בוסטר – מתחמי עבודה מפתיעים בשרון

השבוע יצאנו לסקור מתחם עבודה משותף ברמת השרון – Booster . מסתבר שתושבי השרון בכלל ותושבי רמת השרון בפרט, לא חייבים להזדחל בפקקים ולנסוע עד תל אביב, אלא יכולים ליהנות מכל היתרונות המוכרים של חללי עבודה משותפים – כל זאת ממש קרוב לבית. ומי שרמת השרון לא מספיק קרובה אליו, יוכל להמתין לסניפים הנוספים שמבשלת הרשת ממש בימים אלה – ברעננה, בכפר סבא, בקדימה-צורן ועוד.

בוסטר בקצרה

Booster הוא מתחם עבודה משותף ברמת השרון הממוקם ברחוב החרושת 18, המתאים לחברות קטנות ובינוניות. המשרדים במתחם מרווחים וגדולים ביחס לשוק ובמודל תימחור ייחודי המתאים במיוחד לחברות בצמיחה. זוהי אלטרנטיבה מצוינת לחברות בינוניות וקטנות המחפשות נטו מקום עבודה.
המתחם אינטימי מאוד ובו אווירה ביתית עסקית, שבעיקר מורגשת מהעיצוב הייחודי של המקום, וכמובן מהדיירים שהפכו את המתחם לקהילה תוססת, תומכת ואיכותית. המתחם מותאם לתת מענה מדויק לצרכי עסקים הנדרשים לסביבת עבודה נוחה וייצוגית, משרדים מרווחים, מטבח מאובזר, חדרי ישיבות, אווירה עסקית ובעיקר מיקום אטרקטיבי בלב רמת השרון ובמרחק של כמה דקות נסיעה לכביש 4 ולצומת מורשה.

spacenter.co .il בוסטר booster 4

אז מהן האופציות במתחם בוסטר?

משולחן שמור ב open space ועד משרדים פרטיים ואפילו סוויטות נפרדות עם מספר חדרים המיועדות לחברה אחת או למספר חברות העובדות יחד. בבוסטר ניתן למצוא מגוון רחב של שטחים ומשרדים לשימושים שונים. המשרדים עצמם מרווחים ומאפשרים גמישות בסידורי הישיבה על פי הצורך התפעולי של כל דייר ודייר.

חדרי ישיבות – חדרי הישיבות במתחם בוסטר מעוצבים ומאובזרים בכל התשתיות המתקדמות ביותר. החדרים בגדלים שונים ומאפשרים השתתפות של עד 12 משתתפים. חדרי הישיבות עומדים לרשות דיירי המתחם לשימושים שונים, החל מפגישות עסקיות מכובדות ועוד לראיונות עבודה דיסקרטיים.

אינטרנט מהיר, צוות מסור, מטבח מאובזר, קפה חופשי ופינוקים נוספים עושים את השהות והעבודה במתחם לנעימה ואפקטיבית ביותר. משרדים שטופי אור טבעי, מערכות מיזוג המשלבות מערכות אוויר צח וסידורי ישיבה המותאמים לצורך ספציפי הופכים כל משרד לאזור עבודה אפקטיבי גם אם מדובר בשעות ארוכות של עבודה.

למי זה מתאים?

מתחם בוסטר מתאים למי שמבקש לעבוד בסביבה נעימה עם שלל אזורים ציבוריים פונקציונליים ומעוצבים וסוויטות נפרדות הכוללות מספר משרדים לבחירה. לדוגמה, המתחם יכול להתאים לפרילנסרים בודדים, לסטארטאפים, ועד לחברות בינוניות הזקוקות ל- 3-6 משרדים כדי לאכלס את העובדים בנוחות ובקרבה זה לזה.

מה עוד יש במתחם?

את הקהילה התוססת במתחם לא ניתן לפספס. כל בעלי העסקים המאכלסים את המתחם פועלים יחד על מנת לפתח היכרויות וקשרים עסקיים בינם לבין עצמם ואל מול גופים וארגונים הפועלים לטובת העסקים הקטנים והבינוניים בישראל.

spacenter.co .il בוסטר booster 5