איך תצליח למתג את העסק והמשרד שלך בזול?

מיתוג מעל הכל

מיתוג נכון הוא חלק משמעותי משיווק ענייני ואטרקטיבי של בית העסק שלך. הוא יכול לעזור ללקוחות להכיר את בית העסק קצת יותר לעומק. כמו גם לאפשר להם להבין את הראש הפועל מאחורי המוצר המוגמר. כיום קיימות מגוון רחב של דרכים למתג את בית העסק שלך כמו חותמת לעסק או בעולם הדיגיטלי. עולם מוצרי הפרסום ואפילו תופעות של חבר מביא חבר. כל אלו יכולים לעזור לבית העסק שלך לתפוס מוניטין ולאפשר לו לממש את הפוטנציאל הטמון בו. מיתוג נכון של בית עסק הוא לא עניין פשוט ובהרבה פעמים התהיה העיקרית היא מאיפה להתחיל. בשביל לעשות לכם קצת סדר, ריכזנו עבורכם כמה דברים שכדאי לכם לנסות בתחילת הדרך. מוכנים?

חותמת לעסק

אם אתם מחפשים דרך פשוטה, זולה ולא יותר מידי מורכבת למתג את בית העסק שלכם, אל תחפשו הרבה.  יצירת חותמת לעסק האהוב שלכם לגמרי יכולה להתאים. באמצעות החותמת תוכלו לקטלג את המסמכים במשרד, לחתום על חוזים מול ספקיות ואפילו להעביר בחשבוניות לבתי הלקוחות. את החותמת תוכלו לקשט בפרטי הקשר של בית העסק שלכם, הלוגו ואפילו משפט מעורר השראה. את החותמות תוכלו לעצב במגוון רחב של סגנונות – החל מחותמות מלבניות פשוטות ועד לחותמות עגולות המסוגננות בעיצובים מורכבים. אז איך תעצבו את החותמת שלכם?

Stamp, coworking space,spacenter
קיטלוג מסמכים, חוזים מול ספקים וחשבוניות לבתי הלקוחות, החותמת מאפשרת מענה פורמלי לכל צורך

אתר עסקי

אם יש לכם קצת זמן ותקציב – צעד משמעותי במיוחד במיתוג בית העסק שלכם יהיה ללא ספק פתיחת אתר. באתר העסק שלכם תוכלו לשים מידע אטרקטיבי ושימושי. החל משעות פעילות וכתובת ועד לקטלוג מוצרים ושירותים או ביקורות של לקוחות מרוצים. מומלץ גם לפתוח בלוג אישי שבו תפרסמו טיפים שנוגעים לתחום ההתמחות שלכם. אתר עסקי יאפשר ללקוחות שלכם להכיר אתכם קצת יותר לעומק. מה שיסייע בהבנה ולתפוס ראש בנוגע לסגנון העבודה שלכם והאישיות של בית העסק. אם אתם קצת קצרים בכסף אל דאגה. כיום פלטפורמות ידידותיות כמו וויקס וורדפרס שיאפשרו לכם לעצב את אתר החלומות שלכם בתעריף יחסית נמוך ולגמרי לבד!

לוגו עסקי

יצירה של לוגו עסקי היא ללא ספק אחד מהצעדים המיתוגיים הראשונים שכדאי לכם לקחת. באמצעות הלוגו תוכלו להעביר את החזון של בית העסק, הסגנון המיוחד שלו והאישיות שמאפיינת את מקימי החברה. את הלוגו תוכלו לשלב בחותמות שלכם, אתר העסק, הדפים ברשתות החברתיות ועוד. הלוגו יסייע במגוון רחב של מוצרי פרסום שיעזרו לכם למתג את עצמכם כמו שצריך. מגניב, לא?

אז איך בכלל מתחילים?

האמת היא, שזה לא באמת יותר מידי מורכב. אם אתם שואלים אותנו, הדבר הכי חשוב הוא שתהיה לכם תוכנית. תסדרו לכם את הרעיונות המיתוגיים שעולים לכם לראש ותקטלגו אותם לפי זמן נדרש, תקציב ואפקט לטווח הארוך. באופן כזה תוכלו למקסם את פוטנציאל ההצלחה של הפרויקט שלכם ולעזור לעסק שלכם לזנק בכמות הלקוחות. בהצלחה!