצר לאירועים ואפילו מקלחות, כדי להרגיש כמעט כמו בבית. מרבית הסניפים פתוחים 24/7 וכולם נגישים לחלוטין, כולל מיקומים נגישים, כך שאפשר להגיע למתחם בקלות מכל רחבי הארץ.

לפניכם הרשימה המלאה של כל סניפי בי אול בישראל

  • בתמונה: חלל עבודה בי אול יהודה הלוי
    יהודה הלוי 48, תל אביב, ישראל
    טלפון: 03-7176006
    BE ALL הינה רשת מתחמי עבודה המתאימה ליזמים ולחברות. הרשת מציעה עמדות עבודה מודולריות הכוללות עמדות אישיות, מתחמים משותפים ומשרדים סגורים בגדלים שונים. BE ALL יהודה הלוי, הוא הסניף הרביעי של הרשת. הוא ממוקם ברחוב יהודה הלוי בתל אביב, בלב אזור העסקים העירוני. החלל מציע 1000 עמדות עבודה, חלקן באופן-ספייס וחלקן במשרדים פרטיים. בנוסף, סביבת העבודה עוצבה בסגנון אורבני וכוללת מגוון רחב של פיתוחים חדשניים שהוטמעו בחללי עבודה משותפים, כגון: מערכות זיהוי פנים חכמות, מערכת אפליקטיבית לנעילת...
  • בתמונה: חלל עבודה בי אול ארלוזורוב
    ארלוזורוב 111, תל אביב, ישראל
    טלפון: 03-7176026
    מתחם BE ALL ארלוזורוב הינו מתחם עבודה חדשני ומרשים המאופיין באווירה ייחודית, ומתאים במיוחד לאלו המעדיפים לעבוד במרכז תל אביב.  המתחם ממוקם ברחוב ארלוזורוב, מאפשר גישה נוחה לכבישים המהירים ונמצא במרחק של כ- 15 דקות הליכה מרכבת מרכז. מתחם ארלוזורוב מציע ליזמים, סטרטאפים וחברות גדולות סביבת עבודה מותאמת אישית, כגון: עמדות עבודה פרטיות, משרדים בגדלים שונים ואף מתחמים נפרדים לחברות גדולות. המרפסת היא גולת הכותרת של מתחם ארלוזורוב. מדובר במרפסת רחבה הכוללת פינות ישיבה שונות, אשר מאפשרות עבודה...
  • בתמונה: חלל עבודה בי אול מגדלי אלון
    יגאל אלון 94, תל אביב, ישראל
    טלפון: 03-7176058
    לא פחות מ14 אלף מ"ר מציע חלל העבודה בי אול מגדל אלון 1, אשר כשמו- ממוקם במגדל אלון, בלב הפועם של ת"א, סמוך לתחנת רכבת השלום (מרכז עזריאלי). חלל העבודה מחולק לשבע קומות, כאשר כל קומה מקוטלגת לפי נושא- חדשנות, מוזיקה, אקולוגיה וכו'. עיצוב הקומות נעשה לפי הנושאים ואת קירות חדרי הישיבות מעטרות דמויות מפתח בהתאם לנושא הנבחר. מתחם חלל העבודה BE ALL מגדל אלון 1 מציע סביבת עבודה ברמה גבוהה מאוד הכוללת: ריהוט חדשני...
  • בתמונה: חלל עבודה בי אול מגדל השחר
    אריאל שרון 4, גבעתיים, ישראל
    טלפון: 03-7176056
    מתחם עבודה BE ALL גבעתיים הינו מתחם עבודה חדשני המציע ליזמים, סטרטאפים וחברות גדולות סביבת עבודה מותאמת אישית כגון: עמדות עבודה פרטיות, משרדים בגדלים שונים ואף מתחמים נפרדים לחברות גדולות. המתחם נמצא בקומות ה- 25-26 במגדל השחר המפואר בגבעתיים, על גבול תל אביב ורמת גן. הוא ממוקם בסמוך לצירי תחבורה ראשיים, במרחק דקות הליכה מרכבת מרכז, וכולל אפשרויות חניה. סביבת העבודה במתחם בי אול מגדל השחר היא ברמה הגבוהה בתחום, וכוללת: ריהוט חדשני ומפנק (אפשרויות...

לסיכום, רשת בי אול, אשר הוקמה בשנת 2017, מחזיקה כבר 4 מתחמי עבודה שונים ומעבר לעמדות עבודה, BE ALL מציעה חיי קהילה של ממש לשוכרים, אשר יכולים להנות מנטוורקינג איכותי, לבקש ולתת הפניות הדדיות ולהגדיל את היקף ההכנסות. אתר ספייסנטר מזמין אותך להיכנס ולבחור את הסניף המתאים ביותר, כדי שלעסק שלך יהיה משרד חדש אפילו עוד היום.